آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

۸۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۱
خرداد

هنگامی که ما در مورد آنچه که طراحی وب سایت خوب یا بد را در نظر می گیریم، فکر اولیه این است که بر آنچه که ما "نگاه" یا "احساس" وب سایت می نامیم تمرکز کنیم. این می تواند رنگ، تصویر، فونت و سرمایه گذاری را به طرح و ساختار بپوشاند. این به این معنی نیست که این چیزها مهم نیست، اما طراحی وب خوب خیلی عمیق تر از آن است.


آنچه که خوب از بد بدست می آید، در استراتژی طراحی، تجربه کاربر و روش شناسی چگونگی استفاده از وب سایت به عنوان یک ابزار برای سازمان یا کسب و کار شما یافت می شود. در واقع، استیون اسنل با طراح Vandelay ظاهر شد به عنوان آخرین عامل در 7 عوامل آن است که وب سایت های خوب از وب سایت های بد را جدا.


  • فاطمه علیزاده
۳۱
خرداد

آموزش طراحی: 5 مرحله برای طراحی وب سایت موفق

این مقاله شما را از طریق 5 مرحله ضروری برای طراحی وب سایت راه اندازی می کند و روند طراحی وب سایت به شما در تبدیل شدن به یک طراح وب سایت سازنده و موفق تر کمک می کند.


یکی از مهمترین عوامل صنعت طراحی امروز، به ویژه طراحی بی نظیر، یک گردش کار تجاری موفق و کار با زمان کمتری است. و برای کارآمد بودن زمان، باید وقت خود را برای برنامه ریزی پروژه خود، با شکستن آن به مرحله اولیه به منظور دستیابی به یک نتیجه موفق. به این ترتیب شما بهبود بهره وری را خواهید داشت.


  • فاطمه علیزاده
۳۰
خرداد

شروع یک آژانس طراحی وب: 5 مرحله اول برای گرفتن

بنابراین، شما فقط تمام مهارت های لازم برای طراحی وب سایت ها را به پایان رسانده اید، برخی از پول ها را ذخیره کرده اید، برخی از مقالات در مورد کارآفرینی بخوانید، و اکنون همه چیز را شروع کرده اید تا شرکت طراحی وب خود را شروع کنید. اما، تنها مشکل این است ... ابتدا کجا شروع کنید؟ آیا این صدا برای شما آشناست؟


خوب نگران نباش ما برای کمک اینجا هستیم. در این مقاله، ما اولین گام هایی را که باید برای موفقیت در روند شروع یک 

  • فاطمه علیزاده
۳۰
خرداد

8 مرحله فرایند طراحی وب

توجه داشته باشید ویراستار: زیر نمونه ای از درس اول درس HOW DESIGN DAVE HOLSTON، مدیریت پروژه طراحی وب از ابتدای تا پایان است. در این دوره، دیو هولستون دانش آموزان را درمورد مراحل اصلی تحقیق و برنامه ریزی که به روند طراحی آنلاین و همچنین ابزار و تکنیک های مدیریت پروژه کمک می کند، می تواند برای شما به عنوان یک مدیر مناسب سازد. در نهایت، شما توانایی ارائه یک وبسایت را دارید که به لحاظ استراتژیک برای جذب، جذب و تبدیل بازدیدکنندگان متمرکز شده است.

  • فاطمه علیزاده
۲۹
خرداد

(Git)  یک سیستم کنترل نسخه توزیع شده برای ردیابی تغییرات در کد منبع در طول توسعه نرم افزار است. این برنامه برای هماهنگی کار در میان برنامه نویسان طراحی شده است، اما می تواند برای ردیابی تغییرات در هر مجموعه ای از فایل ها استفاده شود. اهداف آن شامل سرعت، یکپارچگی داده ها، و پشتیبانی از گردش کارهای غیر خطی توزیع شده است.

توسعه Git در آوریل 2005 آغاز شد، پس از آنکه بسیاری از توسعه دهندگان هسته لینوکس دسترسی به BitKeeper، یک سیستم کنترل منبع کنترل (SCM) را داشتند که قبلا برای حفظ این پروژه استفاده می کردند. دارنده حق نشر BitKeeper، لری McVoy، استفاده از استفاده رایگان از محصول را پس از ادعا کرد که اندرو Tridgell مهندسی معکوس پروتکل های BitKeeper است. (همان حادثه همچنین ایجاد یک سیستم کنترل نسخه دیگر Mercurial خواهد بود.)


  • فاطمه علیزاده
۲۹
خرداد

GitHut تلاش برای تجسم و کشف پیچیدگی جهان از زبان های برنامه نویسی مورد استفاده در مخازن میزبانی شده در GitHub است.


زبان برنامه نویسی به سادگی توسعه دهندگان ابزار برای ایجاد برنامه ها یا بیان الگوریتم ها نیستند بلکه ابزارهایی برای ایجاد و تدوین خلاقیت هستند. با مشاهده تاریخ زبان ها، ما می توانیم از تلاش برای یافتن راهی برای حل مسائل، برای تسهیل همکاری بین مردم و استفاده مجدد از تلاش های دیگران لذت ببریم.


  • فاطمه علیزاده
۲۸
خرداد

این راهنمای قطعی برای هر کسی که مایل به انتخاب مسیر حرفه ای زبان برنامه نویسی درست در سال 2018 است.


و اجازه دهید درباره چیزی چیزی بگویم:


این یک پست "پرطرفدارترین زبانها" نیست که در اطراف یک دسته از نامها و کلمات کلیدی قرار گرفته است.


این یک بررسی دقیق و عملی از وضعیت فعلی، تمایلات و پیش بینی های آینده نزدیک در صنعت فناوری اطلاعات در آغاز سال 2018 است.


  • فاطمه علیزاده
۲۸
خرداد

شهرت معروفیت این همه نسبی است. علاوه بر چند نام بسیار برجسته مانند بیل گیتس و مارک زوکربرگ از جهان، دقیقا چیزی نیست که بتوان آن را برنامهنویسان مشهور نامید، و اکثر مردم به هیچ وجه اهمیتی نمی دهند که چه کسی اختراع اینترنت را تا زمانی که کار می کند. اما زمانی که شما در کسب و کار هستی، می دانید که فقط نام هایی وجود دارد که همیشه احترام می گذارند، در لحن های خاموش و نشاط به سخنرانی می پردازند، از بین می روند و بت پرست می شوند؛ حتی اگر تنها در میان مخاطبان طاقت فرسا باشد. و ما می دانیم چقدر اهمیت دارد که این افراد به نحوی که جهان امروز کار می کند.


  • فاطمه علیزاده
۲۷
خرداد

7 ویژگی برتر که یک توسعه دهنده نرم افزار موفق را ایجاد می کند

اگر می خواهید یک توسعه دهنده نرم افزاری بزرگ باشید، برخی از ویژگی های کلیدی و کیفیاتی که باید داشته باشید وجود دارد.


در حالی که کارهای زیادی برای توسعه دهندگان نرم افزار وجود دارد، این بدان معنا نیست که رقابت شدید نیست.


یک توسعه دهنده برنامه نویس هنوز هم باید در بالای بازی خود باشد و از جمعیت برای ایستادن در کار رویای خود ایستادگی کند.


  • فاطمه علیزاده
۲۷
خرداد

برنامه نویسی یکی از با ارزش ترین مهارت هایی است که می توانید در این دوره های مدرن، چه برای چشم اندازهای حرفه ای و چه برای کشف مغز و ایجاد چیزی عالی، انتخاب کنید. اگر شما فقط در سفر کدگذاری خود شروع کرده اید، در اینجا ده نکات و منابع برای شما را در پای راست قرار می دهیم.


10. درک اینکه چرا میخواهید کد را یاد بگیرید

تصویری برای مقاله با عنوان 10 راه برتر برای آموزش خود به کد

جهتی که در آن قرار می گیرید، بخش عمده ای از این که چرا شما میخواهید در ابتدا کد را یاد بگیرند و چه مقدار وقت صرف آموزش کنید، بستگی دارد. اگر می خواهید یک برنامه نویس حرفه ای باشید، ثبت نام دوره های کالج ممکن است بهترین شرط بندی شما باشد. (گوگل فهرستی از مهارت ها و دوره های آموزشی پیشنهاد شده برای مهندسان نرم افزار را ارائه می دهد.) 

  • فاطمه علیزاده