آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

۳۱
مرداد

در  طراحی سایت یک وب سایت شامل تعداد زیادی فایل است،که در تعداد مشخصی پرونده، مرتب شده اند،مانند مرتب کردن فایلها در کامپیوتر شخصی. صفحه اصلی یک سایت معمولا" default.htmlیا index.html یا index.htm نام دارد. در  طراحی سایت و طراحی پرتال وقتی که یک آدرس وب را در مرور گر تایپ می کنید (مثلا" www.npco.net)، برنامه مرورگر به سراغ اکانت میزبانی می رود که این آدرس به آن اشاره می کند، و به دنبال یکی از این فایل های اصلی می گردد. اگر فایل یا صفحه ی مورد نظر را در آن وب سایت پیدا کند، این فایل( یا صفحه) را در مرور گر شما نمایش خواهد داد.

  • فاطمه علیزاده
۲۹
مرداد

اگر شما نیز علاقمند به طراحی وب سایت و خواندن مقالات طراحی وب سایت باشید میدانید که این عرصه روز به روز در حال تغییر و پیشرفت می باشد. عقب نبودن از زمانه تنها کلید برای بقای در این رشته است.

ما امروز برای شما مقاله ای تدارک دیدیم که در حقیقت دورنمای طراحی وب سایت را در سال 2014 بیان مینماید.

با دقت در مواردی که به عنوان روندهای طراحی وب سایت ها در سال 2014 مطرح گردیده متوجه خواهید شد که این موارد پیشتر نیز در سال 2013 شروع به استفاده گردیده است و عمده این موارد در حقیقت ادامه رونده و تکمیل کننده راه قبل می باشد. آینده طراحی وب سایت که بسیار روشن است، ولی باید دانست که برای بقای خود چه کاری باید انجام داد، پس همراه ما با این مقاله باشید.

  • فاطمه علیزاده
۲۹
مرداد

   راهکار طراحی وب سایت برای جلب اعتماد کاربر چهار راهکار را بررسی کردیم،  1- به وعده های خود در طراحی سایت عمل کنید! ، 2- رعایت اصول سازگاری در طراحی سایت، 3- طراحی وب سایت تمیز باشد! ، 4- زمینه های یکسان در طراحی سایت داشته باشید. در ادامه میخواهیم 6 راهکار دیگر برای جلب اعتماد کاربر به وبسایت شما را ارائه نماییم.

با صدای خودتان در طراحی سایت صحبت کنید!

همیشه، تقلید و پیروی کردن از دیگران، چیزی است که باعث حس بی اعتمادی به کاربر می گردد. شما حتماً دیده اید تجارت هایی را که از سعی میکنند خود را چه از نظر نام و عنوان و چه از نظر ظاهر شبیه رقبای موفقشان نمایند، نمونه زنده آن، سوهان حاج حسین و پسران! که در شهر قم، زبان زد شده است. در حقیقت این کار چیزی که در ذهن کاربراتان القا میکند یک تقلب است! این یعنی اینکه شما در جلب اعتماد کاربر خود موفق نبوده اید. بیشتر کارفرماها دوست دارند که طراحی وب سایتی شبیه به وب سایت های رقیب خود داشته باشد، این حرفه طراح وب سایت است که بتواند او را از خطرهای ایجاد شده برای ایجاد حس اعتماد کاربرانشان متوجه سازد.

  • فاطمه علیزاده