آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه می توانم یک مهندس نرم افزار موفق باشم؟

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

7 ویژگی برتر که یک توسعه دهنده نرم افزار موفق را ایجاد می کند

اگر می خواهید یک توسعه دهنده نرم افزاری بزرگ باشید، برخی از ویژگی های کلیدی و کیفیاتی که باید داشته باشید وجود دارد.


در حالی که کارهای زیادی برای توسعه دهندگان نرم افزار وجود دارد، این بدان معنا نیست که رقابت شدید نیست.


یک توسعه دهنده برنامه نویس هنوز هم باید در بالای بازی خود باشد و از جمعیت برای ایستادن در کار رویای خود ایستادگی کند.


به گفته تیگران Sloyan، مدیر عامل CodeFights، هفت ویژگی مهم که همه توسعه دهندگان نرم افزار موفق دارند وجود دارد. اگر اطمینان دارید که آنها را نیز داشته اید، به خوبی در راه خود هستید.

یک بازیکن تیم باشید

مهندسان که بازیکنان تیم هستند بیشتر احتمال دارد که در حرفه خود موفق تر از انواع تنها گرگ است. استراتژی فرهنگ پاپ از برنامه نویس درخشان اما عاطفی است - کسی که می تواند شاهکارهای قهرمانانه از کدینگ زدن، اما نمی تواند ارتباط برقرار کردن با مردم در اطراف آنها وجود دارد.


این در تیم های توسعه نرم افزار واقعی کار نمی کند. به عنوان یک مهندس نرم افزار، کار شما این است که مسائل را حل کند و یک محصول عالی ایجاد کنید، نه فقط برای نوشتن بسیاری از خطوط هوشمندانه کد، که ممکن است. این بدان معناست که برقراری ارتباط با انواع افراد: دیگر توسعه دهندگان، تضمین کیفیت، PM ها، فروش، مشتریان و غیره


به یاد داشته باشید که با همدلی و احترام به دیگران رفتار کنید. شما میخواهید نوعی از توسعه دهنده باشد که دیگران را در اطراف شما بالا ببرد، نه کسی که تنها در انزوا کار میکند.


اقای فروتن

توسعهدهندگان موفق کارهای خود را انجام نمی دهند. مهم نیست چقدر خوب است که در آن کار میکنید، شما همیشه به درستی نیستید. دیگر اعضای تیم ممکن است نقد سازنده در هنگام بازبینی کد داشته باشند، یا کد شما ممکن است اشکالاتی داشته باشد که فقط در مورد پس از ارسال محصول اطلاع پیدا می کنید.


هنگامی که این اتفاق می افتد، باید با افرادی که خطاهای خود را خطاب کرده و خطایی را تصحیح کرده اند، با دیگران مهربان باشید. به همین دلیل فروتن بودن چنین کیفیتی مهم برای توسعه دهندگان است.


توانایی انتقاد و تصحیح از دیگران و سپس آن را به یادگیری آنچه که شما می توانید بهتر انجام دهید، به شما یک توسعه دهنده بسیار بهتر در طولانی مدت تبدیل خواهد کرد.


تمرین کامل می شود

توسعه دهندگان موفق، مهارت های خود را تیز دارند. درست همانند استفن کری همچنان در هر هفته یک هزار عکس را به کار می گیرد، توسعه دهندگان موفق در زمان و تلاش خود برای تمرین مهارت های خود و تمرین کردن عضلات خود تلاش می کنند.


بسیاری از توسعه دهندگان حرفه ای وب سایت های مکرر مانند CodeFights و Coderbyte برای امتحان زبان های جدید و یا درک خود از برنامه نویسی با استفاده از الگوریتم های مختلف و یا ساختار داده ها.


پیدا کردن فرصت هایی برای تمرین و فشار دادن به خودتان کمی سخت تر از هر روز در محل کار. انجام این کار به طور مرتب مهارت های خود را به شدت حفظ خواهد کرد و شما را سرگرم کننده، علاقه مند و در بالای بازی خود را حفظ خواهد کرد.


در کار خود سرمایه گذاری کنید

توسعه دهندگان که احساس شخصی از سرمایه گذاری و افتخار در کار است که آنها انجام می دهند به مراتب بسیار موفق تر از کسانی که نمی کنند.


توسعه دهندگان برجسته بسیار شبیه به هنرمندان برجسته هستند. آنچه که آنها ایجاد می کنند، فقط کاری نیست که آنها برای جمع آوری چک انجام می دهند. احساس غرور و افتخاری در ساخت و ساز خود دارید.


این کار آنها را برای رفتن به دلایل اضافی به اطمینان حاصل می کند که کار آنها با کیفیت بالا است. از سوی دیگر، اگر شما نصف آن را انجام می دهید یا به طور کامل در کارهایی که انجام می دهید سرمایه گذاری می کنید، کار و پروژه شما به عنوان یک نتیجه رنج می برند.


نگاهی به تصویر بزرگتر بردار

یک توسعه دهنده خوب بدین معنی است که قادر به تعادل کامل وظایف روزانه با تمرکز بر روی پروژه به عنوان یک کل است.


به عبارت دیگر، آنها می توانند با تمرکز بر روی تصویر بزرگ، روزانه به طور موثر کار کنند. این توانایی برای تعادل چشم انداز دراز مدت و کوتاه مدت این است که توسعه دهندگان واقعا خوب را از کسانی که فقط خوب هستند جدا می کند.


تمرین این مهارت با تفکر در مورد چگونگی اجزای فردی که شما در حال ایجاد است به محصول به عنوان یک کل کمک خواهد کرد، چگونه آنها با یکدیگر تعامل و چگونه هر گونه تغییرات به آنها بر محدوده و جهت پروژه تاثیر می گذارد.


کنجکاو باشید

توسعه دهندگان موفق به طور طبیعی افراد کنجکاو هستند که دوست دارند یاد بگیرند. سعی کنید در بالای آخرین روند در مهندسی نرم افزار، به ویژه در منطقه تخصص خود بمانید.


دفعات بازدید: وبلاگ ها، گوش دادن به پادکست ها و رفتن به کنفرانس ها یک بار در حالی که. این بدان معنی است که شما احتمالا کمی درباره چیزهایی که مستقیما به وظایف روزمره شما مرتبط نیستند، کمک می کند، که به شما یک توسعه دهنده قوی تر و بهتر را می دهد.


توجه جدی به جزئیات انجام دهید

توسعه دهندگان که به جزئیات توجه دارند، تمایل به نوشتن یک کد با کیفیت بالاتر دارند.


کامپیوترها فقط کاری را که شما آنها را انجام می دهید انجام می دهید. اگر یک کد را کامپایل نکند یا یک محصول دارای یک اشکال باشد، گسل کامپیوتری نیست. توانایی فکر کردن در مورد گوشه و کدهای نوشتن که موارد مختلف استفاده را برطرف می کنند، توانایی انجام فرایند بسیار ساده تر را دارند.


همچنین، توسعه دهندگان جزئیات گرا می توانند اشتباهات خود را در کد خود و همچنین در کد دیگران دریافت کنید.


توسط Tigran Sloyan


تیگران Sloyan مدیر عامل CodeFights، کدگذاری رقابتی و پلت فرم استخدام مبتنی بر مهارت است که کمک می کند coders مهارت های خود را تمرین.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی