آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

git چیست در برنامه نویسی چیست؟

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

(Git)  یک سیستم کنترل نسخه توزیع شده برای ردیابی تغییرات در کد منبع در طول توسعه نرم افزار است. این برنامه برای هماهنگی کار در میان برنامه نویسان طراحی شده است، اما می تواند برای ردیابی تغییرات در هر مجموعه ای از فایل ها استفاده شود. اهداف آن شامل سرعت، یکپارچگی داده ها، و پشتیبانی از گردش کارهای غیر خطی توزیع شده است.

توسعه Git در آوریل 2005 آغاز شد، پس از آنکه بسیاری از توسعه دهندگان هسته لینوکس دسترسی به BitKeeper، یک سیستم کنترل منبع کنترل (SCM) را داشتند که قبلا برای حفظ این پروژه استفاده می کردند. دارنده حق نشر BitKeeper، لری McVoy، استفاده از استفاده رایگان از محصول را پس از ادعا کرد که اندرو Tridgell مهندسی معکوس پروتکل های BitKeeper است. (همان حادثه همچنین ایجاد یک سیستم کنترل نسخه دیگر Mercurial خواهد بود.)


لینوس توروالدز خواستار یک سیستم توزیع شده بود که می توانست مانند BitKeeper استفاده کند، اما هیچ یک از سیستم های رایگان موجود نیاموخت. توروالدز یک نمونه از یک سیستم مدیریت منبع کنترل را که نیاز به 30 ثانیه برای اعمال یک پچ و به روز رسانی تمام متادیت های مربوطه را ذکر کرد، اشاره کرد و خاطرنشان کرد که این امر به نیازهای توسعه هسته لینوکس نزول خواهد کرد، در حالیکه هماهنگ کردن با همکارانش می تواند 250 چنین اقداماتی را در یک بار. برای معیارهای طراحی او، او مشخص کرد که پچ باید بیش از سه ثانیه طول بکشد و سه امتیاز دیگر اضافه کرد:


سیستم CVS را به عنوان نمونه ای از آنچه انجام نداده است را انجام دهید. اگر شک دارید، تصمیم دقیق مخالفت بگیرید.

یک گردش کار توزیع شده مانند BitKeeper را پشتیبانی کنید. 

شامل تدابیر بسیار قوی علیه فساد، یا تصادفی یا مخرب است. 

این معیارها هر سیستم کنترل نسخه قبلی را پس از آن حذف کرد، بلافاصله پس از انتشار نسخه 2.6.12-rc2 لینوکس هسته لینوکس، Torvalds تنظیم کرد که خودش را بنویسد. 


توسعه Git در تاریخ 3 آوریل 2005 آغاز شد.  توروالدز این پروژه را در تاریخ 6 آوریل اعلام کرد؛  از تاریخ 7 آوریل خود میزبانی شد. اولین ادغام شاخه های متعدد در 18 آوریل صورت گرفت. [18] توروالدز به اهداف عملکردش دست یافت؛ در تاریخ 29 آوریل، Git نوآورانه ضبط معیارهای ضبط شده در درخت هسته لینوکس با سرعت 6.7 تکه در ثانیه بود.  در ژوئن 16، Git نسخه کرنل 2.6.12 را مدیریت کرد. 


توروالدز در تاریخ 26 ژوئیه 2005 به تعمیر و نگهداری Junio ​​Hamano، یکی از شرکت کنندگان مهم این پروژه تبدیل شد. Hamano مسئول پخش نسخه 1.0 در تاریخ 21 دسامبر 2005 بود و همچنان حامی پروژه است. 


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی