آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

۵۹ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

۳۰
آبان

افراد به جستجوی اطلاعات مختلف میپردازند و این به این معنی است که شرکت شما نیاز به حضور آنلاین قوی دارد. بسیاری از کاربران نیاز به انجام جستجو قبل از خرید. بنابراین کسب و کار شما نیاز به یک وبسایت دارد که در صفحه اول نتایج جستجو رتبه بندی خواهد شد. وب سایت ها نشان دهنده شرکت ها هستند و توانایی تعیین اینکه آیا کاربران به آنها حساس هستند یا خیر.


اهمیت بهینه سازی در طراحی وب

نتایج جستجو

  • فاطمه علیزاده
۳۰
آبان

طراحی وب سایت

مدیر وب چیست؟

یک وب مستر کسی است که محتوای و سازمان یک وب سایت را ایجاد و مدیریت می کند، سرور و برنامه های کاربردی فنی یک وب سایت را مدیریت می کند یا هر دو را انجام می دهد.


وب مستر چیست

  • فاطمه علیزاده
۲۹
آبان

راهنمای مبتدی برای جستجوگرها بیش از 3 میلیون بار خوانده شده است و اطلاعات جامعی را که شما نیاز دارید برای رسیدن به کیفیت حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها فراهم می کند.

راهنمای  بهینه سازی سایت

چگونه موتورهای جستجو کار می کنند

چگونه افراد با موتورهای جستجو تعامل دارند

چرا بازاریابی موتور جستجو ضروری است

  • فاطمه علیزاده
۲۹
آبان

موتورهای جستجو به منظور ارائه نتایج جستجو، فعالیت های مختلفی را انجام می دهند. خزنده - فرایند استخراج تمامی صفحات وب مرتبط با یک وب سایت. این وظیفه توسط یک نرم افزار به نام خزنده یا عنکبوت (یا Googlebot در مورد گوگل) انجام می شود. نمایه سازی - فرایند ایجاد فهرست برای تمام صفحات وب محصور شده و نگه داشتن آنها در یک پایگاه داده غول پیکر از جایی که بعدا می تواند بازیابی شود.

  • فاطمه علیزاده
۲۸
آبان

7 عوامل SEO قبل از انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا در نظر بگیرند


تاثیر سئو SEO برسیستم مدیریت محتوا CMS

هنگامی که شما در Google جستجو کنید "کدام سیستم مدیریت محتوا مناسب برای جستجوگرها" است، آن را به رسمیت می شناسد بسیاری از نتایج. این یک فضای رقابتی بسیار رقابتی است که بدین معنی است که شما مقادیر زیادی از مقالات را با علاقه خاصی پیدا خواهید کرد، بعضی از آنها بدون داشتن و حتی برخی از آنها که ادعا می کنند سیستم های مدیریت محتوا روی SEO تاثیر نمی گذارد.


  • فاطمه علیزاده
۲۸
آبان

راه حل های مدیریت محتوا مبتنی بر وب


سیستم مدیریت محتوا (CMS) اجازه می دهد تا مدیریت سریع و آسان محتوای وب سایت را آسان کرده و کاربر را با استفاده از تکنیک های غیر کاربردی تسهیل می کند. نرم افزار CMS در طول چند سال گذشته به طور باورنکردنی محبوب شده است و از تجربه ما می دانیم که برخی از وب سایت ها نیاز به محتوای به روز شده را به صورت منظم تر از دیگران دارند.


راه حل های وب CMS ما به شما این امکان را می دهد که هر زمان که نیاز دارید محتوای وب سایت خود را تغییر دهید تا بتوانید کنترل کامل سایت و طراحی آن را داشته باشید. شما می توانید صفحات را اضافه کنید، ویرایش و حذف کنید، حتی اگر مهارت های HTML نداشته باشید، به شما این امکان را می دهد که سایت خود را به صورت مرتب و روزانه نگه دارید.

سیستم های مدیریت محتوا

  • فاطمه علیزاده
۲۷
آبان

آیا شما درباره توسعه وب سایت کسب و کار خود نگران هستید؟


سیستم مدیریت محتوا


اگر چنین است، نگران نباش سیستم مدیریت محتوا زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند. آنها یکی از ساده ترین راه ها برای انجام یک وب سایت متمرکز پیچیده و محتوا هستند.

بسیاری از CMS وجود دارد که طراحی وب سایت و توسعه خود را به طور مساوی انجام می دهد.

  • فاطمه علیزاده
۲۷
آبان

پس دقیقا یک وب سایت CMS چیست؟

یک سیستم مدیریت محتوا یا یک سیستم مدیریت محتوا به معنای واقعی کلمه اجازه می دهد تا شما را به کنترل و مدیریت محتوا در وب سایت خود - بدون آموزش فنی. با استفاده از این سیستم بدون عارضه، شما به راحتی می توانید اضافه، حذف تصاویر و ویرایش متن در وب سایت خود را در پرواز. شما همچنین می توانید تعداد نامحدودی از صفحات و یک موتور جستجوی سایت کامل داشته باشید. بیشتر ... با "Navega Bem - Web Design" شما می توانید وب سایت بسیار حرفه ای CMS را با قیمت بسیار مناسب در اختیار داشته باشید!

مدیریت محتوا

  • فاطمه علیزاده
۲۶
آبان

تعریف محلی


localhost نام پیش فرض آدرس رایانه محلی است که به عنوان آدرس loopback شناخته می شود. برای مثال، تایپ کردن: ping localhost آدرس IP محلی 127.0.0.1 (address loopback) را پینگ می کند. هنگام تنظیم یک وب سرور یا نرم افزار در وب سرور، 127.0.0.1 برای نشان دادن نرم افزار به دستگاه محلی استفاده می شود. "

server and localhost

  • فاطمه علیزاده
۲۶
آبان

یک آدرس پروتکل اینترنت (آدرس IP) یک برچسب عددی اختصاص داده شده به هر دستگاه متصل به شبکه کامپیوتری است که از پروتکل اینترنت برای ارتباط استفاده می کند.  یک آدرس IP در دو عمل اصلی انجام می شود: شناسایی میزبان یا شبکه و آدرس محل.

یک آدرس IP در دو عمل اصلی انجام می شود. این میزبان یا به طور خاص رابط شبکه آن را شناسایی می کند و محل میزبان در 

  • فاطمه علیزاده