آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

۶۰ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۳۰
آذر

همه طراحان وب می خواهند هر وبسایت ای که روی آنها کار می کنند به نظر برسد، اما به دنبال زرق و برق دار لزوما به معنی این سایت به نظر حرفه ای نیست. در حقیقت، تعداد زیادی از وبسایتهایی که به چشم دلخواه هستند، واقعا تاثیری مثبت بر روی مشتریان بالقوه و شرکای تجاری ایجاد نمی کنند. بعضی از آنها حتی توسط آنها خاموش می شوند و یا حتی از اضافه بار بصری رنج می برند.



حتی بدتر وب سایت هایی هستند که به نظر وحشتناک می روند. هیچکدام از مشتریان بالقوه یا شرکای کسب و کار همیشه اعتماد خود را به یک سایت که به نظر میرسد آن را توسط یک آماتور انجام داده است که بهترین تلاش خود را به نظر می رسد پرتاب شده با هم. وب سایت ها باید در تمام سطوح حرفه ای نگاه کنند و در اینجا چند نکته برای انجام این کار وجود دارد.


  • فاطمه علیزاده
۳۰
آذر

چرا ما باید از طریق آموزش گام به گام در زیر طراحی وب ریسپانسیو، گام به گام زمانی که ما فقط می توانیم از وردپرس استفاده و پیدا کردن یک موضوع است که مراقبت از ساخت وب سایت ریسپانسیو است؟

اموزش طراحی ریسپانسیو

چرا طراحی از ابتدا ریسپانسیو است؟

در مقاله من نمونه کارها وردپرس، مشتریان ما بود که بودجه محدود بود و ما خواستار ایجاد نمونه کارها ریسپانسیو وب سایت های وردپرس با استفاده از قالب نمونه کارها (نه یک پلاگین نمونه کارها) است که نشان دادن کار سخت خود را.


  • فاطمه علیزاده
۲۹
آذر

این یک اشتباه رایج است.

حتی نویسندگان وب با تجربه نیز آن را انجام می دهند.

هنگام نوشتن کپی وب خود، چه کسی از شما فکر می کند؟

آیا یک مشتری بالقوه خواندن متن شما را تصویر می کنید؟ و آیا شما در مورد چیزی که او را - و یا او - کلیک کنید فکر می کنم؟

این چیزی است که بیشتر نویسندگان وب انجام میدهند.

آنها با بازدیدکنندگان وب خود مانند افرادی که مایل به خواندن هستند، رفتار می کنند.

  • فاطمه علیزاده
۲۹
آذر

همه ما در مورد وب سایت هایی که بازدید می کنیم، تقریبا بلافاصله شکل می گیریم. برخی از آنها یادآور و چشمگیر هستند به این معنی که ما چند بار در هفته به ما می دهد و دیگران ما را با تجربه منفی و یا هیچ تجربه ای تجربه نمی کنند و ما هرگز دوباره بازگشت نمی کنیم. اما آنچه که بسیاری از صاحبان کسب و کار از خود میپرسند این است که چه چیزی یک وب سایت خوب (یا عالی) را از یکی بد می کند؟ حقیقت گفته می شود که همه افراد نظرات و طرز تفکر دارند و هرگز به طور کامل نمی پذیریم که کدام وب سایت ها خوب، عالی و یا ساده هستند. اما بیشتر ما می توانیم احساساتمان را بر مبنای اجزای مشابه بگذاریم. بیایید به 7 عنصر کلیدی نگاه کنیم که من احساس می کنم در تجربه هر بازدید کننده و احساسات آنها باقی مانده است:

چند  عناصر کلیدی یک وب سایت عالی

  • فاطمه علیزاده
۲۸
آذر

کسب و کار شما نیاز به یک وب سایت دارد، شما می دانید که، اما چه چیزی باعث می شود وب سایت بزرگ و یا بیشتر به نقطه، یک وب سایت موفق؟


در طی سال ها Intervision 100 وب سایت را برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک ایجاد کرده است و لیست عناصر کلیدی وب سایت موفق، به عنوان تکنولوژی، طراحی و الگوریتم های گوگل تغییر می کند. در حال حاضر، این یک وب سایت موفق است که باید دارای ویژگی های ضروری باشد، از لحاظ طراحی و قابلیت های لازم.


  • فاطمه علیزاده
۲۸
آذر

10 مهمترین چیزهایی که هر وب سایت خوب نیاز دارد

مهم ترین چیزهای که برای وب سایت خوب مورد نیاز است

هر کسب و کار مدرن نیاز به وب سایت خود دارد. اما این نباید کاری را که شما در بیست دقیقه با هم شلاق کرده اید، نکنید. یک وب سایت شرکت خوب باید از جمعیت جدا شود - اینترنت یک خیابان پر مشغله است و وب سایت شما در آن قرار دارد. وب سایت خود را به خوبی طراحی کنید و بازدیدکنندگان بیشتر مایل به اعتماد به شما هستند و می خواهید از خدمات خود استفاده کنید. در اینجا فقط ده مواد لازم است که هر وب سایت شرکتی خوب نیاز دارد.


  • فاطمه علیزاده
۲۷
آذر

TOP 7 چیزهایی که باید در طراحی وب سایت مورد توجه قرار گیرد

تجدید وب سایت شما؟ در اینجا 7 چیز برتر در ذهن حفظ می شود.

1. هدف شما برای سایت و اهداف تعیین شده را تعیین کنید.

طراحی، هدایت و محتوای شما باید توسط یک هدف هدایت شود که با مخاطبین شما و اهداف آنها هماهنگ باشد.

مهمترین چیزهایی که باید هنگام طراحی صفحات وب مورد توجه قرار گیرند چیست

  • فاطمه علیزاده
۲۷
آذر

7 عناصر طراحی وب سایت مدرن شما باید بدانید

طراحی وب سایت مدرن یک عبارت نسبی است. برخی افراد ممکن است تصور کنند که یک وب سایت طراحی شده در سال 2010 مدرن است، در حالی که دیگران در زمینه طراحی وب در سال گذشته چیزهای جدیدی دیده اند که پیش از 2018 پیش از این قدیمی شده است.

عناصر طراحی وب سایت چیست

چیزی که ما بیشتر متوجه می شویم این است که طراحی وب سایت مدرن نیازی به استفاده از یک زنگ و سوت ندارد. هرچه ساده تر و تمیزتر باشد، تجربه کاربر بهتر است.


  • فاطمه علیزاده
۲۶
آذر


هیچ یک از پاسخ ها واقعا نمی تواند معنی دار باشد، زیرا این دو رویکرد کاملا متفاوت به مشکلات را نشان می دهد.

 

#C یک زبان نسبتا کوچک با یک کتابخانه بسیار بزرگ است. یادگیری زبان خود نسبتا سریع و آسان است، اما این تنها بخش کوچکی از آنچه که لازم است یاد بگیرد که چطور با آن برنامه خوبی داشته باشیم. بسیاری از یادگیری استفاده از #C به خوبی در واقع یادگیری دات نت است. اساسا، دات نت کتابخانه استاندارد شما با #C (و فروشگاه VB.NET و غیره) است. در حالی که برخی از معانی آن چگونگی مرتب سازی آن وجود دارد، بیشتر این موارد صرفا حفظ مقدار زیادی اطلاعات است.

 

  • فاطمه علیزاده
۲۶
آذر


محبوبیت C # بالاتر از همیشه است. C # به زبان برنامه نویسی 2012 توسط محبوبیت زبان برنامه نویسی (PYPL) نامگذاری شد. با توجه به PYPL، محبوبیت C # در سال 2012 2.3٪ افزایش یافته است، بیش از هر زبان برنامه نویسی دیگر. گرچه هنوز به عنوان جاوا یا PHP شناخته نمی شود، گردن و گردن با C ++ است؛ هر کدام دارای سهم توسعه دهندگان 10.5 درصد است.


آیا C # ارزش یادگیری دارد؟


C # می تواند کار شما را انجام دهد رشد C # توسط انتشار ویندوز 8 تشدید شد. C # در حال حاضر بیشترین استفاده را در توسعه برنامه های شخص ثالث برای ویندوز دارد. این نیز یک زبان بسیار محبوب در دستگاه های تلفن همراه، از جمله ویندوز تلفن است.


  • فاطمه علیزاده