آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

Inline، Embedded، و External CSS Explained

یکی از جاذبه های CSS این است که می توان آن را در سه روش مختلف - درون خطی، جاسازی شده و مرتبط استفاده کرد، که آن را مکمل HTML بسیار انعطاف پذیر می کند. در اینجا سه ​​راه برای اجرای CSS وجود دارد:

سبک های درونی

یک قاعده سبک درونی به طور مستقیم به یک تگ HTML در جریان کد منبع شما کدگذاری می شود، درست همانطور که از ویژگی HTML استفاده می شود. هدف از سبک های درون خطی این است که به شما اجازه می دهد تا قوانین سبک جاسازی شده یا مرتبط مرتبط را تغییر دهید یا تغییر سریع سبک را جایی که قاعده استفاده مجدد را نمی خواهید. به عنوان مثال، شما ممکن است یک قاعده داشته باشید که عنوان H1 را مشخص می کند باید رنگ آبی باشد. اگر در صفحه خود جایی دارید که یک عنوان H1 را در قرمز می خواهید، یک قانون سبک درون خطی به شما اجازه می دهد که قوانین سبک یا جاسازی شده یا خارجی را لغو کنید. برای لغو یک سبک جاسازی شده یا مرتبط، هر بار که بخواهید سبک جاسازی شده یا مرتبط را تغییر دهید، یک سبک درونی باید در هر عنصر HTML کدگذاری شود.

سبک های جاسازی شده

سبک های جاسازی شده در قسمت HEAD صفحه وب شما تنظیم می شوند. شبیه یک قاعده سبک درونی، سبک های جاسازی شده به شما اجازه می دهد که قوانین یک ورقه سبک خارجی را لغو کنید. تفاوت این است که با یک قاعده تعبیه شده، شما مجبور نیستید یک قاعده با هر استفاده از یک عنصر HTML ایجاد کنید. عنوان H1 با توجه به رنگ قرمز در قوانین سبک جاسازی شده، H1 را هر بار که از صفحه آن در صفحه استفاده می کنید، قرمز می کند بدون نیاز به کد کردن قانون در هر برچسب عنوان به عنوان شما باید با قوانین درون خطی و یا با ویژگی های HTML انجام دهید.

سبک های خارجی

سبک های خارجی (گاهی اوقات به نام سبک های مرتبط یا سبک های از راه دور) در دستورالعمل آبشار کمترین اهمیت دارند، اما قدرتمندترین! یک سبک خارجی به سادگی یک لینک است که در قسمت HEAD صفحه وب شما قرار دارد به یک فایل جداگانه حاوی قوانین سبک شما. مزیت اصلی استفاده از سبک های خارجی این است که شما می توانید آن یک فایل خارجی را تغییر دهید و این تغییر در هر صفحه ای از سایت شما که به فایل CSS خارجی مرتبط است منعکس می شود. هر یک از یا همه روش های اجرای CSS را می توان در یک صفحه استفاده کرد.

* دستور cascading چیزی است که تعیین می کند که کدام سبک را که مرورگر هنگام استفاده از قوانین متضاد استفاده می کند استفاده کند. قسمت چهارم این مقدمه ای برای CSS دستورالعمل آبشار را توضیح می دهد. بخش سوم بعدی است که به شما نشان می دهد چگونه سه روش CSS را در صفحه وب خود اجرا کنید.

این آموزش ادامه ...

  • فاطمه علیزاده

CSS

تگ HTML

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی