آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

مراحل اولیه طراحی وب چیست؟

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

8 مرحله فرایند طراحی وب

توجه داشته باشید ویراستار: زیر نمونه ای از درس اول درس HOW DESIGN DAVE HOLSTON، مدیریت پروژه طراحی وب از ابتدای تا پایان است. در این دوره، دیو هولستون دانش آموزان را درمورد مراحل اصلی تحقیق و برنامه ریزی که به روند طراحی آنلاین و همچنین ابزار و تکنیک های مدیریت پروژه کمک می کند، می تواند برای شما به عنوان یک مدیر مناسب سازد. در نهایت، شما توانایی ارائه یک وبسایت را دارید که به لحاظ استراتژیک برای جذب، جذب و تبدیل بازدیدکنندگان متمرکز شده است.

به عنوان طراحان، ما اغلب از نظر وب فریم ها، سیستم های مدیریت محتوا و کد از وب استفاده می کنیم. اما طراحان هوشمند می دانند که موفقیت طراحی وب توسط کد، ادغام رسانه های اجتماعی یا تصاویر خنثی تعیین نشده است. طراحی وب سایت برنده مستلزم یک استراتژی آنلاین با طراحی خوب است که بر اهداف سازمانی متمرکز است - که می تواند هر چیزی را از جذب بازدیدکنندگان برای خرید محصولات برای رسیدن به مردم برای درک موضوع برای معرفی بازدیدکنندگان به یک نام تجاری جدید می کند.


هنگامی که متوجه شدید که چگونه یک استراتژی آنلاین را توسعه دهید، به عنوان یک طراح یا پروژه، می توانید یکی از اعضای ارزشمند و تاثیرگذار تیم وب باشید. افراد زیادی هستند که می توانند کد و نظرات مربوط به طراحی و تفاوت های ظاهری سایت را بیاموزند، اما تعداد اندکی از استعداد و ابزار مورد نیاز برای ایجاد وب سایت ایفا می کنند که به سازمان کمک می کند تا اهداف خود را به دست آورد. این دوره شما را با ابزارهای اساسی مورد نیاز برای هدایت یک پروژه موفق وب طراحی می کند. به جای تمرکز بر HTML، CSS و یا برنامه نویسی، ما بر روی استراتژی های کلیدی، محتوا و عناصر طراحی تمرکز می کنیم که به ایجاد یک حضور استراتژیک وب می انجامد.

مراحل فرایند وب

فرایند طراحی وب بر خلاف سایر فرآیندهای ارتباطی نیست. اگر شما با خلاقیت خلاق، یک روابط عمومی، یک طرح ارتباطی یا یک محصول جدید آشنا هستید، فازها بسیار آشنا هستند. مراحل فرایند طراحی وب شامل مراحل زیر است.


تعریف پروژه

سازمانها نیاز به ارتباط با ذینفعان خود را در مورد مسائل و آگاه ساختن مخاطبان از محصولات و خدمات خود دارند. چندین بار ارتباطات مانند وب سایت از طریق تغییر مسیر استراتژیک یا ارائه جدید به وجود آمده است. شناسایی دلایل وجود سایت و اهداف آن، اولین گام در این فرآیند است. اهداف و اهداف تعیین شده در ابتدای پروژه، تمام تصمیمات آینده را از ساختار سایت و کنوانسیون های نامگذاری که در ناوبری به طراحی بصری سایت استفاده می شود مطلع می کنند. اولین گام در فرایند تعریف مصاحبه با ذینفعان سازمان برای شناسایی اهداف استراتژیک سایت، درک نیازهای اصلی مخاطبان و شناسایی رقبا اصلی. هدف گام تعریف شناسایی سه نتیجه کلیدی قابل اندازه گیری است که به طور مستقیم با اهداف استراتژی سازمان مرتبط است. چالش در این مرحله محدود کردن تعداد اهداف است. اکثر سازمان ها اهداف بیشتری نسبت به آنچه می دانند با چه چیزی انجام می دهند، و هر گروه معتقد است اهداف واحد خود را مهم ترین هستند. توانایی تمرکز بر اهداف سازمانی باعث می شود که سایت بهبود یابد و محصول نهایی را موثرتر کند.


هنگامی که تمام اطلاعات و ارزیابی هایی که از مصاحبه های ذینفع جمع آوری شده اند تکمیل شده است، باید آنها را در قالب یک پروژه خوب چاپ شده جمع آوری کرد. (انتساب برای درس 4 شامل یک طرح کلی پروژه می توانید به آن مراجعه کنید.) مختصر شامل عناصر زیر است.


خلاصه پروژه: خلاصه کلی طرح، زمینه سازمانی، محیطی که سازمان وجود دارد، افراد سازمان را خدمت می کند و ارزش منحصر به فرد آن را برای مخاطبان خود فراهم می کند.

اهداف: دو یا سه اهداف مشخص قابل اندازه گیری که باید در سایت انجام شود چیست؟ اهداف صریح اجازه می دهد تا تیم وب توانایی تمرکز بر روی آنچه که بیشترین تاثیر را برآورده می کند و سازمان را به سمت جلو حرکت می دهد.

مخاطبان هدف: چه کسی سازمان را به اهداف اعلام شده اش کمک خواهد کرد؟ اکثر سازمان ها با سازمان های مختلف (مانند مشتریان، ذینفعان، مخاطبین داخلی، تامین کنندگان، شرکا، سهامداران و / یا موسسات دولتی) صحبت می کنند. پروفایل مخاطبان شامل جمعیت شناسی، روانشناسی، ادراکات برند، نیازهای مخاطبان، اهداف آنلاین وظایف به طور مرتب انجام می شود.

پیام ها: پیام های کلیدی که مخاطبان کلیدی را جذب و انگیزه می کنند تا با سازمان ارتباط برقرار کنند چیستند؟ پیام های نام تجاری کلیدی که سازمان را از همتایان خود متفاوت می کند چیست؟

مسابقه: سازمان های رقیب چه کسانی هستند که پیشنهادات مشابهی را برای مخاطبان خود ارائه می دهند؟ شامل یک مرور کلی از وب سایت های سازمان های رقابتی با توجه به نام تجاری بصری، پیام رسانی، ناوبری، فراخوانی به عمل و تفاوت های کلیدی است.

محدوده پروژه

تعریف محدوده پروژه گامی مهم است. یکی از شایع ترین ناامیدی ها با پروژه های وب دامنه خزیدن است. توسط creaبرنامه ریزی دقیق پروژه، که فعالیت های مشخص و نتایج را مشخص می کند، همراه با زمان بندی خاص، شما قادر خواهید بود به طور واضح انتظارات مشتریان خود را تعیین کنید. یکی از رایج ترین روش های ردیابی پروژه های وب از طریق استفاده از یک نمودار گانت است. نمودار گانت نه تنها فعالیت های عمده را مشخص می کند، بلکه همچنین وظایفی را که مربوط به هر فعالیت و تاریخ شروع و پایان است را مشخص می کند. نمودار گانت یک مرجع بصری برای تیم فراهم می کند، نشان دادن زمان بندی هر مرحله و وابستگی بین مراحل. نمودار گانت همچنین مسئولیت پذیری بین تیم وب و مشتری (که می تواند یک مشتری خارجی یا به سادگی رئیس خود باشد) ایجاد می کند، اجازه می دهد مشتری و تیم بدانند که برنامه تحویل بستگی به هر کسی که علامت های خود را می گذارد؛ اگر فردی یک روز را با یک روز از دست بدهد، برنامه یک روز تغییر می کند.


Wireframes و معماری سایت

معماری سایت شامل نقشه سایت و فریم های صفحات می باشد. ایجاد نقشه سایت تضمین می کند که شما کلیه صفحات کلیدی در سایت را در نظر گرفت، رابطه خود را با یکدیگر نشان داده و نحوه ساختار کلی ناوبری کلیدها را مشخص کنید. Wireframes ارائه یک دیدگاه دقیق از محتوای است که در هر صفحه ظاهر می شود. اگرچه آنها هیچ عنصر طراحی واقعی را نشان نمی دهند، خطوط wireframes راهنمایی برای تعریف سلسله مراتب محتوا در صفحه ارائه می دهند.


طراحی بصری

هنگامی که طرح برای سایت از طریق ایجاد نقشه سایت و فریم ها تعریف شده است، قدم بعدی ایجاد یک سبک بصری است. سبک کلی بصری به احتمال زیاد توسط نام تجاری بصری سازمان تعیین می شود؛ هدف این است که وب را با تمام اشکال دیگر ارتباطات سازمان مرتبط سازیم. نام تجاری این سازمان در این بخش از روند نقش مهمی ایفا می کند، زیرا طراحان میخواهند دیدگاههای کلیدی ادراک برند را در طراحی بیان کنند.


توسعه سایت

با تصویب طرح ها، وقت آن رسیده است تا طراحی صفحات، محتوای جدید و اصلاح محتوای قدیمی، ایجاد فیلم ها، نمایش اسلاید، پادکست ها و سایر رسانه هایی که در سایت ظاهر می شوند، شروع به ساختن HTML و CSS سایت.


تست سایت

قبل از اینکه سایت راه اندازی شود، آن را در یک سرور تولیدی قرار خواهد داد که تنها مخاطبان داخلی و هر کسی که با شما ارتباط برقرار می کنید می توانید آن را مشاهده کنید. تست سایت بسیار مهم است، زیرا پیش از آنکه سایت در حال اجرا باشد، مسائلی پیش می آید که باید حل شوند. هیچ چیز چیزی نیست که یک نام تجاری را تخریب کند، بلکه یک سایت است که به درستی کار نمی کند یا دارای اشتباهات یا عناصر طراحی شکسته است. در این مرحله سایت باید در چندین مرورگر (فایرفاکس، سافاری، اینترنت اکسپلورر) و چندین دستگاه (لپ تاپ، قرص و موبایل) مورد بررسی قرار گیرد تا ببیند آیا و در کجا شکاف رخ می دهد.


راه اندازی

روز بزرگ شما سایت را آزمایش کرده اید، آن را مورد بررسی و تایید توسط ذینفعان پروژه، و شما آماده برای راه اندازی. اما هنگامی که سایت راه اندازی می شود، پروژه تمام نشده است - شما باید آماده پاسخگویی به نظرات از کاربران با سازگاری با سایت جدید باشید. انتظار می رود برخی از تغییرات فوری در سایت، مانند رفع لینک های خراب، ویرایش کپی و تنظیمات انجام شود. وب یک رسانه مایع است که تغییرات در روزانه، اگر نه به صورت ساعتی - تغییر اجتناب ناپذیر است.


تعمیر و نگهداری سایت

وب سایت ها زندگی می کنند و تنفس می کنند و نیاز به مراقبت و مراقبت مستمر دارند. به روز رسانی محتوا، ایجاد تغییرات در backend و رفع لینک های خراب در یک روز انجام می شود. تمام این مراحل برای فرایند طراحی وب بسیار مهم هستند. اما موضوعی که در طی فرایند اجرا می شود استراتژی است: تمایل به دستیابی به یک هدف، حرکت سازمان به جلو، موفقیت در یک محیط رقابتی. بیایید نگاهی به نحوه استراتژی، چگونگی شکل گیری آن و نحوه ترجمه آن به وب داشته باشیم.

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی