آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

مرحله برای طراحی وب سایت موفق

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

آموزش طراحی: 5 مرحله برای طراحی وب سایت موفق

این مقاله شما را از طریق 5 مرحله ضروری برای طراحی وب سایت راه اندازی می کند و روند طراحی وب سایت به شما در تبدیل شدن به یک طراح وب سایت سازنده و موفق تر کمک می کند.


یکی از مهمترین عوامل صنعت طراحی امروز، به ویژه طراحی بی نظیر، یک گردش کار تجاری موفق و کار با زمان کمتری است. و برای کارآمد بودن زمان، باید وقت خود را برای برنامه ریزی پروژه خود، با شکستن آن به مرحله اولیه به منظور دستیابی به یک نتیجه موفق. به این ترتیب شما بهبود بهره وری را خواهید داشت.


"بهره وری هرگز تصادف نیست. این همیشه نتیجه تعهد به برتری، برنامه ریزی هوشمندانه و تلاش متمرکز است. "~ پل جی مایر


هر طراح فرایند طراحی مورد علاقه خود را دارد. در این مقاله، کارایی طراحی پیشنهادی زمانی که کارآمد برای هر زمان برای من مفید است توضیح خواهم داد. این مقاله به تازه واردین صنعت وب طراحی شده است تا طراحان با تجربه. نکته مقاله این است که راهنمای کلی 5 مرحله ای برای طراحی وب سایت موفق داشته باشید.


plan.jpg


مرحله 1: نیازهای مشتری

قبل از شروع طرح خود، از اطلاعات مشتری خود به همان اندازه که ممکن است نیاز دارید. هرچه بیشتر می دانید، ایمیل های برگشت و فرستاده شده ای که ذخیره می کنید.


به ایده های خود گوش کنید

معمولا، مشتریان به شما نمی گویند که آنها چه می خواهند، از شما می خواهند که آنها را بپرسید. آنها خواهان اطمینان هستند که خلاصه آنها به همان شیوه ای که آنها را به نمایش گذاشتند برآورده می شود، اما آنها زمان زیادی را برای توضیح چگونگی دیدن وب سایت های آینده خود دارند. بهترین راه برای غلبه بر این مشکل ارتباطات است. این مهم است که مشتریان طراحی وب سایت خود را با در نظر گرفتن سوالاتی که به شما در مورد کسب و کار شما می گویند، بشناسید. شما میخواهید خلق و خوی آنها را ببینید، آنها چه چیزی دوست دارند و چه چیزی نمی کنند.


cb.handshake-1024x628.jpg


پرسشنامه مشتری

رویکرد مورد علاقه من برای پیدا کردن در مورد مشتری من است با پر کردن یک فرم. لیستی از مهمترین سوالاتی را که شروع پروژه شما را کمک خواهد کرد را فهرست کنید. هدف از این وب سایت چیست؟ مخاطبان هدف چه کسانی هستند؟ رقبای شما کیست؟ شما چه اقداماتی را می خواهید بازدیدکنندگان انجام دهید؟ و غیره. این فرم نباید بیش از 10 سؤال باشد، چرا که بیایید واقع بین باشیم، نه همه مشتریان زمان و نه صبر را برای پر کردن 20 یا 30 فیلد دارند. اطمینان حاصل کنید که مشتری فرم خود را قبل از اینکه شما شروع به تدوین پیشنهاد و نه بعد از آن، ارسال کنید. اگر می خواهید یک نمونه را ببینید، می توانید این فرم را بررسی کنید. به دلایل دسترسی و سهولت استفاده، توصیه می کنم فرم خود را در فرم های Google Drive تنظیم کنید. اکنون که مشتری فرم شما را پر کرده است، می توانید پیشنهاد خود را ارسال کنید و توافق رسمی خود را در مورد بودجه، دامنه پروژه، زمان بندی و مالکیت نهایی کنید. پس از امضای توافق، وقت آن رسیده است تا کار خود را ادامه دهید.


مرحله 2: تحقیق، ایده ها و طرح

این مرحله همیشه سخت ترین است وقتی اولین بار در صنعت شروع شد، من به فتوشاپ رفتم و شروع به طراحی کردم. من نمی تونم به اندازه کافی چطوری اشتباه بکنم. بهترین کاری که باید بکنید اینست که بر روی کاغذی شروع کنید.


شروع به طراحی کنید

اگر شما یک طراح هستید و شما یک نوت بوک شخصی ندارید، بهتر است به نزدیکترین کتابخانه خود بروید. نوشتن یادداشت های خود را با استفاده از یک قلم و کاغذ، کارآمد ترین راه برای هر فعالیتی است که شامل طوفان مغزی می شود. زمان کمتری بگیرید و هر ایده ای را که به سرتان می آید، طراحی کنید. شما مجبور نیستید بدانید که چگونه قرعه کشی کنید. شما می توانید با یک دایره شروع کنید، سپس ایده های شما به طور طبیعی جریان می یابد. شما می توانید در تاکسی خود در راه خود کار کنید، و یک ایده خلاقانه می تواند پاپ شود. آن را بنویسید.


ساده بهره وری tips1.jpg


الهام خود را جمع کنید

یک پوشه نشانک با نام پروژه ایجاد کنید. شروع به تحقیق و سپس ذخیره هر صفحه وب مورد نظر خود را. اطمینان حاصل کنید که عناصر یا ایده های دقیق را کپی نکنید، زیرا این مورد به عنوان سرقت ادغام می شود. بهترین وب سایت ها و پوسته ها را براساس نیازهای مشتری پیدا کنید و وب سایت های دیگر در همان کسب و کار جستجو کنید. آنچه را دوست دارید و چیزی که در مورد آنها دوست ندارید بنویسید. پوسته ها، رنگ ها، شکل ها، انیمیشن ها .. هر چیزی که به شما ایده ها و الهام بخش را برای مرحله بعدی شما می دهد.


رقبای خود را بشناسید

نگاهی دقیق به وب سایت رقبا خود داشته باشید. همه رقبای داخلی و بین المللی را بررسی کنید و از مطالب آنها یاد بگیرید. همه آنها مشترک هستند؟ این چیزی است که شما باید در وب سایت خود داشته باشید. آنها چه فایده ای دارند؟ این چیزی است که شما می توانید در وب سایت خود بهبود بخشد.


مرحله 3: Wireframes

Wireframes طرح وب سایت شما است. این چیزی است که وب سایت شما یک ساختار بصری است. بعضی از طراحان تمایل دارند عناصر طراحی را در قالبهای خود داشته باشند. این باید به طور کامل اجتناب شود، زیرا این امر هدف از فریم ها را متوقف می کند، که در آن حالت چیزها را مشخص می کند، نه اینکه چطور همه چیز به نظر می رسد. Wireframes باید در درجه سیاه و سفید قرار بگیرند تا تنها بر طرح تمرکز کنند. اولین رویکرد به یک قاب، بله، قلم و کاغذ است. لیست تمام عناصر خود را در یک صفحه وب شامل شود. بعد، آنها را در صفحه ترتیب دهید. شما می توانید این کار را بر روی کاغذ یا با استفاده از هر ابزار wireframe مانند proto.io، wireframe.cc یا حتی Phot انجام دهیداستخر این یک طرح ساده برای شروع کار است. در اینجا یک نمونه خوب از قاب چوبی است:




شما می توانید کل پروژه را در اینجا بررسی کنید. اساسا فریم ها باید این عناصر اصلی را تعریف کنند:


قرار دادن عنصر

شما نمیتوانید وبسایت خود را بدون دانستن اینکه در آن چیزها چه چیزی را شروع کنید شروع میکنیم. اینجا جایی است که تصمیم می گیرید شما حتی می توانید با مشتری خود ملاقات کنید تا در مورد بهترین مکان برای محتوای خود بحث کنید.


سلسله مراتب اطلاعات

یک نقشه سایت با یک لیست از لینک ها می تواند به یک مشتری و حتی طراح غرق شود. با قرار دادن نقشه سایت، شما می توانید ببینید که چگونه صفحات به جای خود قرار می گیرند که به شما اجازه می دهد تنظیمات را قبل از اینکه خیلی دورتر از قبل انجام دهید.


تعامل

هنگام ایجاد قالب های wireframe، شما باید سوالات خود را بپرسید: چگونه این عناصر می خواهند با یکدیگر تعامل داشته باشند؟ آیا بازدید کننده اقداماتی را که من می خواهم انجام دهم انجام دهم؟ بازدید کننده چگونه در اطراف سایت حرکت می کند؟ در اینجا جایی است که تجربه کاربر نقش خود را بازی می کند. بنابراین طرح خود را ایجاد کردید. بعد، شما رابط کاربری خود را ایجاد خواهید کرد.


مرحله 4: کاشی های سبک

کاشی های سبک (همچنین به عنوان راهنماهای سبک شناخته می شود) یک طراحی طراحی شامل فونت ها، رنگ ها و عناصر رابط است که ماهیت یک نام تجاری بصری را برای وب ارتباط می دهد. کاشی های سبک بر اساس بحث های ترجیحی بصری با مشتری هستند. عناصر معمول شامل لوگو، تایپوگرافی، رنگ ها و صدای صدا هستند. در اینجا دو نمونه سریع از کاشی های سبک وجود دارد.






بیشتر اینجا به همین دلیل است که باید از کاشی های سبک استفاده کنید:


از مفهوم تا بصری

ساختن کاشی های سبک خود، خلق و خو، احساس و تن وب سایت خود را بر اساس آنچه که از نیازهای مشتری شما آموخته اید، ترجمه می کند. این به شما کمک خواهد کرد که انتخاب کنید که چگونه از عناصر طراحی به نحوی که مشتری آن را درک می کند، استفاده کند.


حفظ هماهنگی

با یک کاشی سبک، شما می توانید با ایجاد مجموعه ای از قوانینی که طراحی را دنبال می کنند، نگاه و احساس را حفظ کنید. این روند انعطاف پذیر است، به راحتی حفظ و سازگار است.


زمان کارآمد

طراحی کاشی های سبک شما مشتری خود را به پوست وب سایت نشان می دهد. به جای کامپایل وب سایت طراحی شده خود را در یک سبک خاص، اکنون می توانید کاشی های سبک خود را با درخواست های مشتری در سریع و کارآمد به روز کنید. حالا که پوست خود را طراحی کرده اید بعد، شما آن را اعمال می کنید.


مرحله 5: نمونه اولیه

طراحی یک وب سایت بسیار شبیه ساخت یک خانه است؛ طرح های کف قاب های چوبی و طراحی داخلی بصری کاشی های سبک شما است. چیز فوق العاده ای در مورد این فرایند طراحی این است که این مرحله آسان است. با ساختن قاب های قالب و سبک، همه چیزهایی که اکنون باید انجام دهید این است که آنها را با هم ترکیب کنید. در اینجا می بینید که چگونه وب سایت شما به نظر می رسد. نمونه سازی به معنی ساخت مدل وب سایت قبل از ساخت وب سایت واقعی است. بعضی از طراحان مایل به طراحی نمونه های اولیه خود در فتوشاپ هستند، در حالی که دیگران فتوشاپ را پر می کنند و به یک چارچوب وب مانند inVision و UXpin می روند.




نمونه سازی بر اساس 3 مرحله است:


نمونه اولیه

در حالی که تطبیق تجربه کاربر و اطمینان از راحتی استفاده از طرح، کاشی های سبک را در طرح قرار دهید.


تست

این مرحله ضروری است زیرا آن را ارزیابی می کند که آیا وب سایت مطابق با نیازهای مشتری و انتظارات است. شما حتی می توانید نمونه اولیه خود را با کاربران خود به اشتراک بگذارید تا تعامل و تجربه کاربر را تست کنید.


تنظیم دقیق

در اینجا جایی است که شما هر گونه تغییرات و عناصری را که نیاز به بهبود دارند، اصلاح کنید. این فرآیند ممکن است بسته به تعداد چرخه هایی که شما و کاربر / مشتری برای ساخت یک طراحی نهایی بدست می آورد، طول می کشد.


پایان دادن

بنابراین اکنون باید بتوانید ایده ای در مورد بهترین پروسه برای طراحی وب سایت موفق داشته باشید. با پیروی از این جریان کار، می توانید وب سایت خود را پیش رو برنامه ریزی کنید، از شگفتی هایی که می تواند کار شما را مسدود کند، و از همه مهمتر جلوگیری از پروژه های وقت گیر، جلوگیری کنید. گام بعدی بخش توسعه خواهد بود. اگر مهارتهای لازم برای توسعه وب سایت خود داشته باشید، این روند باید برای شما آشنا باشد. اگر نه، یک توسعه دهنده وب باید استخدام شود. در مقالات بعدی من، آموزشهای گام به گام برای هر بخش ذکر شده در این آموزش را توضیح خواهم داد. در ارتباط باشید

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی