آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

برنامه نویسی یکی از با ارزش ترین مهارت هایی است که می توانید در این دوره های مدرن، چه برای چشم اندازهای حرفه ای و چه برای کشف مغز و ایجاد چیزی عالی، انتخاب کنید. اگر شما فقط در سفر کدگذاری خود شروع کرده اید، در اینجا ده نکات و منابع برای شما را در پای راست قرار می دهیم.


10. درک اینکه چرا میخواهید کد را یاد بگیرید

تصویری برای مقاله با عنوان 10 راه برتر برای آموزش خود به کد

جهتی که در آن قرار می گیرید، بخش عمده ای از این که چرا شما میخواهید در ابتدا کد را یاد بگیرند و چه مقدار وقت صرف آموزش کنید، بستگی دارد. اگر می خواهید یک برنامه نویس حرفه ای باشید، ثبت نام دوره های کالج ممکن است بهترین شرط بندی شما باشد. (گوگل فهرستی از مهارت ها و دوره های آموزشی پیشنهاد شده برای مهندسان نرم افزار را ارائه می دهد.) اگر می خواهید وب سایت ها یا بازی های خود را برای سرگرمی (و احتمالا سود) در اوقات فراغت خود بسازید، آموزش های تعاملی بهتر می شود. بلوک در مقایسه با گزینه های البته بر اساس حجم کار، هزینه، و دلیل شما را برداشتن برنامه نویسی است. و اگر هنوز در حال تصمیم گیری در حرفه فنی هستید، سوئیچ یکی را بر اساس منافع شما توصیه می کند.



9. زبان مناسب را انتخاب کنید

تصویری برای مقاله با عنوان 10 راه برتر برای آموزش خود به کد

هیچ یک از بهترین زبان های برنامه نویسی وجود ندارد و هنگامی که یکی از آنها را آموخته اید، بسیار راحت است که دیگران را انتخاب کنید، بنابراین در انتخاب زبان اول، مجبور نباشید. گفتم که بعضی از زبانها نسبت به دیگران نسبت به نوازندگی بیشتری دارند. زبان مورد نظر برای شروع ممکن است دوباره به هدف شما بستگی دارد. (به عنوان مثال، اگر می خواهید یک برنامه iOS بنویسید، باید سوئیفت را یاد بگیرید). اگر شما در مورد برنامه نویسی جدی هستید، برای شروع با C وجود دارد، اگر چه زبان های سطح بالا مثل Python ساده تر هستند به حق دور. در اینجا یک مقدمه در مقایسه با چند زبان برنامه نویسی محبوب است.



8. شروع کوچک (و بیمار بودن)

تصویری برای مقاله با عنوان 10 راه برتر برای آموزش خود به کد

مهم نیست که کدام زبان یا روش یادگیری شما انتخاب می شود، شما باید از همان ابتدا (محل بسیار خوبی برای شروع) شروع کنید. برای مثال، هنگامی که دیوید سینسکی خود را در هشت هفته تدریس کرد، یک تعطیلات آخر هفته را به عنوان یک درک مقدماتی از پایتون گذراند و یک تعطیلات آخر هفته، درک عمیق از جنگو را از طریق آموزش، حذف همه کد آموزش، و کار کردن از طریق آموزش دوباره از ابتدا. با اصول اولیه شروع کنید و با پیشرفت خود صبور باشید برای اولین بار از ابتدا تا انتهای پروژه ابتدایی خود را به پروژه های گوناگون تقسیم کنید. و اگر یک روش یادگیری برای شما کار نمی کند (به عنوان مثال، کتاب ها)، روش دیگری را قبل از دادن به دیگران امتحان کنید.



7. برنامه کودکان و نوجوانان را امتحان کنید

تصویری برای مقاله با عنوان 10 راه برتر برای آموزش خود به کد

حتی کودکان نوپا در حال یادگیری این روزها هستند. این واقعا یک چیز عالی برای همه ماست. اگر چه بسیاری از برنامه های طراحی شده برای آموزش بچه ها برای کد بسیار ساده هستند، بسیاری از آنها، مانند Scratch، برای همه سنین مناسب هستند. مهم نیست که چقدر قدیمی هستید حتی برنامه های انیمیشن بچه ها می توانند شما را با اصول برنامه نویسی شروع کنند (البته EdX دارای دوره جدیدی در برنامه نویسی در ابتدا) است.



6. از سایت های آنلاین رایگان رایگان استفاده کنید

تصویری برای مقاله با عنوان 10 راه برتر برای آموزش خود به کد

سایت های آموزشی آنلاین رایگان مانند Codecademy و دیگر شرکت کنندگان ساعت از Code می توانند به شما در اولین برنامه کامپیوتری خود بنویسند. آموزش از دانشگاه HanAcademy، Codecademy، Code.org و بسیاری از سازمان های دیگر شما را به اصول برنامه نویسی معرفی می کند - همه در حال ایجاد یک بازی جدید، سایت یا پروژه دیگر. با توجه به زبان مورد استفاده در Bento، منابع مورد نیاز خود را پیدا کنید. اینها نقطه شروع خوبی هستند، اما شما باید ابتکار عمل خود را پس از این معرفی ها ادامه داده یا ادامه دهید.


5. یک دوره کدینگ بگیرید

تصویری برای مقاله با عنوان 10 راه برتر برای آموزش خود به کد

چگونه برای بالا بردن تقاضا کنید و در واقع آن را دریافت کنید

دوره های آنلاین علوم کامپیوتر کمی بیشتر از تجربه آموزشی گرد شده در مقایسه با سایت های آموزش آنلاین تمرکز بر یک زبان است. این دوره ها برای تدریس طراحی شده اندمهارت های بنیادی بیش از چند ماه در کلاس های کالج. من شخصا نمی توانم CS50 هاروارد را که می توانم به صورت رایگان دریافت کنم را توصیه کنم، اما بسیاری دیگر از شما می توانید استفاده کنید (بسیاری از آنها در سری Lifehacker U ما ذکر شده است). شما حتی می توانید تحصیلات علمی کامپیوتری کالج را با این انتخاب از پانزده دوره آنلاین انجام دهید.



4. گرفتن برخی از کتاب های برنامه نویسی رایگان

تصویری برای مقاله با عنوان 10 راه برتر برای آموزش خود به کد

هنگامی که شما در یک مشکل گیر کرده یا فقط نیاز به نگاه کردن به چیزی دارید، کتابهای مرجع بسیار مفید هستند. یک مجموعه عظیم از بیش از 500 کتاب آزاد برنامه نویسی منتشر شده در GitHub وجود دارد و مجموعه دیگری از کتاب های الکترونیکی شامل 24 زبان برنامه نویسی شده است.


مقاله پیش نمایش تصویر بند انگشتی

گرفتن بیش از 500 کتاب رایگان برنامه نویسی از GitHub

این که آیا شما یادگیری برای کد یا در حال حاضر یک برنامه نویس با تجربه، این GitHub ...


ادامه مطلب

3. بازی های کدهای بازی

تصویری برای مقاله با عنوان 10 راه برتر برای آموزش خود به کد

اغلب بهترین روش برای یادگیری از طریق بازی است. در حالی که بسیاری از آموزش های برنامه نویسی شما خودتان را ساده و پیچیده بازی می کنید، چندین سایت آموزشی به معنای واقعی کلمه بازی است: Code Combat و CodinGame دو نفر هستند که ممکن است از آن لذت ببرید.



2. یک مربی (یا به کسی دیگر آموزش دهید)



جامعه برنامه نویسی پر از افرادی است که مایل به نسل بعدی برنامه نویسان هستند. () Hack.pledge یک سایت است که شما را به یک مربی متصل می کند، یا می توانید یک شخص دیگری را به عنوان مربی ثبت نام کنید. حتی فقط برنامه ریزی برای یادگیری آنچه آموخته اید می تواند به شما کمک کند اطلاعات را بهتر نگه دارید.


1. هک دیگران کد

تصویری برای مقاله با عنوان 10 راه برتر برای آموزش خود به کد

هنگامی که مهندس کد دیگران را معکوس می کنید، هر خط را آزمایش می کنید تا ببینید که چگونه کار می کند، درک بهتر از تصویر بزرگ را دریافت می کنید. با تشکر از تن کد منبع باز، شما می توانید فقط در مورد هر چیزی یاد بگیرند و یادگیری از طریق چرخه افزایشی هک. فقط به یاد داشته باشید که اگر برنامه را بهبود بخواهید، کد خود را با جامعه به اشتراک بگذارید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی