آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

وب سایت بد چیست؟

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

هنگامی که ما در مورد آنچه که طراحی وب سایت خوب یا بد را در نظر می گیریم، فکر اولیه این است که بر آنچه که ما "نگاه" یا "احساس" وب سایت می نامیم تمرکز کنیم. این می تواند رنگ، تصویر، فونت و سرمایه گذاری را به طرح و ساختار بپوشاند. این به این معنی نیست که این چیزها مهم نیست، اما طراحی وب خوب خیلی عمیق تر از آن است.


آنچه که خوب از بد بدست می آید، در استراتژی طراحی، تجربه کاربر و روش شناسی چگونگی استفاده از وب سایت به عنوان یک ابزار برای سازمان یا کسب و کار شما یافت می شود. در واقع، استیون اسنل با طراح Vandelay ظاهر شد به عنوان آخرین عامل در 7 عوامل آن است که وب سایت های خوب از وب سایت های بد را جدا.


طولانی شده اند روزها فقط چیزی را با متن متنی که مایل به چیزی بیش از یک کارت کسب و کار دیجیتال است قرار داده است. جهان تغییر کرده است و با تکامل اینترنت، ضروری است که وبسایت شما یک استراتژی صحیح داشته و برای تبدیل طراحی شده است.


بعضی از راه ها برای مشخص کردن تفاوت بین سایت های خوب و بد:


آیا هدف قرار دارد؟


رفتار flow.png


سایت های خوب طراحی شده:

سایتهای خوب مسیرهای تبدیل را به روشنی تعریف کرده اند که کاربر را به مسیری که در نظر گرفته شده است هدایت می کند و آنها را به محتوایی که برای آنها مهم است هدایت می کند. به دنبال جریان Flow رفتار گوگل آنالیتی شما می توانید ارزیابی کنید که آیا کاربران از راه وراثت وب سایت خود به دنبال مسیر مورد نظر شما هستند. با استفاده از زبان معنی دار برای سرفصلها و فراخوانیهای اعمال شده که با کاربر تعارض دارند و به آنها اجازه میدهد به راحتی آنچه را که به سایت میآیند شناسایی کنید، میتوانید آنها را از طریق سایت خود هدایت کنید، در غیر اینصورت آنها را در تلاش برای پیدا کردن راه خودشان راهنمایی کنید. HubSpot یک مقاله عالی در مورد این موضوع به نام How to Design a Web Experience تجربه کرد.


با قرار دادن نقاط تبدیل که مربوط به محتوا در اطراف آنها است، ارزش پیش بینی شده را برای کاربر ایجاد می کنید و میزان کلیک (CTR) خود را افزایش می دهد. علاوه بر این، با استفاده از انیمیشن های خلاقانه می توانید محتوای اضافی را گسترش داده و افشا کنید تا بتوانید از یک کاربر با محتوای بیش از حد غافلگیر شوید. اجازه دادن به کاربر برای تعامل با صفحه به راحتی در محتوا که برای آنها مهم است، باعث افزایش تعامل و کاهش میزان بازدهی می شود.


سایت های غیر استراتژیک:

سایت های بد تمایل دارند همه چیز را در یک زمان پرتاب کنند. به جای توجه بیشتر به تجربه کاربر، وب سایت های بد در اولویت قرار دادن ویژگی ها و مزایای شرکت ها تمرکز می کنند. قبل از دانستن اینکه چه نیازی است، قبل از دانستن نیاز به آنها، یک تکه اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می دهد، می تواند آنها را غرق کند و آنها را سخت تر کند تا از طریق تمام اطلاعاتی که ارائه کرده اید را پیدا کنید تا آنچه را که دنبال می کنید پیدا کنید. بهتر است مطالب مفیدی را همراه با یک تبدیل به دست آوردن برای رسیدن به آنها ارائه دهید.


توصیه:

یک بیت کوچکتر از اطلاعات را در یک زمان ارائه کنید که مربوط به کاربر است. پیاده سازی محتوای نشان می دهد و جذاب انیمیشن ها برای ارائه نقشه سطح بالا از محتوای صفحه خود را که آسان است برای درک. با استفاده از محتوای SMART شما می توانید مستقیما افراد فردی را هدف قرار دهید و اطلاعات فعلی را که دنبال آن هستید ارائه دهید. با قرار دادن نقاط استراتژیک تبدیل با محتوای مربوطه، شما می توانید بازدید کننده را در پایان تجربه کاربر خود تبدیل کنید. علاوه بر این، محتوای شما باید به کاربر شما طراحی شده باشد، چطور آنها را مصرف می کند و از چه دستگاهی استفاده می کنند؟ همانطور که کودی ری میلر با تخم مرغ دیوانه نوشت


کاربران سایت خود را ترک می کنند وقتی که چیزی دریافت نمی کنند.


طراحی وب دنور

استفاده از آن آسان است؟

عناصر آسان برای استفاده از سایت ها:

هنگامی که شما به یک وب سایت خوب دسترسی پیدا می کنید، زمانی که از آن ساخته شده است، تجربه کاربر در ذهن آشکار است. این سایت ها سرگرم کننده و جذاب هستند و به راحتی شما را از طریق صفحات راهنمایی می کنند. دکمه ها، لینک ها و سایر تبدیل ها به خوبی تعریف شده و برچسب گذاری شده اند. داده ها به خوبی سازماندهی شده اند و صفحات به شیوه ای منطقی ساختار یافته اند تا کاربر بعد از کلیک بر روی یک لینک مشخص شود کدام یک از آنها هدایت می شود. به عنوان یک کاربر، شما هرگز خود را در یک قسمت انتهایی سایت سقوط نخواهید کرد. در واقع، 79 درصد از افرادی که دوست ندارند چیزی را که در یک سایت پیدا می کنند، به سایت دیگری بازگردانده می شوند.


سایت های با UI بد / UX:

اغلب ما سایت هایی را مشاهده می کنیم که هیچ ساختار منطقی ندارند و کاربر را هنگام جستجو در وب سایت اشتباه می گیرند. هنگامی که شما در یک سایت طراحی شده به خوبی طراحی می کنید، واضح است که پیوندهایی، ناوبری، صفحات و غیره به هیچ وجه برچسب گذاری نمی شوند، به طوری که شما به راحتی می توانید بگویید چه چیزی است. شما می توانید خود را در یک صفحه مرده به دام اندازید بدون اینکه راهی برای دسترسی به صفحات دیگر داشته باشید و ممکن است کاربران را مجبور به ترک سایت از ناامیدی کند. این سایت دارای یکپارچگی نیست و اطلاعاتی را که دنبال می کنید پیدا می شود.


در حال حاضر روزها با گسترش خدمات ارتقاء محتوا، ما شاهد بازخوانی تبلیغات مخرب در سایت هستیم. اگر تلاش های تبلیغاتی شما تجربه کاربر را به نقطه ای که باعث می شود سایت شما دشوار باشد، مانع از آن می شود، بازده سرمایه گذاری چنین خدماتی می تواند منفی باشد. مطمئن باشید کهاز لحاظ استراتژیک، و اطمینان حاصل شود که آنها به تجربه کلی کاربر کمک می کنند.


توصیه:

گذراندن برخی از وقت اضافی سایت خود را از دیدگاه مشتری تست کنید. بر روی سایت کلیک کنید تا ببینید آیا این موضوع برای شما مناسب است یا نه. شما ممکن است بعضی دیگر صفحات را قبل از اینکه سایت را ببینید، آزمایش کنید تا ببینند که آیا می توانند محتوای مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند.


با در نظر گرفتن زمان برای طراحی صفحات و محتویات خود در ابتدا، می توانید مسیرهای تبدیل عمدی را که می خواهید کاربر را پایین بیاورید شناسایی کنید. تمرکز بر هدف نهایی و اطمینان حاصل کنید که سفر خریداران شامل مطالب مربوطه به افراد و اجازه می دهد تا تغییرات در تفاوت های مختلف خود را.


آیا پاسخگو است؟

من تردید دارم که این را اضافه کنم چون به نظر می رسد مثل یک بی نظیر است. متأسفانه سایت های زیادی وجود دارد (بعضی از شرکت ها یا سازمان های بزرگ) که هنوز پاسخگو نیستند.


responsivenss.png


سایت های ریسپانسیو مناسب:

صرفنظر از دستگاهی که در حال مرور آن هستید، وب سایت به خوبی پاسخ می دهد و هنوز هم اطلاعات را در یک روش آسان و روشن به نمایش می گذارد. مهم است که یک سایت پاسخگو را از یک سایت تلفن همراه تشخیص دهید. سایت های موبایل یک وب سایت جداگانه است که به طور خاص برای دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است. یک سایت پاسخگو همان وبسایت است که روی دسک تاپ می بینید، که به طور خودکار محتوای را بسته به اندازه صفحه نمایش دستگاه تغییر می دهد.


سایت هایی با عدم توجه به تلفن همراه:

ما همه آنها را دیده ایم. سایتهایی که برای گوشی شما خیلی بزرگ هستند این سایت ها نیاز به حرکت به سمت چپ و راست برای مشاهده کل صفحه یا عناصری دارند که با یکدیگر همپوشانی دارند و تجربه کاربری وحشتناکی را ارائه می دهند. داشتن یک سایت تلفن همراه مانند GoMobi اگرچه بهتر از هیچ چیز نیست، برش را برای طراحی خوب انجام نمی دهد. شما اغلب محتوای کلاسیک و تجربه کاربر را برای یک سایت قالب بندی که با طراحی موجود شما مطابقت ندارد و فاقد قابلیت است، قربانی می کنید.


توصیه:

در صورت توسعه از ابتدا، اطمینان حاصل کنید که زمان مناسب را صرف کنید تا مطمئن شوید صفحه به طور صحیح در تمامی مرورگرها پاسخ صحیح داده شود. اگر با استفاده از یک ویرایشگر WYSIWYG، اطمینان حاصل کنید که پلت فرم طرح بندی پاسخگو را پشتیبانی می کند و محتوا را بر اساس آن تنظیم می کند. با استفاده از پنجره های نمای دید، می توانید تمام قطعنامه های دستگاه را پوشش دهید.


آیا به روز است؟

سایت های جاری و مرتبط:

وب سایت های خوب هرگز "به پایان رسید". سایت های خوب زندگی می کنند که تنفس می کنند و دائما در حال تغییر و رشد هستند. با استفاده از داده های تحلیلی، وب سایت های خوب بر روی نحوه ارتباط بهتر کاربران خود تاکید می کنند. از طریق تست A / B، به روز شدن مداوم و گسترش متفکرانه، می توانید یک وب سایت را به روز نگه دارید با تغییرات صنعت و واریانس رفتار کاربر. همیشه چیزی وجود دارد که می تواند در یک وب سایت بهبود یابد. پس ارزش سرمایه گذاری برای داشتن یک فردی است که می تواند در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم انجام دهد. این نیز برای سایت های سایت شما مهم است SEO. همانطور که رابین برتون در مقاله خود در مورد آن صحبت می کند


سئو سایت چک کردن:


نگران نباشید، اگر وب سایت خود را اغلب با محتوای با کیفیت بالا به روز کنید، موتورهای جستجو برای شما آن را دوست خواهند داشت.


 


سایت های غیر تاریخی


سایت های تاریخی:

سخت نیست که یک وبسایت را که قدیمی است، مشخص کنید. همه ما روزهای خوبی از مکان های GeoCities را پر از GIF های متحرک و رنگ های نئون به یاد می آوریم. از حق انحصاری بودن تا زمانیکه اطلاعات بیرون از منزل منقضی شده، وبسایتهای بد تصمیم بگیرند و آن را «تنظیم و فراموش کنند». صاحبان این سایت ها اهمیت حفظ یک وب سایت را از طریق یک روند مداوم به رسمیت نمی شناسند. ترک محتوای همان پیش فرض در سایت، غیرممکن است که ارتباط معنی دار با کاربران ایجاد شود. شما ممکن است برخی از علاقه در ابتدا دریافت کنید، اما این ارائه یک سرویس مفید و واقعا مفید برای مخاطبان شما نیست.


توصیه:

به طور منظم سایت و استراتژی وب سایت خود را بازبینی کنید. با استفاده از داده های تحلیلی، آنچه که کار می کند و چه چیزی نیست، ارزیابی کنید. فرضیه فرم درباره اینکه چگونه به روزرسانی ها بر استفاده و پیاده سازی از طریق یک فرایند تست تأثیر می گذارند تا مطمئن شوند که اقدامات شما تاثیر معنی دار داشته است.


در Revenue River ما مراقبت های زیادی را برای اطمینان از این که استراتژی نیروی محرکه طراحی و توسعه ما است، مراقبت می کنیم. از شناسایی صدا و پیام از سایت، برای مقایسه نقشه حرارتی و سایر داده های تحلیلی از سایت فعلی، ما با دقت برنامه ریزی شده ای را ایجاد می کنیم که جنبه های معقول تر کسب و کار را به افراد مناسب ارتقا می دهد. به تازگی روش پیشنهادی رشد (GDD) را که توسط HubSpot ارائه شده است به دلیل رویکرد تحلیلی به طراحی وب به کار گرفته است. اطمینان حاصل کنید که اقدامات شما توسط داده ها پشت سر گذاشته شده و سپس به طور منظم به روز رسانی سایت درست مطابق با ایده ما درباره "طراحی خوب" است. شما می توانید در مورد GDD بیشتر بخوانید.


این کاملا واضح است وقتی که فکر می شود در وب سایت وجود دارد و زمانی که وجود ندارد. اگر چه وب سایت طراحی خوب و بد می تواند ذهنی باشد (زیبایی در چشم کاربران است)، مبانی پشت صحنه باعث اختلاف واقعی می شوند. برای سایت بسیار بیشتر از رنگ در خارج از خانه وجود دارد. مراقب باشید در برنامه ریزی استراتژی خود، شناسایی افراد مخاطب ما و نگهداری سایت خود تا به امروز، شما مطمئن هستید که در محیط دیجیتال رقابت کنید. تمرکز بر روی ایجاد ارتباط معنی دار با مخاطبان شما به شما این امکان را می دهد که عناصر مهم را در سایت وارد کنید و آسان ترین دسترسی به محصولات و خدمات خود را ارائه دهید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی