آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

رایج ترین زبان برنامه نویسی در وب شامل زبان نشانه گذاری HyperText، JavaScript، Cascading Style Sheets و PHP: Hypertext Preprocessor است. برخی از آنها در رابطه با یکدیگر استفاده می شوند در حالیکه بعضی از آنها می توانند تقریبا به طور کامل از زبان های دیگر جداگانه برای ایجاد وب سایت تعاملی یا استاتیک استفاده شوند. اگرچه ممکن است زبانهای دیگر را پیدا کنید، این موارد اولیه هستند که برای ارائه مطالب از طریق یک مرورگر وب استفاده می شوند.

وب سایت



HTML

HTML یکی از رایج ترین زبان های برنامه نویسی مورد استفاده برای ایجاد و طراحی وب سایت ها و صفحات است. این نوع زبان برنامه نویسی به عنوان زبان نشانه گذاری شناخته شده است که به معنی آن است که با برچسب های نشانه گذاری مشخص می شود. برچسب های نشانه گذاری کلمات کلیدی محصور شده توسط براکت ها و هنگامی که استفاده می شوند، یک خروجی مشخص در پنجره مرورگر ایجاد می کنند. صدها برچسب مختلف نشانه گذاری وجود دارد، و همه آنها اهداف متفاوت است. برخی از رایج ترین نشانه های نشانه گذاری عبارتند از: که یک سند HTML باز می شود؛ که بخش اصلی است که محتوای آن ذخیره و نمایش داده می شود. و


، که یک پاراگراف جدید را شروع می کند.


CSS

CSS یک زبان مکمل است که کمک می کند تا به کد HTML نشانه گذاری HTML کمک کند. سبک های CSS صفحه معمولا بین تگ های HTML نامیده می شوند. این روش یک ظاهر طراحی شده یک صفحه فوق العاده مفید است زیرا اجازه می دهد یک توسعه دهنده وب برای تغییر همه عناصر HTML در یک صفحه بدون نیاز به تغییر هر یک به صورت جداگانه. این اجازه می دهد تا توسعه دهندگان برای صرفه جویی در وقت و برای تست سبک های طراحی جدید با سهولت.

 

JavaScript

جاوا اسکریپت شبیه به زبان های برنامه نویسی رایج تر است اما کاربران اینترنت می توانند اقدامات خاصی را در یک وب سایت انجام دهند و با محتوا ارتباط برقرار کنند. زبان برنامه نویسی از تماس های عملکردی استفاده می کند و از عناصر شی گرا پشتیبانی می کند. این را می توان در خارج از وب، به عنوان مثال، در اسناد PDF استفاده می شود. این زبان را نباید با زبان صدای مشابه، جاوا اشتباه گرفت.


پی اچ پی

پی اچ پی یک پروکسی فوق العاده متن، زبان طرف سرور است. زبان سمت سرور به این معنی است که تمام پردازش ها بر روی سرور انجام می شود و نه در داخل مرورگر. سرور قبل از اینکه به کاربر نمایش داده شود، صفحه وب را پردازش می کند. کد پی اچ پی را می توان در داخل یک سند HTML منظم تعبیه کرد یا به عنوان یک فایل مستقل استفاده می شود. هر دو مورد سرور را به یکی از آخرین پلتفرم های پی اچ پی نصب می کند.


نظرات  (۱)

  • علی زیرایی
  • خوب بود
    پاسخ:
    سپاس فراوان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی