آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

مزایا css در طراحی وب

سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

5 مزایای طراحی وب CSS


هنگامی که یک وب سایت برای کسب و کار خود ایجاد می کنید، زمان و پول احتمالا نگرانی های عمده ای است. خوشبختانه، یک روش طراحی وب وجود دارد که می تواند به شما در صرفه جویی در وقت و پول کمک کند و همچنین تجربه بازدید کننده خود را بهبود بخشد. Cascading Style Sheets، معمولا به عنوان CSS شناخته می شود، به سرعت تبدیل به روش طراحی وب مورد نظر برای مزایایی است که طراحان وب و بازدیدکنندگان وب سایت به طور یکسان ارائه می دهند.


CSS یک زبان است که برای ارائه جزئیات یک زبان نشانه گذاری وب سایت (معمولا HTML یا XHTML) - مانند رنگ، فونت و طرح استفاده می شود. یکی از مزایای کلیدی آن این است که اجازه می دهد جداول محتوای سند (نوشته شده در HTML یا یک زبان نشانه گذاری مشابه) از ارائه اسناد (نوشته شده در CSS).


اگر شما قبلا یک وبسایت داشته باشید که با استفاده از جداول طراحی شده باشد، ممکن است تمایل داشته باشید که سوئیچ CSS را تغییر دهید، که به زمان و تلاش نیاز دارد. با این حال، مزایای CSS برای وب سایت های جدید و قدیمی یکسان است - پس چرا منتظر چه هستید؟ در اینجا 5 دلایل بزرگ برای خرد کردن این جداول مزاحم و تبدیل وب سایت خود را به یک داستان موفقیت CSS.


ثبات


با ایجاد یک تغییر در شیوه CSS وب سایت شما، می توانید آن را به صورت خودکار به هر صفحه وب سایت خود اضافه کنید. بزرگتر وب سایت شما، زمان بیشتری CSS شما را نجات می دهد. و نه تنها CSS صرفه جویی در وقت، بلکه همچنین تضمین می کند که صفحات وب شما در تمام سایت شما یک ظاهر سازگار است.


کاهش پهنای باند


هنگامی که CSS محتویات وب سایت خود را از زبان طراحی آن جدا می کند، به طور چشمگیری حجم انتقال فایل شما را کاهش می دهد. سند CSS شما به صورت خارجی ذخیره خواهد شد و تنها یک بار هنگامی که یک بازدید کننده وب سایت شما را درخواست می کند، فقط یکبار دسترسی پیدا می کند. در مقابل، هنگامی که یک وب سایت با استفاده از جداول ایجاد می کنید، هر صفحه ای از وب سایت شما با هر بازدید می شود. نیازهای پهنای باند خود را کاهش می دهد زمان بارگذاری سریع تر و می تواند هزینه های وب سایت خود را کاهش دهد.


موتورهای جستجو


CSS یک روش برنامه نویسی تمیز است که به این معنی است که موتورهای جستجو مجبور نیستند برای خواندن محتوای آن تلاش کنند. همچنین، با استفاده از CSS وب سایت شما را با محتویات بیشتری از کد حذف می کند - و محتوا برای موفقیت موتور جستجوی شما حیاتی است.


سازگاری مرورگر


ورود اخیر گوگل کروم شواهد بیشتری است که کاربران اینترنتی امروز گزینه های مرورگر بیشتری نسبت به قبل دارند، که سازگاری مرورگر را یک مسئله مهم برای وب سایت شماست. شیوه نامه های CSS سازگاری وب سایت شما را افزایش می دهد و اطمینان حاصل می کند که بازدیدکنندگان بیشتر قادر به مشاهده وب سایت شما به همان شیوه ای هستند که شما در نظر داشتید.


مشاهده گزینه


یکی دیگر از نگرانی های رایج طراحی وب سایت، افزایش نیاز به ایجاد وب سایت برای رسانه های مختلف است. CSS می تواند به شما در حل این چالش کمک کند با اجازه دادن به همان صفحه نشانه گذاری در سبک های مشاهده مختلف - به عنوان مثال، شما می توانید یک جدول جداگانه برای چاپ یا برای یک دستگاه تلفن همراه ایجاد کنید.


با داشتن مزایای فراوانی برای ارائه، CSS یک انتخاب عاقلانه برای طراحی وب است. اگر شما علاقه مند هستید وب سایت خود را سریعتر بارگذاری کنید، بهتر نگاه کنید و رتبه بندی کنید، استفاده از CSS را برای ایجاد یک وب سایت جدید یا بهبود وب سایت موجود استفاده کنید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی