آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چند نکته ساده برای حفاظت از وب سایت شما از هکرها

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

5 نکته ساده برای حفاظت از وب سایت شما از هکرها

هر روز گذر از اخبار جدیدی از نشت اطلاعات شخصی در اینترنت به ارمغان می آورد. اطلاعات کارت اعتباری متعلق به میلیون ها کاربر یا شناسه های ایمیل و رمزهای عبور آنها، تصاویر برهنه شخصی افراد مشهور یا حتی اطلاعات طبقه بندی شده دولتی طبقه بندی شده - دنیای هکرها اینترنت و عدم امنیت آن را در هر سطح ممکن، دموکراتیزه کرده است.


در حال حاضر ممکن است بدانید که این چه چیزی در مورد وبلاگ یا وب سایت بی ایمنی شما وجود دارد که اطلاعات کارت اعتباری کاربران یا تصاویر برهنه اسکارلت یوهانسون را حمل نمی کند.


خوب، هکرها در عرض چند دقیقه می توانند وب سایت خود را به یک ربات جاسوسی مخرب تبدیل کنند و اطلاعات کاربر حساس را به هکرها ارسال کنند بدون آنکه متوجه آن شوید. بدتر اینکه، آنها می توانند به پایگاه داده های وب سایت شما هک کنند و اطلاعات مهمی را از بین ببرند یا دستکاری کنند، مطالب خود را با لینک های مخرب تزریق کنند و حتی سرور میزبان را در حملات DDoS بوتنت استفاده کنند.


اما به اندازه کافی از این جشن ترساندن. این همه عذاب و نشاط در وب نیست. چیزهایی هستند که می توانید انجام دهید تا وب سایت خود را از هکرها محافظت کنید و به اهداف آنلاین آسیب برسانید. در اینجا یک نکته ساده از ساده ترین مراحل را می توانید بیابید:


تمام نرم افزارها را به روز نگهدارید

این که آیا وب سایت شما توسط تیم توسعه شما از ابتدا ساخته شده است یا تصمیم گرفتید یک سایت DIY را در یک پلت فرم کلید در دست سوم شخص ایجاد کنید، به عنوان یک صاحب سایت، این کار شماست تا اطمینان حاصل کنید که هر بخش از نرم افزار که اجرا می کنید، به روز می شود.


ارائه دهندگان سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و کارهای روزمره خود را در طول زمان تلاش می کنند تا هر سوراخ را در سیستم خود ببندند و اصطلاحات و به روز رسانی های معمولی را منتشر می کنند که نرم افزار خود را کمتر از حملات آسیب پذیر می کند. اطمینان حاصل کنید که این به روزرسانی ها را اجرا کنید و آخرین نسخه از سایت خود را در هر نقطه ای از زمان پشتیبانی کنید.


اگر سایت شما از پلاگین های شخص ثالث استفاده می کند، پیگیری های به روزرسانی های خود را دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که در زمان به روزرسانی نیز به روزرسانی می شوند. اغلب سایت های بسیاری شامل پلاگین هایی می شوند که با گذشت زمان از بین می روند. وب سایت خود را از هر پلاگین غیرممکن، قدیمی و غیرقانونی پاک کنید - آنها اردک ها را برای هکرها می نشینند تا به عنوان دروازه ای برای ورود به سایت خود استفاده کنند و باعث ویران شدن آن شوند.


ساخت لایه های امنیتی در اطراف سایت شما

درست همانطور که قبل از خروج از خانه خود را قفل کنید و قبل از مرور وب، نرم افزار آنتی ویروس را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید، همچنین باید یک سیستم امنیتی برای اولین بار در برابر حملات هکری به وب سایت خود داشته باشید. فایروال برنامه وب این است که اولین خط دفاع است. این راهکارها برای بازرسی ترافیک ورودی، تهیه و برداشتن درخواست های مخرب - ارائه حفاظت از هرزنامه، حملات خشونت آمیز، تزریق SQL، Cross Site Scripting و دیگر تهدیدات OWASP Top 10 است.


تا چند سال پیش، فایروال های وب کاربردی تنها به عنوان ابزارهای سخت افزاری در دسترس بودند، اما امروزه ارائه دهندگان سرویس امنیتی (SECaaS) با استفاده از فناوری ابر برای کاهش قیمت راهکارهای امنیتی که قبلا تنها یافته اند، صنعت انقلابی هستند. در تنظیمات سطح سازمانی.


در نتیجه، تمام صاحبان وب سایت اکنون می توانند یک فایروال وب کاربردی مبتنی بر ابر را بدون اجبار به لوازم امنیتی گران قیمت یا حتی داشتن یک میزبان اختصاصی، اجاره کنند. با این حال بهتر است این سرویس های پلاگین و بازی نیازی به استخدام کارشناسان امنیتی یا تلاش برای یادگیری هر جنبه ای از امنیت وب نداشته باشید. (اکثر ما فقط زمان برای تبدیل شدن به کارشناسان سایبری را نداریم.)


با صدها هزار وبسایت هک شده هر ساله، مشخص می شود که ارائه دهندگان میزبانی به اندازه کافی برای اداره تهدیدات امنیتی وب سایت مجهز نیستند، زیرا امنیت وب سایت به صراحت در دستور کار اصلی قرار ندارد. فایروال های وب مبتنی بر ابر اکنون فضای خالی را پر می کنند.


تغییر به HTTPS

پروتکل انتقال HTTPS یا Hyper Text Secure یک پروتکل ارتباطی امن است که برای انتقال اطلاعات حساس بین یک وب سایت و یک وب سرور استفاده می شود. انتقال وب سایت شما به پروتکل HTTPS عمدتا به معنای اضافه کردن یک لایه رمزگذاری از TLS (Security Layer Security) یا SSL (Secure Sockets Layer) به HTTP شما است که اطلاعات کاربران و اطلاعات شما را از تلاشهای هکینگ اضافی محافظت می کند.


وب سایت خود را از هکرها محافظت کنید


در حالی که HTTPS برای تمام معاملات آنلاین ضروری است، بقیه وب سایت در اغلب موارد معمولا HTTP است. با این حال، همه چیز در مورد تغییر اخیر با اعلام گوگل که HTTPS یک عامل رتبه بندی جستجو است. علاوه بر جنبه های امنیتی چیزها، اکنون حتی بیشتر حس می شود کل وب سایت شما را به HTTPS تغییر دهد تا به طور همزمان رتبه بندی جستجو را بهبود بخشد.


از کلمات قوی استفاده کنید، به صورت منظم تغییر دهید

این یکی دیگر بی نظیر است. حملات خشونت آمیز که سعی دارند حدس بزنند که ترکیب نام کاربری رمز عبور در طول چند سال گذشته با میزان هشدار دهنده افزایش یافته است، با هزاران حمله که روزانه در سراسر وب شناسایی می شوند.


با استفاده از کلمات عبور قوی یک راه موثر برای محدود کردن کامل نیروهای خشونت آمیز و حملات فرهنگ لغت است. رمزهای عبور قوی نیستند

فقط یک مورد برای ایمیل و یا معاملات مالی خود را آنلاین، آنها نیز برای سرور وب سایت شما، مدیر و کلمه عبور پایگاه داده ضروری است.


اطمینان حاصل کنید که گذرواژه شما ترکیبی از کاراکترهای عددی و عددی، نمادها، حروف بزرگ و کوچک است و حداقل 12 حرف طول دارد تا از حملات خشونت آمیز جلوگیری شود.


از کلمه عبور مشابه برای تمام ورودی های وب سایت مختلف خود استفاده نکنید. گذرواژههای خود را به طور مرتب تغییر دهید تا آنها را دوبار امن نگه دارید. کلمه عبور کاربران را در فرم رمزگذاری ذخیره کنید. این تضمین می کند که حتی اگر نقص امنیتی وجود داشته باشد، مهاجمان دست خود را بر روی رمزهای عبور کاربر واقعی نمی گیرند.


راهنماهای مدیریت را به دقت نگاه کنید

هکرهای هوشمندانه دسترسی به اطلاعات سایت شما را از طریق رفتن مستقیم به منبع و هک کردن به دایرکتوری های مدیریت شما به دست می آورند.


هکرها می توانند از اسکریپت هایی که همه دایرکتوری ها را بر روی سرور خود اسکن می کنند برای اسامی نامزدهای مانند «admin» یا «ورود» و غیره استفاده کنند و انرژی خود را در ورود به این پوشه ها به خطر می اندازند تا امنیت وب سایت شما را تحت تاثیر قرار دهند. محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا به شما اجازه می دهد پوشه های مدیریت خود را به هر نامی که انتخاب کرده اید تغییر نام دهید. نام های بی صدا نامناسب برای پوشه های مدیر خود انتخاب کنید که تنها به مدیران وب شما شناخته شده است تا امکان نقض بالقوه را بسیار کاهش دهد.


این یک سناریوی هکینگ اساسی و قابل اجتناب است، که شگفت آور است که میلیونها وبسایت هنوز آن را نادیده گرفته است.


نتیجه

اکثر ما با فلسفه زندگی می کنیم "برای من اتفاق نمی افتد". با این حال، این فلسفه ثابت شده در جهان امنیت آنلاین صادق نیست. حمله موفقیت آمیز بر روی سایت شما نه تنها منجر به آسیب رساندن به اطلاعات کاربران و اطلاعات شما می شود، بلکه می تواند به گوگل و سایر ارائه دهندگان جستجو در فهرست سایت خودتان منجر شود زیرا سایت آلوده شما باعث گسترش محتوای مخرب در سراسر وب می شود.


Erring در طرف احتیاط بهترین کار در این زمینه است. حداقل این مراحل اولیه را بلافاصله اجرا کنید، تا از یک هدف نرم برای هکرهای مخرب جلوگیری شود.

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۱)

سلام لینکتون رو گذاشتم . لینکم رو بزارید . دنبال کردن رو هم فعال کنید تا دنبالتون کنم . 

 

سایت : http://parsizmusic.blog.ir

 

نویسنده : The Wolf

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی