آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چه کسی بهترین برنامه نویس است؟

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

شهرت معروفیت این همه نسبی است. علاوه بر چند نام بسیار برجسته مانند بیل گیتس و مارک زوکربرگ از جهان، دقیقا چیزی نیست که بتوان آن را برنامهنویسان مشهور نامید، و اکثر مردم به هیچ وجه اهمیتی نمی دهند که چه کسی اختراع اینترنت را تا زمانی که کار می کند. اما زمانی که شما در کسب و کار هستی، می دانید که فقط نام هایی وجود دارد که همیشه احترام می گذارند، در لحن های خاموش و نشاط به سخنرانی می پردازند، از بین می روند و بت پرست می شوند؛ حتی اگر تنها در میان مخاطبان طاقت فرسا باشد. و ما می دانیم چقدر اهمیت دارد که این افراد به نحوی که جهان امروز کار می کند.


برای اکثر برنامه نویسان، ما این را نفهمیدیم چرا که ما می خواستیم مشهور شویم، ما به آن رسیدیم، زیرا این چیزی است که ما را به نوعی درک می کند که چند نفر آن را تحسین می کنند. و مطمئن باشید، برخی از قدم های بسیار عمیقی که ما دنبال می کنیم وجود دارد. در اینجا ما در کنار بزرگترین برنامه نویسان جهان - افرادی که راه را به یک دنیای شجاع جدید راه می دهند.


ADA LOVELACE

Lovelace به عنوان اولین برنامه نویس کامپیوتر در جهان، در اواسط دهه 1800 به رسمیت شناخته شده بود که یک دستگاه می تواند برنامه های کاربردی فراتر از محاسبات خالص داشته باشد و اولین الگوریتم را ایجاد کرد. به همین دلیل او اغلب به عنوان اولین فردی شناخته شده است که پتانسیل کامل یک ماشین محاسبات را می شناسد. او متوجه شد که یک کامپیوتر می تواند هر کاری را انجام دهد که می تواند منطقی به نظر برسد و در درک خود از قابلیت های رایانه بسیار پیشرفت کرده است. Ada Lovelace ذهن دورتر از زمان او بود.


TIM BERNERS-LEE

به عنوان مخترع وب جهان، Berners-Lee اولین کسی بود که یک سرویس گیرنده HTTP و سرور را از طریق شبکه با یکدیگر صحبت می کرد. در مارس 1989، او پیشنهاد خود را برای سیستم مدیریت اطلاعات توسعه داد، که در ماه نوامبر سال 1989 با اولین ارتباط موفقیت آمیز HTTP client-server برقرار شد.


کین تامپسون

تامپسون سیستم اصلی یونیکس با دنیس ریچی ایجاد کرد. او همچنین مخترع زبان برنامه نویسی B است که قبل از برنامه نویسی C بود. برنامه نویس پیت پروکوپوویچ از تامپسون گفت: "او احتمالا برنامه نویس ترین برنامه نویس است. کرنل یونیکس، ابزار یونیکس، برنامه شطرنج قهرمان جهان، Belle، Plan 9، Go Language (اغلب به عنوان GoLang نامیده می شود). "نفوذ تامپسون تا امروز و فراتر از آن، با پیشرفت های اخیر AI در ارتباط بین Go و AlphaGo مربوط به AlphaGoZero


دنیس ریچی

ریچی، همکاری سازنده یونیکس با کن تامسون، همچنین زبان برنامه نویسی سی را به ارمغان آورد و همراه با تامپسون، جوایز متعددی از جمله جایزه تورینگ ACM در سال 1983، مدال هام مین از IEEE در سال 1990 و مدال ملی فناوری از جانب کلینتون، رئیس جمهور آمریکا در سال 1999.


لینوس توروالدز

یکی از معدود نام هایی که فرهنگ مردمی را در برگرفته است، این برنامه نویس فنلاندی آمریکایی معمار اصلی هسته لینوکس بود. توروالدز جایزه فناوری هزاره 2012 را از آکادمی فن آوری فنلاند به رسمیت شناختن استفاده گسترده از لینوکس به دست آورد. او همچنین سیستم کنترل نسخه توزیع شده Git را ایجاد کرد که در سال 2005 به عنوان پلت فرم همکاری استاندارد توسعه داده شده است.


جیمز گاسلینگ

Gosling شناخته شده به عنوان پدر جاوا، Gosling زبان برنامه نویسی جاوا را در حالی که در Sun Microsystems، که توسط اوراکل در سال 2010 خریداری شد، اختراع کرد. Gosling همچنین با کمک به ایجاد سیستم های نرم افزاری دیگر مانند NeWS و Gosling Emacs اعتبار داده است. با تشکر از دستاوردهای او در طول سال، گسلینگ به عنوان عضو وابسته عضو آکادمی ملی مهندسی ایالات متحده انتخاب شد.


آندرس هیولسبرگ

مهندس نرمافزار دانمارکی Hejlsberg با ایجاد و طراحی چندین سیستم، شناخته شده ترین زبان برنامه نویسی C # بود. او همچنین نویسنده اصلی توربو پاسکال و معمار اصلی دلفی است. او در حال حاضر برای مایکروسافت به عنوان معمار اصلی C # و توسعه دهندگان اصلی در TypeScript کار می کند. استفان کیریازوف، بنیانگذار lexicum.net، در مورد Hejlsberg گفت: "او ابزارهای توسعه ای را ایجاد کرد که از سه دوره کلیدی در مسیر من برای تبدیل شدن به یک مهندس نرم افزار حرفه ای مورد علاقه من بود."


دونالد کوته

نوت باید پدر و مادر برنامه نویسی نامیده شود. او نویسنده کتاب اول و مهم ترین برنامه نویسی، هنر برنامه نویسی است. او درخشندگی خود را در تجزیه و تحلیل الگوریتم ها ستایش کرده است و یک دانشمند، ریاضیدان و استاد امارت در دانشگاه استنفورد است. با توجه به برنامه نویس IM، "او به توسعه تحلیل دقیق پیچیدگی محاسباتی الگوریتم ها کمک کرده و روش های رسمی ریاضی را برای آن سامان داد. نوت خالق سیستم تایپ کامپیوتری TeX، زبان تعریف فونت Metafont و سیستم رندر و خانواده اصطلاح Computer Modern است. "


MARGARET HAMILTON

هامیلتون به عنوان مغز بدبس پس از نرم افزار کنترل پرواز Apollo به عنوان اولین قدم موفقیت آمیز قهرمان شناخته شد. به عنوان مدیر مهندسی نرم افزارهمیلتون در بخش آزمایشگاه چارلز استارک درپر، گروهی را هدایت کرد که نرم افزار کنترل پرواز را برای مأموریت های آپولو و اسکیل باز ناسا طراحی و ساخته. او اصطلاح مهندسی نرم افزار را به کار گرفت و در سال 1986 جایزه آگوستا آدا لاولیس را دریافت کرد و جایزه فضایی فضایی ناسا در سال 2003 را نیز دریافت کرد.


کلوچه GRACE

هر کسی که تا به حال لذت کار در COBOL را داشته باشد، با کار این دریاسالار عقب نیروی دریایی ایالات متحده و دانشمند کامپیوتر شناخته می شود، که به خوبی به عنوان Amazing Grace شناخته می شود. دستاوردهای او برخی از چشمگیر ترین و دلتنگی ها در تاریخ برنامه نویسی هستند، در حال کار بر روی تیمی هستند که UNIVAC I را طراحی کرده اند و از انتشار FLOW-MATIC در میان زبان های دیگر نیز استفاده می کنند. او همچنین تنها برنامه نویس لیست است که دارای یک ناوشکن موشک هدایت شده به نام او است. او در طول زندگی خود 40 درجه افتخاری اعطا کرد و دارای یک دانشکده در دانشگاه ییل به نام او بود.


آیا میخواهید نام خود را در فهرست بزرگترین برنامه نویسان مشاهده کنید؟ آیا فقط نیاز به محیط مناسب برای درخشش دارید؟ رزومه خود را به پایگاه داده اضافه کنید و به ما کمک کنید تا درخشندگی خود را شناخته باشید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی