آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه یک کسب و کار موفق وب طراحی کنم؟

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

شروع یک آژانس طراحی وب: 5 مرحله اول برای گرفتن

بنابراین، شما فقط تمام مهارت های لازم برای طراحی وب سایت ها را به پایان رسانده اید، برخی از پول ها را ذخیره کرده اید، برخی از مقالات در مورد کارآفرینی بخوانید، و اکنون همه چیز را شروع کرده اید تا شرکت طراحی وب خود را شروع کنید. اما، تنها مشکل این است ... ابتدا کجا شروع کنید؟ آیا این صدا برای شما آشناست؟


خوب نگران نباش ما برای کمک اینجا هستیم. در این مقاله، ما اولین گام هایی را که باید برای موفقیت در روند شروع یک آژانس طراحی وب به شما ارائه دهیم، نشان می دهیم.


شروع کسب و کار از ابتدا ممکن است به نظر می رسد کمی در ابتدا وحشت زده، اما اگر شما به دنبال دستورالعمل ما در مورد به اشتراک گذاشتن شما می توانید از طریق فرآیند اولیه بروید و آژانس طراحی وب خود را در حال اجرا و بدون در زمان اجرا، هر بار یک قدم. حالا، بیایید شروع کنیم، باید؟


هدر 1



مرحله 1: روش کسب و کار شما را انتخاب کنید

انجام کاری که شما واقعا خوب انجام می دهید به اندازه کافی برای ایجاد یک کسب و کار موفق نخواهد بود. شما همچنین باید به انجام کارهای بزرگ اعتقاد داشته باشید. یک ماموریتی که شما را به رشد می دهد.


مشتریان فریب دهنده برای پرداخت بیش از حد برای طرح های ارزان، یک استراتژی خوب برای «ثروتمند شدن سریع» هستند، اما هرگز موفق نخواهید شد.


"کار شما این است که بخش بزرگی از زندگی خود را پر کنید و تنها راه واقعا سپاسگزارانه این است که آنچه را که فکر میکنید کار بزرگ است. و تنها راه انجام کار بزرگ این است که دوست داشته باشید آنچه انجام می دهید. اگر هنوز آن را پیدا نکرده اید نگاه کنید. »- استیو جابز


بنابراین تصمیم بگیرید که چه نوع کسب و کاری را که میخواهید بسازید. این که آیا شما تصمیم به ساخت یک شرکت طراحی وب با هدف قرار دادن یک تو رفتگی در دیوار یا بزرگ با ارائه خدمات مربوط به همه چیز طراحی وب، مطمئن شوید که شما چشم انداز روشن برای شرکت شما. چشم اندازی که تا زمانی که شما انجام ندهید، هیچ چیز را متوقف نخواهید کرد.


مرحله 2: ایجاد مدل کسب و کار شما

هنگامی که شما متوجه شدید که چگونه به کسب و کار خود نزدیک می شوید، می توانید به کمترین بخش شروع یک شرکت بروید: انجام پژوهش و کار قانونی.


با درخواست یک مجوز کسب و کار برای شرکت طراحی وب خود، شروع کنید. شما همچنین باید بیمه کسب و کار را برای شرکت خود دریافت کنید. این فرایند بسته به کشور شما در آن متفاوت خواهد بود. اگر در ایالات متحده ساختمان کسب و کار دارید، می توانید در مورد کسب مجوز کسب و کار از طریق وب سایت SBA بیشتر بیاموزید. یا شما می توانید مشاوره ای را از وکیل بگیرید.


اکنون وقت آن رسیده است تا حقه بازی را ببنید و ببیند که رقابت شما چگونه ظاهر می شود. مهم نیست که آیا مشتریان محلی یا بین المللی را هدف قرار می دهید، همیشه در صنعت طراحی وب سایت رقابتی فراوانی خواهید داشت. اطمینان حاصل کنید که برخی از تحقیقات انجام دهید تا ببینید که چگونه رقبا در انجام کسب و کار، نوع کاری که انجام می دهند، چگونه مشتری ها را به دست می آورند و سپس راه هایی را برای انجام آن بهتر پیدا می کنند.


یاد بگیرید چه نوعی از مشکلات مشتریان هنگام ساخت وب سایت ها و ارائه راه حل برای حل آن. شما هرگز نمی توانید اشتباه با استراتژی کسب و کار جامع مانند آن.


مرحله 3: تیم کامل را بسازید

شما در حال ساخت یک شرکت، و نه یک تجارت آزاد هستید. حتی در مورد انجام دادن همه چیز به خودتان فکر نکنید، مهم نیست چقدر خوب است. و سعی نکنید یک شرکت را با یک تیم کوچک کم کنید.


در عوض، یک تیم با اعضا ایجاد کنید که تخصص را برای پوشش هر جنبه ای از مدل کسب و کار شما طراحی کنند. آیا برای متوسط ​​یا آماتور هم قضاوت نکنید، برای بهترین تیم خود بهترین ها را پیدا کنید.


اگر بودجه شما برای طراحان متخصص بسیار کوچک است، شما همیشه می توانید یک تیم از راه دور برای کسب و کار خود را با هزینه ای مناسب تهیه کنید. بسیاری از مبتدی ها با استفاده از این استراتژی همراه با برون سپاری کارهای شگفت انگیزی انجام می دهند.


بر اساس یک تحلیل توسط Global Workplace Analytics، "یک کسب و کار معمولی می تواند به مبلغ 11000 دلار برای هر فرد در سال صرفه جویی کند، به این ترتیب با اجازه دادن به آنها از خانه 50 درصد از زمان کار را انجام می دهد."


مرحله 4: دریافت وب سایت و نمونه کارها خود را آنلاین

اکنون زمان برای بخش سرگرم کننده است: طراحی وب سایت سازمان شما و ساخت نمونه کارها خود را.


ایجاد یک وب سایت آژانس طراحی وب در مورد بیان هویت شرکت است. تمام مهارت ها و تجربه های خود را برای کار و طراحی یک وب سایت که نشان می دهد چگونه از شرکت های متوسط ​​دیگر متفاوت است، قرار دهید. و درخشان، مانند وب سایت Pulp Pingers.


پالپ


چیز دیگری که باید در هنگام شروع کسب و کار خود شروع کنید، ساختن نمونه کارها است. وقتی نزدیک شدن به چشم اندازها، آنها خواهان دیدن نمونه هایی از کار شما هستند. شما باید آماده باشید تا این مشتریان را با طرح های شگفت انگیز بیاموزید.


برای انجام حرکات، کارهای رایگان انجام دهید. مشتریان را پیدا کنید و پیشنهاد دهید که به صورت رایگان در عوض ذکر نام شرکت خود در وب سایت خود، طراحی مجدد وب سایت خود را انجام دهید. قالب های وب سایت زیبا را ایجاد کنید و آن را به صورت رایگان به صورت آنلاین منتشر کنید. یا کاری برای خانواده و دوستان انجام دهید.


مرحله 5: ایجاد یک استراتژی بازاریابی و شروع به تبلیغ

شما هرگز از مشتریان طراحی خودداری نخواهید کرد اگر شما در دفتر خود قرار دارید و امیدوار هستید که چشم انداز شرکتتان را پیدا کنید. شما باید کسب و کار خود را ارتقا دهید تا متوجه شوید.


شما می توانید با راه اندازی یک وبلاگ و ایجاد صدای منحصر به فرد برای کسب و کار خود شروع کنید. در سیستم عامل های وب طراحی و توسعه، مانند S، شرکت کنیدکار


سپس یک استراتژی محتوا ایجاد کنید و سیستم عامل های رسانه ای مناسب را برای تبلیغ کسب و کار خود انتخاب کنید. به جای تلاش برای تسخیر تمام سیستم عامل ها، پیدا کردن یکی از مناسب ترین مدل کسب و کار شما و سرمایه گذاری در آن است.


رفتار


سایت هایی مانند SnapChat و Instagram ممکن است در هنگام هدف گذاری مخاطبان مناسب برای کسب و کار شما هیچ کمکی نداشته باشند. سعی کنید سایت هایی مانند Behance و Dribbble را پیوست کنید تا مهارت های طراحی خود را نشان دهید.


به یاد داشته باشید راه اندازی کسب و کار بخش آسان است. سخت ترین بخش پیدا کردن چشم انداز، فرود مشتریان و زنده ماندن در این زمینه بسیار رقابتی است. فقط به مدل کسب و کار شما بستگی دارد و کار طراحی عالی را برای تمام مشتریان خود انجام دهید.


نگران نباشید اگر چند ضربه در طول مسیر داشته باشید. وقت آن رسیده است تا شهرت را بسازیم و تنها زمانی مهم است که مشتریان خود را در خانه خود ببندید.

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی