آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

۹۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۱
ارديبهشت

برنامه نویسی پی اچ پی برای توسعه وب

وب سایت های قدیمی اغلب دلربا، استاتیک و خسته کننده بود، بنابراین کسی تصمیم گرفت که آن را انجام نمی دهد. ما نیاز به یک زبان جدید، یک زبان که می تواند تغییر دهد چگونه ما می بینیم اینترنت. بسیاری از زبان های دیگر آمدند و رفتند، اما تنها یک زبان توانست علامت گذاری بر روی آن در جهان - پی اچ پی.


پی اچ پی، برای Hypertext Preprocessor کوتاه شده است، در اصل برای صفحه شخصی شخصی ایستاده بود، زمانی که این معروف نبود. با این حال، امروزه این برنامه رایج ترین زبان برنامه نویسی سرور است. این محبوبیت ناشی از سهولت استفاده و آزادی است که می توانید صفحه وب خود را به محتوای قلب خود دستکاری کنید.


  • فاطمه علیزاده
۳۱
ارديبهشت


پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیر شده، سطح بالا و عمومی است. فلسفه طراحی پایتون توسط Guido van Rossum ساخته شده و اولین بار در سال 1991 منتشر شد و تاکید بر قابلیت خواندن کد با استفاده قابل توجه آن از فضای خالی قابل توجه است. ساخت زبان آن و رویکرد شی گرا به هدف کمک به برنامه نویسان برای نوشتن کد روشن و منطقی برای پروژه های کوچک و بزرگ می باشد. 

پایتون به طور پویا تایپ شده و جمع آوری شده است. از چندین پارادایم برنامه ریزی، از جمله برنامه نویسی رویه ای، شی گرا و کاربردی پشتیبانی می کند. پایتون اغلب به عنوان یک کتابخانه استاندارد جامع به عنوان زبان باتری در نظر گرفته شده است. 


پایتون در اواخر دهه 1980 به عنوان جانشین زبان ABC درک شد. پایتون 2.0، 2000 منتشر شد، معرفی ویژگی هایی مانند درک مطلب و یک سیستم جمع آوری زباله که قادر به جمع آوری چرخه های مرجع است.

  • فاطمه علیزاده
۳۱
ارديبهشت


پی اچ پی احتمالا محبوب ترین زبان برنامه نویسی در وب است. این برای افزایش صفحات وب مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از پی اچ پی، می توانید مواردی مانند ایجاد نام کاربری و صفحات ورود به سیستم رمز عبور، بررسی جزئیات از یک فرم، ایجاد انجمن ها، گالری عکس ها، نظرسنجی ها و خیلی بیشتر. اگر شما در یک صفحه وب که در پی اچ پی به پایان می رسد، آمده اید، نویسنده برخی از برنامه های کد را برای زنده بودن HTML ساده، قدیمی ساخته است.


  • فاطمه علیزاده
۳۰
ارديبهشت

پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است و در توسعه وب back-end معمولا با MySQL استفاده می شود. در حالی که HTML یک زبان نشانه گذاری است و در توسعه وب سایت های متقابل استفاده می شود که مسئولیت طرح بندی صفحه وب همراه با CSS و جاوا اسکریپت است.


پی اچ پی به عنوان زبان طرف سرور معمولا برای برنامه ریزی دستکاری صفحات وب ساخته شده با HTML استفاده می شود. منظورم دستکاری صفحات وب به عنوان مثال اساسی از درخواست های HTTP است که معمولا در PHP انجام می شود و کد گذاری می شوند.


  • فاطمه علیزاده
۳۰
ارديبهشت

پاسخ: صفحات وب می توانند به صورت ایستا یا پویا باشند. "استاتیک" به معنای بدون تغییر یا ثابت است، در حالی که "پویا" به معنی تغییر یا پر جنب و جوش است. بنابراین، صفحات وب استاتیک شامل همان مطالب پیش ساخته شده هر بار که صفحه بارگذاری می شود، در حالی که محتوای صفحات وب پویا را می توان در پرواز در حال تولید است.


صفحات استاندارد HTML صفحات وب استاتیک هستند. آنها حاوی کد HTML هستند که ساختار و محتوای صفحه وب را تعریف می کنند. هر بار یک صفحه HTML بارگذاری می شود، به نظر می رسد همان. تنها راه محتوای یک صفحه HTML تغییر خواهد کرد اگر توسعهدهنده وب به روزرسانی و انتشار فایل را داشته باشد.


  • فاطمه علیزاده
۳۰
ارديبهشت

چگونه PHP و HTML را می توان تعامل کرد؟

 امکان ایجاد HTML از طریق اسکریپت های PHP وجود دارد، و امکان انتقال اطلاعات از HTML به PHP وجود دارد.


پی اچ پی یک زبان طرف سرور است و HTML یک زبان سمت سرویس گیرنده است بنابراین پی اچ پی بر روی سرور اجرا می شود و نتایج آن را به عنوان STRING، ARRAY، OBJECTS و غیره دریافت می کند و سپس از نتایج برای نمایش ارزش های آن در HTML استفاده می کنیم.


  • فاطمه علیزاده
۲۹
ارديبهشت

این روزها، برای توسعه یا ایجاد یک وب سایت، اولویت شما در کسب و کار شما در اینترنت است. طراحی و توسعه دو گام امیدوار کننده است که بسیار مهم هستند. زبان برنامه نویسی پی اچ پی به طور گسترده ای برای وب سایت و برنامه های کاربردی وب مورد استفاده قرار می گیرد. این یک هدف کلی، یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که بر روی وب سرور اجرا می شود و برای ایجاد صفحات و برنامه های پویا طراحی شده است. به عنوان گزینه خدمات وب توسعه امن، سریع و قابل اعتماد است که مزایای زیادی برای آن فراهم می کند تا آن را برای بسیاری از مردم در دسترس است. به نظر می رسد که زبان برنامه نویسی PHP به عنوان یکی از رایج ترین زبان ها مورد استفاده قرار گرفته و همچنین انتخاب خوبی برای توسعه وب است. استفاده از PHP به عنوان زبان آن دارای مزایای بسیاری از جمله پشتیبانی از اوراکل، Sybase و غیره استفاده می شود برای ایجاد توابع ساده، روش ها و نحو استفاده می شود. همچنین از سیستم مدیریت پایگاه داده و پایگاه داده دیگر منبع باز پشتیبانی می کند.

ساختار زبان پی اچ پی


  • فاطمه علیزاده
۲۹
ارديبهشت

Apache یک نرم افزار نرم افزاری است که توسعه و ارائه نرم افزار منبع باز است که برای اجرای سرورهای وب طراحی شده است. محصولات اصلی آنها HTTP سرور خود است که محبوب ترین HTTP سرور در استفاده امروز. IIS یا خدمات اطلاعات اینترنتی بسته ی نرم افزاری است که توسط مایکروسافت ایجاد شده است تا سیستم عامل ویندوز خود توانایی میزبانی سرویس های اینترنتی را فراهم کند. IIS دوم تنها به HTTP به عنوان بیشترین استفاده از HTTP سرور در جهان است.


  • فاطمه علیزاده
۲۹
ارديبهشت

بهترین سرورهای Open Source PHP برای برنامه بعدی وب سایت شما

به عنوان یک توسعه دهنده، زمانی که تصمیم به توسعه یک برنامه وب دارید، ابتدا باید وب سرور را برای میزبانی یک برنامه انتخاب کنید. این پایگاه را برای برنامه تنظیم می کند، برخی از منابع داخلی مانند پایگاه های داده، ابزار ذخیره سازی و ابزارهای دیگر برای بهینه سازی وب سایت را فراهم می کند


امروزه بسیاری از سرورهای open source PHP موجود در بازار دارای قابلیت های تقریبا مشابه هستند. بسیاری از آنها از Apache به عنوان سرور پایه برای میزبانی برنامه های PHP MySQL استفاده می کنند، در حالی که برخی از Nginx تازه کار برای این کار را انتخاب کرده اند.


  • فاطمه علیزاده
۲۸
ارديبهشت

Wamp و Xampp هر دو سرور وب رایگان هستند. با این حال، تفاوت اصلی این واقعیت است که شما می توانید WAMP را فقط در ویندوز اجرا کنید در حالی که XAMPP سیستم عامل های بیشتری را پشتیبانی می کند.


WAMP [ویندوز، آپاچی، mysql، php]


XAMPP [X-os، Apache، Mysql، Php، Perl] (که در آن X-os به معنای آن می تواند در هر سیستم عامل مورد استفاده قرار گیرد)


  • فاطمه علیزاده