آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چطور HTML را در دفترچه یادداشت می نویسید؟

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

نظرات مدیریت در کد منبع یا متن تفسیر دیگری را مدیریت کنید


نظرات معمولا به یک یا دو طعم بسته می شود، بسته به زبان برنامه نویسی مورد نظر:


بلوک نظرات: هر متن از متن را محصور کرده و آن را به نوشتار یا کامپایلر نامرئی کنید. متن ممکن است چند خط یا فقط یک بخش از یک خط را در بر بگیرد.

نظرات منفرد: علائم نظر یک طرفه است که باعث می شود بقیه خط منبع فیزیکی پنهان شوند.

 ++Notepad  از هر دو نوع نظرات پشتیبانی می کند زمانی که یک زبان انتخاب شده است و گفته می شود زبان از چنین توضیحی پشتیبانی می کند. "زبان" هر چیزی است که به یک lexer متصل است، بنابراین ممکن است برخی از کد منبع، داده های فرمت HTML یا XML یا هر چیز دیگری که در آن comenting منطقی باشد.


نظرات مربوط به مدیریت بلوک:


از Edit -> Comment / Uncomment استفاده کنید (میانبر صفحه کلید استاندارد: Ctrl-Shift-Q). این انتخاب را با عالمت های عبارات جریان احاطه می کند، زمانی که lanuage از آنها پشتیبانی می کند، مانند / * ... * / در C یا جاوا، یا <! - ... -> در HTML.

برای نظرات خط:

Edit -> Comment / Uncomment (میانبر صفحه کلید استاندارد: Ctrl-K). علامت خطی را در ابتدای هر خط در انتخاب، اضافه می کند. اگر هیچ چیز انتخاب نشده است، خط فعلی نظر داده شده است.

Edit -> Comment / Uncomment (میانبر صفحه کلید استاندارد: Ctrl-Shift-K). خط علامت خط را در ابتدای هر خط در انتخاب حذف می کند.

Edit -> Comment / Uncomment (میانبر صفحه کلید استاندارد: Ctrl-Q). علامت خطی را در ابتدای هر خط بعدی در انتخاب، اضافه یا حذف می کند.

عبارت "block comment" از راه حل معمولی است که معمولا برای توضیح یک بلوک کد استفاده می شود، زمانی که فقط خطوط پشتیبانی می شوند: خط هر خط از بلوک را نمایش می دهد.


انتخاب های مستطیل برای توضیح خط پشتیبانی می شوند، اما انتخاب های چندگانه نیستند - تنها انتخاب های فعال تحت عمل قرار می گیرند.


علائم ocomment خطی که یک خط را شروع نمی کنند، در همه کارها مورد استفاده قرار نمی گیرند.

  • فاطمه علیزاده

++Notepad

زبان برنامه نویسی

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی