آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا SSL روی SEO تاثیر می گذارد؟

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

کدام SSL باید برای افزایش رتبه گوگل رتبه بندی گوگل را خریداری کنم؟

مزایای رتبه بندی موتورهای جستجو و افزایش اعتماد کاربر از نصب SSL در سراسر سایت.


گوگل به تازگی اعلام کرد که داشتن گواهی SSL آسانترین چیزیست که صاحبان سایت می توانند برای ارتقا رتبه بندی SEO انجام دهند.


سوال بزرگ در ذهن صاحبان سایت، مدیران، ارائه دهندگان خدمات و کارشناسان SEO اکنون این است: چه گواهینامه SSL باید خرید کنم؟


افزایش جستجوی Google برای استفاده از SSL در همه سایت ها اعمال می شود، هر چند که آنها اطلاعات شخصی دارند یا نه. این بدان معنی است که حتی اگر سایت شما یک صفحه پرداخت، صفحات ورودی یا هر گونه اطلاعات مالی و یا حساس شخصی شما را نداشته باشد، می توانید از طریق نصب یک گواهینامه SSL در سایت خود، مزایای SEO را دریافت کنید.

کدام گواهی برای من مناسب است؟

نه همه گواهینامه های SSL یکسان هستند، گواهینامه مناسب برای سایت شما را پیدا کنید

گزینه های مختلف برای گواهینامه های SSL وجود دارد؛ و هرچند که همه آنها برای رمزگذاری اطلاعات را رمزگذاری می کنند، نه همه گواهینامه های SSL یکسان هستند.


گواهینامه های DigiCert SSL منحصر به فرد هستند که آنها تأیید کامل هویت را ارائه می دهند، گوگل بیشتر نشان می دهد که شما دادههای مشتری را ایمن نگه میدارید و هویت خود را توسط یک شخص مورد اعتماد تأیید کرده اید. کارشناسان تأیید هویت DigiCert صدور گواهینامه SSL را فقط چند دقیقه انجام می دهند.

گواهی SSL تنها: برای کسب و کارهای کوچک، وبلاگ ها، و وب سایت های شخصی

گوگل تمام سایت ها را تشویق کرده است تا اطلاعات بازدید کننده را با گواهینامه های SSL تأمین کند. به این معنی است که آیا وب سایت اطلاعات شخصی را جمع آوری می کند یا خیر، گوگل سایت هایی را با گواهینامه های SSL با ارتقاء رتبه بندی جستجو، پاداش می دهد.


گواهی SSL یک نام مانند SSL Plus DigiCert، راه حل مناسب برای صاحبان کسب و کارهای کوچک، وبلاگ نویسان و وب سایت های شخصی است. یک گواهی SSL Plus یک دامنه را تأمین می کند و اطمینان حاصل می کند که هر گونه اطلاعاتی که یک کاربر در آن وبسایت دسترسی پیدا می کند کاملا خصوصی و امن از اشخاص ثالث است.


به عنوان یک جایزه، SSL "Plus" همچنین به این معنی است که شما می توانید وب سایت خود را با WWW و بدون آن امن کنید. بنابراین هر چه کاربران شما در نوار مرورگر خود می نویسند، می توانید مطمئن باشید که آنها ایمن می بینند.



چند دامنه SSL: برای ارائه دهندگان خدمات، شرکت های جستجوگرها و تأمین چندین دامنه


وب سایت های بزرگتر و ارائه دهندگان خدمات آنلاین اغلب نیاز به بیش از یک گواهی SSL تنها برای ایمن وب سایت خود. آنها ممکن است وب سایت های متعدد داشته باشند یا دامنه های مختلفی برای امنیت داشته باشند. ارائه دهندگان خدمات اغلب وب سایت های مشتری را ایمن می کنند و یا خدمات را برای کسب و کار ارائه می دهند و نیاز به ایمن کردن این پورتال برای مشتریان خود دارند.


گواهینامه SSL چند دامنه بهترین راه حل برای مدیران یا ارائه دهندگان خدمات با چندین وب سایت است که باید آنها را امن نگه داشت.


با یک گواهینامه SSL چند دامنه، مدیران انعطاف پذیری را برای ترکیب کردن و مطابقت نام دامنه با ایمن سازی با اضافه کردن یا حذف نام در صورت لزوم دارند. چند دامنه باعث می شود که تعداد زیادی از دامنه های مشتری را به یک گواهینامه اضافه کنید و وب سایت های چندگانه را ساده و آسان کنید. به عنوان مثال، با یک گواهینامه چند دامنه می توانید مطمئن شوید:


گواهی چند دامنه DigiCert در عرض چند دقیقه صادر می شود و مشتریان می توانند تمام نام های گواهی 24/7 را از طریق حساب خود مدیریت کنند.

گواهی SSL گواهی Wildcard: برای وب سایت های بزرگ و یا حفاظت از زیر دامنه ها


ایمن وب سایت های بزرگ اغلب می تواند یک چالش در مقدار از وقت و پول هزینه آن را به امن از زیر دامنه های متعدد برای حوزه هایی مانند انجمن ها، باری، پورتال، و غیره خرید گواهینامه SSL متعدد برای هر یک از این خدمات و مطرح مدیریت گواهینامه های متعدد است که همیشه هزینه نیست تاثیر گذار.


گواهی Wildcard یک راه حل تک منبع برای امنیت SSL کل دامنه است. با گواهی برای جانشینی، مدیران مشخص کنید که کدام دامنه را به امن (به عنوان مثال * .mydomain.com) و سپس می توانید گواهی تنها در کل وب سایت خود استفاده کنید، صرف نظر از اینکه یک یا 100 سرور.



SSL بخشی از راه حل SEO شما است

در حالی که ساختن لینک ها و تست محتوای صفحه برای افزایش جستجوگرها طول می کشد، گرفتن گواهینامه SSL سریع و آسان است و افزایش سریع SEO. با استفاده از گوگل برای تقویت اینترنت امن تر با دادن رتبه بندی جستجوگرها برای سایت هایی که از SSL استفاده می کنند، اکنون زمان لازم برای خرید یک گواهینامه SSL برای افزایش رتبه جستجو است.


استفاده از یک راه آسان برای دریافت سایت خود را بالاتر از رقبای خود

نظرات  (۴)

  • آموزش رایگان وردپرس
  • آموزش وردپرس رایگان در 3 روز چطور ممکن است؟ (مسیر آموزش)

    در روز اول با پیش نیاز ها آشنا می شوید و تمام موارد مورد نیاز را تهیه می کنید. آماده سازی پیش نیاز ها معمولا یک روز طول می کشد. پس آموزش عملی و چک لیست تمام کارهایی که در روز اول باید انجام دهید در اختیار شما قرار می گیرد تا بدون مشکل بتوانید تمام پیش نیاز ها را آماده کنید.

    در روز دوم نصب رایگان وردپرس و راه اندازی سایت را یاد می گیرید. در آموزش های قدم دوم شما به این تسلط می رسید که در کمتر از 5 دقیقه و بدون کدنویسی یک سایت راه اندازی کنید. در این قدم شما دو نسخه سایت یکی سایت اصلی و دوم سایت تمرینی خود را راه اندازی می کنید.

    در روز سوم مدیریت سایت را شروع می کنید. در این قدم سه موضوع مهم در مدیریت سایت را یاد می گیرید. تولید و مدیریت محتوا، سفارشی سازی ظاهر و افزایش امکانات سایت.

    در پایان آموزش های این دوره شما علاوه بر اینکه یک سایت حرفه ای دارید و مدیریت آن را یاد گرفته اید، توانایی راه اندازی سریع سایت در هر زمان را خواهید داشت.

  • آموزش رایگان وردپرس
  • پیش نیاز دوره قدم به قدم چیست؟

    این دوره هیچ پیش نیازی ندارد و از سطح صفر و مقدماتی شما را وارد دنیای وردپرس می کند. تمام آن چیزی که برای راه اندازی سایت بدون کدنویسی با وردپرس باید بدانید را در قدم اول آموزش ها یاد می گیرید.

    از مبتدی تا پیشرفته سطح این دوره چقدر است؟

    آموزش های این دوره از سطح مبتدی و مقدماتی شروع می شوند و حتی اگر هیچ دانشی در زمینه طراحی سایت نداشته باشید می توانید کار را شروع کنید.

    سطح این دوره مبتدی تا متوسط و نیمه پیشرفته است و یک برای پیشرفته سریع یک انتخاب هوشمندانه است.

    با این آموزش وردپرس رایگان چه سایت هایی می توانید بسازید؟

    شاید بپرسید که با آموزش هایی که در این 3 قدم یاد می گیرید چه سایت هایی می توانید بسازید.

    وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا پیشرفته است و شما در طراحی هر نوع سایتی می توانید از وردپرس استفاده کنید.

    آموزش های این دوره نیز مسیر راه شما را هموار می کند تا خیلی سریع بتوانید در این مسیر گام بردارید.

    طراحی سایت شرکتی، خبری، فروشگاهی، آموزشی، چند منظوره و…

    مدرس دوره کیست؟

    مدرس این دوره مجتبی تبسمی با سابقه بیش از 9 سال سابقه در زمینه طراحی سایت با وردپرس می باشد و تجربیات سال ها کار با وردپرس را در اختیار شما قرار می دهد.

    آموزش وردپرس رایگان شد (100% تخفیف به مدت محدود)

    دوره قدم به قدم دانشگاه وردپرس به مدت محدود با 100% تخفیف ارائه می شود.

    بهترین فرصت برای شروع یادگیری وردپرس همین امروز است تا به صورت کاملا رایگان در یک دوره حرفه ای ثبت نام کنید.

    همین حالا تصمیم بگیرید و در 3 روز بر وردپرس مسلط شوید.

    برای استفاده از این فرصت طلایی همین حالا به لینک زیر مراجعه کنید:

    همین حالا رایگان دانلود می کنم

    2- آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی (( در 100 جلسه کوتاه ))

    آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی در 100 جلسه ویدئویی کوتاه آماده شده است.

    از راه اندازی سایت با وردپرس تا بخش های مهم مدیریت سایت در این آموزش پوشش داده شده تا پر قدرت فعالیت سایت خود را شروع کنید.

    جدول آموزش وردپرس رایگان دانشگاه وردپرس⭐ فصل 1پیش نیازهای راه اندازی سایت⭐ فصل 2بزودی

    جدول آموزشی جلسات هر فصل نیز در ادامه آمده است.

    فصل 1: پیش نیاز ها

    برای اینکه بتوانید خیلی سریع با پیش نیاز های راه اندازی سایت بدون کدنویسی آشنا شوید و تمام موارد ضروری را تهیه کنید فصل اول را به پیش نیازها اختصاص داده ایم.

    • در فصل 1 آموزش رایگان وردپرس به زبان فارسی ابتدا با پیش نیازهای وردپرس آشنا می شوید.
    • سپس در مورد انواع هر کدام و موارد ضروری برای تهیه آن ها صحبت می کنیم.
    • در ادامه نیز نکات مهم در تهیه پیش نیاز ها را بررسی می کنیم.
    • سپس با آموزش عملی تهیه پیش نیاز ها، فصل اول را کامل می کنیم.
    ⭐ شماره جلسهموضوع جلسه⭐ جلسه 1 فصل 1پیش نیازهای راه اندازی سایت⭐ جلسه 2 فصل 1دامنه چیست⭐ جلسه 3 فصل 1آموزش ثبت دامنه⭐ جلسه 4 فصل 1هاست چیست⭐ جلسه 5 فصل 1خرید هاست مناسب برای وردپرسجلسه 1: پیش نیازهای راه اندازی سایت با وردپرس

    فصل 1 آموزش وردپرس رایگان را با معرفی پیش نیازها شروع می کنیم. در این فصل به طور کلی بر روی آماده سازی مقدمات کار تمرکز می کنیم. مشخصا در جلسه اول با فهرست کامل پیش نیازها آشنا می شوید.

    در جلسه 1 فصل 1 یک دید کلی از آن چیزی که برای شروع کار نیاز دارید پیدا می کنید. در جلسات بعدی این فصل نیز با انواع این پیش نیازها و روش تهیه آن ها و نکات مهم در خرید موارد مورد نیاز آشنا می شوید.

    آموزش ها در فصل های بعدی نیز ادامه خواهند داشت و هر هفته جلسات جدید اضافه می شوند.

    فصل 2: راه اندازی سایت با وردپرس

    فصل 3: شروع مدیریت سایت

    و…

    آموزش وردپرس رایگان (امروز شروع کنید)

    برای شروع کار، دوره آموزش وردپرس رایگان دانشگاه وردپرس یک انتخاب عالی است.

    این آموزش ها شامل 100 جلسه کوتاه از سطح مبتدی تا متوسط است.

    برای شروع یادگیری به لینک زیر مراجعه کنید:

    همین حالا رایگان شروع می کنم

    آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس

    بسیاری از کاربران در ابتدای مسیر آموزش رایگان وردپرس سوالات زیادی در مورد وردپرس، روش کار، پیش نیاز ها و… دارند.

    در این قسمت به تعدادی از سوالات متداول کاربران پاسخ می دهیم.

    آموزش رایگان وردپرس چند جلسه است؟

    در دانشگاه وردپرس 100 جلسه آموزش وردپرس رایگان در 10 فصل موضوعی آماده شده است.

    در این آموزش ها چه چیزی یاد می گیرم؟

    آموزش های دانشگاه وردپرس با معرفی پیش نیاز های راه اندازی سایت شروع می شوند. راه اندازی سریع سایت در 5 دقیقه را یاد می گیرید. سپس مدیریت کامل سایت از تولید و مدیریت محتوا تا سفارشی سازی ظاهر و امکانات سایت آموزش داده می شوند.

    چه سایت هایی را با وردپرس می توانم طراحی کنم؟

    شما با آموزش رایگان وردپرس می توانید هر نوع سایتی را بدون کدنویسی طراحی کنید. طراحی سایت های حرفه ای شرکتی، خبری، آموزشی، فروشگاهی، فروش فایل، فروش محصولات مجازی، فروش خدمات، ثبت سفارش و... با وردپرس امکان پذیر است و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

    چرا دانشگاه وردپرس مرجع مناسبی برای آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی است؟

    اگر می خواهید برای خودتان یا شرکت محل کارتان یک سایت بسازید یا اگر بخواهید یک طراح سایت شوید آموزش های اختصاصی برای شما پیش بینی شده اند. دانشگاه وردپرس تنها مرجع تخصصی آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی در ایران است که دوره های متعددی برای آموزش رایگان وردپرس منتشر کرده است. آموزش های دانشگاه وردپرس کاملا سطح بندی شده اند و متناسب با نیاز هر کاربری می باشند.

    وردپرس چیست؟

    وردپرس یک نرم افزار رایگان برای طراحی سایت بدون کدنویسی است. به کمک این نرم افزار می توانید بدون دانش برنامه نویسی و در کمتر از 5 دقیقه یک سایت حرفه ای راه اندازی کنید و مدیریت کامل سایت را نیز با همین نرم افزار انجام دهید.

    پیش نیاز وردپرس چیست؟

    آیا برای آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس برنامه نویسی هم نیاز است؟

    هزینه طراحی سایت با آموزش رایگان وردپرس چقدر است؟

    چه سایت هایی می توانیم با وردپرس بسازیم؟

    آیا با آموزش وردپرس رایگان امکان طراحی فروشگاه اینترنتی هم وجود دارد؟

    آیا طراحی سایت با وردپرس محدودیتی هم دارد؟

    مزیت های آموزش رایگان طراحی سایت با وردپرس چیست؟

    سوالی دارید؟

    در بخش دیدگاه های پایین همین صفحه بپرسید.

    منبع: دانشگاه وردپرس

  • طراحی سایت در یزد
  • مشاوره و پیاده سازی انواع وب سایت های وردپرسی و سی ام اس های اختصاصی در یزد با بهترین قیمت
  • طراحی سایت در یزد
  • تلفن : ۹۸۲۱۸۸۳۵۶۰۰۲+
    فکس: ۲۱۸۸۳۵۶۰۰۱ ۹۸+
    ایمیل : info@enegah.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی