آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

۲۵ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۳۰
مهر

6 راهنمایی برای یادگیری پی اچ پی سریع و موثر


امروزه PHP بیشترین استفاده از زبان / پلت فرم برای توسعه برنامه های کاربردی وب و وب سایت ها است. در عین حال ساده ترین روش برای یادگیری و استفاده است. بسیاری از وب سایت های آموزشی رایگان وجود دارد که می تواند بدون نیاز به هیچ تلاشی برای یادگیری پی اچ پی پیگیری شود. همراه با این ابزار که دارای رویکرد مناسب می تواند منحنی یادگیری را سرعت بخشید.

php

  • فاطمه علیزاده
۲۹
مهر

آیا یک کسب و کار بدون یک وب سایت دارید؟

ما دلیلاتی را می دانیم که ممکن است در مقابل ساختن یکی برای کسب و کارتان مقاومت کنید: "من تکنولوژی باهوش نیستم"، "آنها خیلی گران هستند"، "من وقت ندارم"، و یا بدبینانه "من کسب و کار کافی دارم من نیاز ندارم ". واقعیت این است که شما لازم نیست که به زرنگی تکنولوژی بپردازید، یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کارتان می تواند ارزان و آسان باشد، و حتی برای شما راحت تر باشد - بدون داشتن یک وب سایت، زمان و هزینه شما را هزینه می کند.

 کسب کار اینترنتی

  • فاطمه علیزاده
۲۸
مهر

 شبکه جهانی وب

مهم ترین چیز در اینترنت است؛ زیرا بدون آن، ارتباط بسیار با یکدیگر بسیار سخت است. هیچ ارتباطی وجود ندارد که ما بتوانیم بیشتر انجام دهیم. از طریق ارتباطات، وب جهان گستر را می توان در این سن انجام داد.

اینترنت نیز سریعترین راه ما می توانیم به پایان جهان برسیم و دانش جهان را بدانیم که در آن می توانیم به اندازه کافی عاقلانه باشیم.

افراد گذشته قادر به ایجاد کسب و کار آنلاین نیستند زیرا اینترنت وجود ندارد. با این حال، در حال حاضر بسیاری از مردم می توانند هر کاری را در اینترنت انجام دهند. چیزی را بارگذاری کنید و کاری بکنید تا مردم بتوانند از چیزی لذت ببرند.

اهمیت وب


  • فاطمه علیزاده
۲۸
مهر

طراحی وب یکی از جنبه های مهم موفقیت وب سایت شماست.

"اگر کسب و کار شما در اینترنت نیست، کسب و کار شما از کسب و کار خارج خواهد شد." - بیل گیتس. این بدان معنی است که اگر شما حضور آنلاین نداشته باشید، می توانید در طولانی مدت به کسب و کارتان آسیب برساند. در دنیای امروز، اکثر کسب و کارها وب سایت خود دارند، اما این بدان معنا نیست که آنها ارزش دیدن دارند. طراحی وب فقط یک سرویس نیست، بلکه یک هنر است. بهتر است وبسایت شما نگاه کند، افراد راحت تر هنگام بازدید از آن احساس خواهند کرد.

طراحی وب

  • فاطمه علیزاده
۲۷
مهر

یک زبان برنامه نویسی وب سرور


پایتون یک زبان برنامه نویسی محبوب است. این در سال 1991 توسط Guido van Rosum ایجاد شد.


این برای موارد زیر استفاده می شود:

توسعه وب (سمت سرور)

توسعه نرم افزار،

ریاضیات

اسکریپت سیستم

پایتون چه کاری انجام می دهد؟

  • فاطمه علیزاده
۲۷
مهر

پایگاه داده فقط چیزی است که از نام آن بدست می آید، یک مجموعه پایه ای از داده ها است. داده ها به گونه ای سازماندهی شده اند تا اطالاعات موجود در پایگاه داده بتوانند به راحتی بازیابی شوند. برخی از پایگاه های ساده ای که ممکن است با آنها آشنا شوید چیزهایی مانند کتاب های تلفن یا رولیدکس هستند. به عنوان پردازش داده ها پیچیده تر شده است، بنابراین روش های جمع آوری، ذخیره و بازیابی اطلاعات وجود دارد. پایگاه داده ها به عنوان پایه ای برای مقدار قریب به اتفاق محاسبات محیط زیست در وجود داشته است.

مفاهیم پایگاه داده برای بخش باز کردن


  • فاطمه علیزاده
۲۶
مهر

جاوا اسکریپت یک اسکریپت یا زبان برنامه نویسی است که به شما امکان می دهد که چیزهای پیچیده را در صفحات وب اجرا کنید - هر بار یک صفحه وب بیش از آنکه فقط نشسته باشد و اطلاعات استاتیک را برای شما نمایش دهد - به روز رسانی محتوای به موقع، نقشه های تعاملی، انیمیشن 2D / گرافیک سه بعدی، اسکرول کردن jukebox های ویدئویی، و غیره - شما می توانید شرط بگذارید که جاوا اسکریپت احتمالا درگیر است. این سومین لایه کیک لایه ای از فناوری های وب استاندارد است که دو مورد از آن (HTML و CSS) ما در بخش های دیگر منطقه یادگیری بسیار جزئیات بیشتری را پوشش داده اند.

  • فاطمه علیزاده
۲۵
مهر

JavaScript:


JavaScript (JS) یک زبان برنامه نویسی کامپیوتری پویا است. این بیشتر به عنوان بخشی از مرورگرهای وب است که پیاده سازی آنها به اسکریپت های سمت سرویس گیرنده اجازه می دهد تا با کاربر ارتباط برقرار کنند، مرورگر را کنترل کنند، به صورت یکنواخت ارتباط برقرار کنند و محتوای سند نمایش داده شود. همچنین در برنامه نویسی سرور، توسعه بازی و ایجاد برنامه های کاربردی دسک تاپ رایج شده است.

jQuery:


jQuery یک کتابخانه جاوا اسکریپت است که برای ساده سازی اسکریپت های سمت چپ HTML طراحی شده است. 

  • فاطمه علیزاده
۲۵
مهر

jQuery سبک وزن است، "نوشتن کمتر، انجام بیشتر"، کتابخانه جاوا اسکریپت.

هدف ازNetflix این است که استفاده از جاوا اسکریپت در وب سایت شما بسیار ساده تر باشد.

jQuery طول می کشد بسیاری از وظایف مشترک است که نیاز به خطوط بسیاری از کد جاوا اسکریپت برای انجام، و wraps آنها را به روش هایی که شما می توانید با یک خط کد تماس بگیرید.

jQuery همچنین بسیاری از چیزهای پیچیده از جاوا اسکریپت را ساده می کند، مانند تماس AJAX و دستکاری DOM.

jQuery

  • فاطمه علیزاده
۲۴
مهر

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در PHP است.


PHP زبان برنامه نویسی سمت سرور است.

اگر شما از مایکروسافت آفیس ورد استفاده کردید، وردپرس چیزی شبیه آن است. این نرم افزار وردپرس روی سرور اجرا می شود. و برنامه نویسان از PHP برای نوشتن نرم افزارهایی که در سرور اجرا می شوند استفاده می کنند. بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا مانند WordPress مانند PHP، Joomla، Drupal و غیره نوشته شده اند. همچنین بسیاری از زبان های برنامه نویسی بیشتر وجود دارد که می تواند بر روی سرور مانند ASP، Java، C #، Ruby، Python و غیره اجرا شود.


وردپرس یک ابزار انتشار است، یا اخیرا CMS (سیستم مدیریت محتوا) شده است، بنابراین برای ساخت ابزار برای وب و کامپیوتر شما نیاز به یک زبان برنامه نویسی درست است؟ PHP زبان برنامه نویسی مورد استفاده در توسعه وردپرس است.


پی اچ پی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد، برای مثال فیس بوک از PHP استفاده می کند.


امیدوارم این روشن باشد

  • فاطمه علیزاده