آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

بهترین سیستم مدیریت محتوا برای توسعه وب

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

آیا شما درباره توسعه وب سایت کسب و کار خود نگران هستید؟


سیستم مدیریت محتوا


اگر چنین است، نگران نباش سیستم مدیریت محتوا زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند. آنها یکی از ساده ترین راه ها برای انجام یک وب سایت متمرکز پیچیده و محتوا هستند.

بسیاری از CMS وجود دارد که طراحی وب سایت و توسعه خود را به طور مساوی انجام می دهد.

همچنین این سیستم عامل ها برای کاربرانی که مهارت های برنامه نویسی ندارند بسیار مفید هستند.

شما باید یک مورد مناسب را پیدا کنید که در امتداد ضرورتهای کسب و کار شما قرار دارد.

برای انتخاب معیارهای انتخاب شما صحیح، در اینجا من برخی از بهترین سیستم مدیریت محتوا را جمع آوری کرده ام که مطمئنا می تواند هر گونه نیاز وب سایت شما را ارائه دهد.

بیایید به بهترین سیستم مدیریت محتوا برای توسعه وب ببریم


1. وردپرس CMS برای توسعه وب

در آغاز، وردپرس به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی استفاده شد.

این روزها به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا می توان آن را برای توسعه وب کاربردی، طراحی مجدد وب سایت و ایجاد برنامه های کاربردی موبایل مورد استفاده قرار داد.

همچنین یکی از بهترین سیستم مدیریت محتوا محافظت شده است که می تواند از بسیاری جهات با استفاده از پلاگین های مختلف رایگان استفاده شود.


این باعث می شود وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا برای توسعه وب بیشتر شناخته شده است. با توجه به سهولت استفاده از آن، بیشتر وبسایتها و صاحبان کسب و کار WordPress را نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا ترجیح می دهند. ساخت وب سایت ها با وردپرس به همان اندازه ساده است. شما یک تن از گزینه های با تم ها و پلاگین ها را در اختیار دارید که به شما کمک می کند یک وب سایت حرفه ای وردپرس را ایجاد کنید.


برخی از مارک های محبوب مانند سونی، eBay، فیس بوک، LinkedIn و بیشتر از WordPress استفاده می کنند.


شما همچنین می توانید ابزارهای مختلفی برای توسعه دهنده وردپرس پیدا کنید که به آنها کمک می کند تا کار خود را به طور موثر انجام دهند. این پلت فرم به ساختن وب سایت در پلتفرم های مختلف مانند سایت اطلاعاتی، سایت عکاسی، سایت AdSense و غیره اجازه می دهد.


از آنجا که وردپرس توسط گوگل ترجیح داده شده است، این امر می تواند از سایت شما از تنظیمات رتبه بندی دلخواه سود ببرد.


وردپرس راهنماهای مفید و پشتیبانی از هر بخشی از پلت فرم خود را دارد، بنابراین شما نمیتوانید توسعه دهنده ی وردپرس خود را در برخی موارد به دست آورید.

2. جوملا CMS برای توسعه وب سایت

جوملا به عنوان یک سطح میانه در میان دو سیستم منبع باز دیگر شمارش می شود. این در مقایسه با وردپرس بسیار قابل تنظیم است و برخی از آن ها را نسبت به دروپال آسان می کند. این است که مبتنی بر PHP و با استفاده از MYSQL به منظور ذخیره محتوا


این سیستم مدیریت محتوا به شما و توسعه دهنده ی جوملا کمک می کند تا پروژه ی مورد علاقه ی وب سایت مانند وب سایت اطلاعاتی، وب سایت کسب و کار، وب سایت تجارت الکترونیک و غیره را ایجاد کنید.


با داشتن اطلاعات کمی در این زمینه، می توانید محتوای وب سایت خود را به راحتی بدون سر و صدا کد در پشت سایت مدیریت کنید. همچنین می تواند برای توسعه برنامه های آنلاین قدرتمند استفاده شود.


اگر وقت دشوار کار با جوملا را پیدا کنید، یک توسعه دهنده همیشه باید برای جلوگیری از سوء استفاده از سایت خود، در دادگاه نگهداری شود.

3. CMS Magneto برای توسعه وب سایت

Magneto پلت فرم منبع باز است که عمدتا برای وب سایت های تجارت الکترونیک طراحی شده است که از پایگاه های Zend PHP و MQL استفاده می کند. این شامل ویژگی های قدرتمند و قابل انعطاف مانند رابط بصری، شامل ابزار برای مدیریت و کنترل ظاهر کالا است.


این پلت فرم بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک در تجارت الکترونیک مقدماتی خرده فروشان تجارت الکترونیک B2B است که به همراه 41 بازرگان که Magento را به عنوان سایت تجارت الکترونیک خود ثبت می کنند، شناخته شده است.


این پلت فرم نشان می دهد هدف از ارائه مشتری، توسعه دهنده و شرکای با فرصت های جذاب و مناسب آموزش است که کمک می کند تا از بهره برداری از Magneto خود بهره مند شوند.


CMS Magneto آسان برای استفاده است و کار را با خدمات مشتریان آسان می کند که یکی از مهمترین معیارهای وب سایت های تجارت الکترونیک امروز است.

4. دروپال CMS برای توسعه وب سایت

دروپال یک سیستم مدیریت محتوا مبتنی بر وب است که برای وب سایتهای اطلاعاتی، وب سایت های شبکه اجتماعی، وب سایت های اعضا، انجمن ها، وبلاگ ها و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.


CMS توسعه انعطاف پذیر وب سایت است که می تواند نیازهای هر کسب و کار را طراحی کند.


اگر چه در مقایسه با وردپرس یا جوملا کاربر پسند نیست، CMS جدید توسعه وب سایت است که در مقایسه با سایر پلتفرم های سخت تر است.


CMS انعطاف پذیر است و می تواند تقریبا هر نوع محتوا از جمله ویدئو ها، نظرسنجی ها، مدیریت کاربر، پادکست ها، آمار، متون و موارد دیگر را مدیریت کند.


با میلیون ها پلاگین و از آنجا که این یک منبع باز است، اجازه می دهد پلاگین های خود را برای استفاده در سایت خود توسعه دهد. اسکریپت مدیریت گرافیکی را پوشش می دهد، که به شما امکان پیکربندی آسان و پیچیده صفحه را می دهد.

5. DTNetNuke CMS برای توسعه وب سایت

پلت فرم منبع باز DotNetNuke بر اساس AsP.NET است و برای توسعه وب استفاده می شود.


CMS مجموعه ای از راه حل های برای ایجاد موفقیت آمیز و رضایت بخش تجربه آنلاین برای مشتریان خود ارائه می دهد. محصولات و فن آوری پایه و اساس برای بیش از 750،000 راه حل های گسترده وب است.


چارچوب در مقایسه با سیستم مدیریت محتوای فوق فوق العاده خوب نیست اما آسان است برای استفاده. برای ویرایش محتوای ساده است و برای برنامه ها یا اینترانت نیز مناسب است.


CMS در VB.NET نوشته شده است، هر چند که توسعه به C # از نسخه 6.0 تبدیل شده است.

نظرات  (۱)

  • seo search engine optimization optimize tech ai artificial intelligence
  • It is actually ɑ nice and սseful piece оf infօrmation. I'm satisfied
    tһаt yyou just shared thіs helpful info ᴡith ᥙs. Pleaѕe staay us
    up to date like this. Ƭhanks foг sharing.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی