آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

طراحی سایت CMS (سیستم مدیریت محتوا) چیست ؟

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

پس دقیقا یک وب سایت CMS چیست؟

یک سیستم مدیریت محتوا یا یک سیستم مدیریت محتوا به معنای واقعی کلمه اجازه می دهد تا شما را به کنترل و مدیریت محتوا در وب سایت خود - بدون آموزش فنی. با استفاده از این سیستم بدون عارضه، شما به راحتی می توانید اضافه، حذف تصاویر و ویرایش متن در وب سایت خود را در پرواز. شما همچنین می توانید تعداد نامحدودی از صفحات و یک موتور جستجوی سایت کامل داشته باشید. بیشتر ... با "Navega Bem - Web Design" شما می توانید وب سایت بسیار حرفه ای CMS را با قیمت بسیار مناسب در اختیار داشته باشید!

مدیریت محتوا

اگر شما در حال حاضر با سیستم های مدیریت محتوا آشنا هستید، اینجا کلیک کنید تا مزایای جوملا ما را ببینید! راه حل CMS


عالی برای کاربران بدون برنامه نویسی یا تجربه HTML؟

به سادگی، اگر فقط کمی تجربه مایکروسافت ورد دارید، می توانید محتوای وب سایت خود را به راحتی مدیریت کنید. شما نیازی به برنامه نویسی یا تجربه HTML ندارید. ویرایش را می توان با هر مرورگر وب معمولی از هر نقطه از جهان انجام داد - یا با دستگاه تلفن همراه خود :)


1 دقیقه فیلم CMS Editing Demo را ببینید

اکثر مردم جهان در وب سایت های CMS نمی توانند تصور کنند که چگونه می توانند خود سایت خود را مدیریت کنند. بنابراین، ما نسخه ی نمایشی ویرایش جوملا را ببینید که نشان می دهد که چگونه می توانید وب سایت خود را به روز کنید و آن را منتشر کنید - همه فقط در 1 دقیقه!

چرا وقت آن است که شما CMS را انتخاب کنید؟

بسیاری از شرکت ها دشوار نگه داشتن محتوای وب سایت خود را تا به امروز به عنوان آنها می خواهم. اغلب تاخیر در ایجاد محتوای جدید آنلاین وجود دارد، سایت رکود می گیرد و مشتریان شما می توانند اطلاعات قدیمی را ببینند - و ممکن است گوگل شما را در لیست های خود قرار دهد. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها به CMS تبدیل می شوند. دیدار با ونسا و برتا برای مثال روشنگر.


وب سایت CMS اجازه می دهد تا شما را مدیریت وب سایت خود را حتی اگر شما هیچ دانش فنی، تجربه با HTML و یا طراحی وب سایت. همچنین برای تماس با آژانس طراحی وب سایت یا بخش فناوری اطلاعات برای تغییرات در وب سایت، آن را کاهش می دهد. CMS زمان لازم برای انتشار را کاهش می دهد، به شما این امکان را می دهد که محتوای خود را سریعتر دریافت کنید. این یک مسئله بسیار مهم برای هر وب سایت حرفه ای است.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی