آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

موتور جستجو چگونه کار می کند؟

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

موتورهای جستجو به منظور ارائه نتایج جستجو، فعالیت های مختلفی را انجام می دهند. خزنده - فرایند استخراج تمامی صفحات وب مرتبط با یک وب سایت. این وظیفه توسط یک نرم افزار به نام خزنده یا عنکبوت (یا Googlebot در مورد گوگل) انجام می شود. نمایه سازی - فرایند ایجاد فهرست برای تمام صفحات وب محصور شده و نگه داشتن آنها در یک پایگاه داده غول پیکر از جایی که بعدا می تواند بازیابی شود. اساسا، روند نمایه سازی، شناسایی کلمات و عباراتی است که بهترین توصیف صفحه و اختصاص دادن صفحه به کلمات کلیدی خاص است. پردازش - هنگامی که یک درخواست جستجو می آید، موتور جستجو آن را پردازش می کند، به عنوان مثال، رشته جستجو را در درخواست جستجو با صفحات نمایه شده در پایگاه داده مقایسه می کند.  محاسبه Relevancy - احتمال دارد که بیش از یک صفحه شامل رشته جستجو باشد، بنابراین موتور جستجو محاسبه ربط هر یک از صفحات در فهرست خود را به رشته جستجو آغاز می کند.  Retrieving Results - آخرین مرحله در فعالیت های موتور جستجو، بهترین نتایج هماهنگ را بازیابی می کند. اساسا، این چیزی نیست جز نمایش دادن آنها در مرورگر. موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو اغلب الگوریتم ربط خود را ده ها بار در هر ماه به روز می کند. هنگامی که شما تغییرات در رتبه بندی خود را می بینید، این به دلیل تغییر الگوریتمی یا چیزی غیر از کنترل شما است.

اگر چه اصل اساسی تمام موتورهای جستجو یکسان است، تفاوت های جزئی بین الگوریتم های ربط آنها منجر به تغییرات عمده ای در ربط نتایج می شود

Copywriting SEO روش نوشتن متن قابل مشاهده بر روی صفحه وب است به طوری که آن را به خوبی برای خواننده خواند و همچنین اهداف جستجوی خاص را هدف قرار می دهد. هدف آن این است که به شدت در موتورهای جستجو برای شرایط جستجوی هدفمند رتبه بندی کنید. همراه با متن قابل مشاهده، SEO copywriting معمولا دیگر عناصر صفحه را برای شرایط جستجوی هدفمند بهینه می کند. این شامل عنوان، شرح، برچسب ها کلمات، عنوان ها و متن جایگزین است. ایده SEO copywriting این است که موتورهای جستجو صفحات محتوا واقعی را می یابند و صفحات اضافی اغلب به نام "صفحات درهای" هستند که تنها برای دستیابی به رتبه بندی بالا ایجاد می شوند.

نظرات  (۱)

خوب بود ... پیشنهاد می کنم پست هایی در مورد الگوریتم های مورد استفاده موتورهای جستجو از دید SEO بنویسید ...
پاسخ:
اهان مررسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی