آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

راهنمای مبتدی برای بهینه سازی

سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

راهنمای مبتدی برای جستجوگرها بیش از 3 میلیون بار خوانده شده است و اطلاعات جامعی را که شما نیاز دارید برای رسیدن به کیفیت حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها فراهم می کند.

راهنمای  بهینه سازی سایت

چگونه موتورهای جستجو کار می کنند

چگونه افراد با موتورهای جستجو تعامل دارند

چرا بازاریابی موتور جستجو ضروری است

مبانی طراحی و توسعه دوستانه موتور جستجو

تحقیق کلید واژه

چگونگی استفاده، تجربه و محتوا تحت تأثیر رتبه بندی

افزایش محبوبیت و پیوندها

ابزارهای جستجوگر موتورهای جستجوگر معرفی شده

اسطوره ها و تصورات غلط درباره موتورهای جستجو

اندازه گیری و پیگیری موفقیت

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) چیست؟

SEO یک رشته بازاریابی است که بر روی دیدگاه رو به رشد در نتایج جستجوی آلی (بدون پرداخت) موتور جستجو متمرکز است. SEO شامل عناصر فنی و خلاق مورد نیاز برای بهبود رتبه بندی، رانندگی و افزایش آگاهی در موتورهای جستجو می باشد. جنبه های بسیاری برای جستجوگرها وجود دارد، از کلمات در صفحه شما تا سایر سایت هایی که به وب سایت شما پیوند می دهند. بعضی اوقات SEO به سادگی موضوعی است که مطمئن شوید سایت شما به گونه ای است که موتورهای جستجو را درک می کند.


SEO تنها در مورد ساخت وب سایت های موتور جستجوگرانه نیست. این در مورد ساخت سایت شما برای مردم نیز بهتر است. در Moz ما معتقدیم که این اصول دست دستی در دست دارند.


این راهنما برای توصیف تمام زمینه های جستجوگرها از جستجوی اصطلاحات و عبارات (کلمات کلیدی) است که ترافیک را به وب سایت شما می سازد، برای ساختن سایت خود به موتورهای جستجو، برای ایجاد لینک ها و بازاریابی ارزش منحصر به فرد سایت شما طراحی شده است. اگر در مورد این موارد اشتباه گرفته باشید، شما تنها نیستید و ما برای کمک به اینجا هستیم.

چرا وبسایت من به SEO نیاز دارد؟

اکثر ترافیک وب توسط موتورهای جستجو عمده تجاری، گوگل، بینگ و یاهو هدایت می شود. اگر چه رسانه های اجتماعی و سایر انواع ترافیک می توانند بازدید شما را به وب سایت شما ایجاد کنند، موتورهای جستجو، روش اصلی برای ناوبری برای اکثر کاربران اینترنت هستند. این درست است که آیا سایت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات و یا هر چیز دیگری را فراهم می کند.


موتورهای جستجو منحصر به فرد هستند که در آنها ترافیک هدفمند را فراهم می کنند که به دنبال چیزی هستند که شما پیشنهاد می کنید. موتورهای جستجو جاده هایی هستند که این اتفاق می افتد. اگر موتورهای جستجو می توانند سایت شما را پیدا نکنند یا محتوای شما را به پایگاه های داده خود اضافه نکنند، شما فرصت های باور نکردنی برای هدایت ترافیک به سایت خود را از دست می دهید.


جستجوهای جستجو - کلماتی که کاربران در جعبه جستجو تایپ می کنند، ارزش فوق العاده ای دارند. تجربه نشان داده است که ترافیک موتور جستجو می تواند موفق شود (یا شکستن) یک سازمان باشد. ترافیک هدفمند به یک وب سایت می تواند تبلیغات، درآمد و مواجهه را مانند دیگر کانال های بازاریابی فراهم کند. سرمایه گذاری در جستجوگرها می تواند در مقایسه با سایر انواع بازاریابی و ارتقاء میزان بازدهی استثنایی داشته باشد.


چرا موتورهای جستجو نمیتوانند سایت من بدون SEO را تشخیص دهند؟

موتورهای جستجو هوشمند هستند، اما هنوز هم نیاز به کمک دارند. موتورهای اصلی همواره تلاش می کنند تا تکنولوژی خود را برای ردیابی وب عمیق تر و نتایج بهتر را برای کاربران به ارمغان بیاورند. با این حال، محدودیتی برای موتورهای جستجو وجود دارد. در حالی که SEO مناسب می تواند هزاران نفر از بازدید کنندگان شما را افزایش دهد و توجه بیشتری را به خود جلب کند، حرکت اشتباه می تواند سایت شما را در نتایج جستجوی خود پنهان و یا دفن کند، در حالی که دید کم است.


علاوه بر ایجاد محتوای در دسترس برای موتورهای جستجو، SEO همچنین به ارتقاء رتبه بندی ها کمک می کند تا محتوا قرار گیرد که جستجوگران آن را به آسانی پیدا کنند. اینترنت در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای رقابتی است، و آن دسته از شرکت هایی که انجام جستجوگرها را در نظر می گیرند، در بازدید کنندگان و مشتریان مورد نظر است.


آیا می توانم SEO را برای خودم انجام دهم؟

دنیای جستجوگرها پیچیده است، اما اکثر مردم به آسانی می توانند اصول اولیه را درک کنند. حتی مقدار کمی از دانش می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. آموزش رایگان رایگان SEO به طور گسترده در وب در دسترس است، از جمله در راهنماهای مانند این. این کار را با یک تمرین کوچک ترکیب کنید و به خوبی خود را برای تبدیل شدن به یک گور می کنید.


با توجه به تعهد وقت خود، تمایل شما برای یادگیری و پیچیدگی وب سایت شما، ممکن است تصمیم بگیرید که شما نیاز به متخصص برای رسیدگی به امور را برای شما دارید. شرکت هایی که SEO را انجام می دهند ممکن است متفاوت باشند برخی تمرکز متفاوتی دارند، در حالی که دیگران یک رویکرد گسترده تر و عمومی تر دارند.


در هر صورت، خوب است که درک مفاهیم اصلی را داشته باشیم.


چقدر باید این مقاله را بخوانم؟

اگر در مورد بهبود ترافیک جستجو جدی هستید و با جستجوگرها آشنا نیستید، توصیه می کنیم این راهنمای را به جلو بروید. ما تلاش کرده ایم تا آن را به عنوان مختصر و آسان درک کنیم. یک PDF نسخه قابل چاپ برای کسانی که ترجیح می دهند و ده ها تن از منابع مرتبط با آن در سایت های دیگر و صفحاتی است که نیز مورد توجه شما هستند.

نظرات  (۱)

ممنون ... مقاله مفیدی بود ...
پاسخ:
مررررسی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی