آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

تاثیر سئو ( SEO ) برسیستم مدیریت محتوا ( CMS)

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

7 عوامل SEO قبل از انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا در نظر بگیرند


تاثیر سئو SEO برسیستم مدیریت محتوا CMS

هنگامی که شما در Google جستجو کنید "کدام سیستم مدیریت محتوا مناسب برای جستجوگرها" است، آن را به رسمیت می شناسد بسیاری از نتایج. این یک فضای رقابتی بسیار رقابتی است که بدین معنی است که شما مقادیر زیادی از مقالات را با علاقه خاصی پیدا خواهید کرد، بعضی از آنها بدون داشتن و حتی برخی از آنها که ادعا می کنند سیستم های مدیریت محتوا روی SEO تاثیر نمی گذارد.


در تجربه من، اکثر مدیران وب سایت و حتی وبلاگ نویسان در هنگام انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا (CSS) در جستجوگرها (حداقل تا حدی که باید باشند) تأثیری نداشته باشند.


آنها بر این باورند که تمام سیستم های مدیریت محتوا یک یا چند مورد مشابه را ارائه می دهند.


این کمبود اطلاعات و فرضیه اصلی که موتورهای جستجو تمام وبسایت ها را خالی می کنند، این است که چرا بسیاری از افراد که یک سیستم مدیریت محتوا را انتخاب می کنند انتخاب خود را بر اساس ویژگی های جالب مانند ویرایشگر کشیدن و رها کردن نرمی در قسمت جلویی انجام می دهند در حالی که باقی مانده کور به چه چیزی می تواند سیم پیچ خورده در انتهای عقب.



همانطور که کسب و کارهای بیشتر و بیشتر بر پایه معیارهای مبتنی بر وب و KPI ها تأکید دارند تا رشد آنها را افزایش دهند، از آنها مهمتر است تا آنها را درک کنند که کیفیت محتوای کار آنها بسیار سخت است و تنها یکی از عوامل بسیاری است که بر جستجو تاثیر می گذارد رتبه بندی


کدام سیستم مدیریت محتوا که این محتوا را منتشر می کنید نیز بسیار مهم است.


از آنجا که بیش از یک هزار گزینه CMS وجود دارد و چون محتوا نمی تواند پادشاهی باشد، مگر آنکه در جایی منتشر شود، قبل از انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا، ابتدا فکر کردن درباره جستجوگرها را آغاز می کند، نه بعد از اینکه هفته ها یا حتی ماه ها را برای بهینه سازی CMS صرف کردید نیازهای منحصر به فرد شما (و به احتمال زیاد untangling بسیاری از سیم).


قبل از انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا، این 7 عامل SEO را در نظر بگیرید:


برچسب ها H1، عناوین صفحه، و متا توصیف

استفاده از کد بی ربط و سخت

قالب صفحات

افزونه ها، پلاگین ها و ماژول ها

یک ساختار URL قابل تنظیم

توانایی استفاده از ویژگی های Alt برای تصاویر

مشکلات کانونیکال و محتوای تکراری

برای کسانی که برای بهینه سازی موتورهای جستجو جدید، به ویژه به عنوان آن مربوط به سیستم های مدیریت محتوا، در اینجا افکار من در مورد این که چرا این عوامل مهم است:


1. برچسب ها H1، عناوین صفحه، و متا توضیحات

هنگامی که Googlebot یک سایت را باز کند، به سادگی محتوای محتوای صفحه را در نظر نمی گیرد؛ HTML نقش مهمی در تعیین رتبه بندی جستجو دارد. عناوین صفحه، همچنین برچسبهای عنوان نامیده می شود، به موتورهای جستجو یک موضوع صفحه می دهد.


با توجه به این که عناوین صفحه اولین و مهمترین چیزی است که کاربر در صفحه نتایج موتور جستجو می بیند، آنها همچنین نقش بسیار بزرگی در نرخ کلیک دارند.


این به نظر می رسد واضح است، اما به این معنی است که قادر به ایجاد عناوین صفحه سفارشی از نگرانی بالا SEO است. به همین ترتیب، برچسب h1 نیز به عنوان شاخص مربوط به صفحه نمایش عمل می کند و توصیف های متاثر بر میزان ربط صفحه و میزان کلیک روی آن تاثیر می گذارد.


بنابراین، دانستن اینکه چگونه برای ایجاد سفارشی (به عنوان خوانده شده: بهینه شده) برچسب ها، عناوین و متا توصیف h1 باید هنگام انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا، نگرشی اولیه باشد. حتی اگر جستجوگرها نگرانی اصلی شما نباشند، ترافیک ارگانیک نتایج و توانایی شما برای رسیدن به مخاطبان آنلاین را تحت تاثیر قرار می دهد.


این سه عنصر HTML ساده، ترافیک ارگانی را بهبود می بخشد و قابلیت جستجوی وب سایت شما را حتی اگر شما یک برنامه SEO دقیق نداشته باشید.


مشاوره: اگر می خواهید یک سیستم مدیریت محتوا که از قالب ها یا تم ها استفاده می کند را انتخاب کنید (وردپرس، محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا، از تم ها استفاده می کند)، مطمئن شوید که موضوع مورد نظر شما اجازه می دهد هر سه را سفارشی کنید: h1s، و متا توصیف


2. استفاده از کد بی ربط و سخت

کد غیر مرتبط باعث می شود که صفحه سنگین تر شود و بارگیری کند. سیستم مدیریت محتوای شما باید به شما اجازه دهد مقدار کد را که در هر صفحه محدود شده است محدود کنید تا به کاهش زمان بارگذاری صفحه کمک کنید (این به خصوص برای کاربران تلفن همراه ضروری است).


به عنوان مثال، fieldviewtation معمولا یک قطعه کد گیج کننده است که نباید بر روی هر صفحه باشد. این می تواند زمان را برای موتورهای جستجو و کاربران برای بارگذاری هر صفحه در سایت خود کاهش دهد. یک سیستم مدیریت محتوا دوستانه برای جستجوگرها یکی است که به شما این کد را حذف می کند که در آن لازم نیست.


3. قالب صفحه

در حالی که عناصر HTML سفارشی مانند برچسب های h1 باید اولویت اولویت داشته باشند، صرف وقت انداختن تجزیه و تحلیل قالب ها به شما کمک خواهد کرد که تعیین کنید آیا CMS برای SEO مناسب است یا نه. به عنوان مثال، اگر صفحات از یک الگو استفاده می کنند، باید مطمئن شوید که اگر امکان تغییر یک صفحه بدون تغییر کل الگو وجود داشته باشد، بررسی کنید.


هر صفحه نباید یکسان باشد، بنابراین در حالی که الگوهای وب برای UX و هماهنگی عالی هستند، صفحات خاص ممکن است به تغییرات جزئی نیاز داشته باشند، مانند زمانی که شما می خواهید ناوبری سفارشی داشته باشید. انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا که به شما اجازه می دهد صفحات را بدون ایجاد مشکل در قالب سایت در سراسر سایت تنظیم کنید، نه تنها برای کمک به SEO شما بلکه از یک تن سردرد در پایین جاده نیز نجات پیدا می کند.


4. افزونه ها، پلاگین ها و ماژول ها

وردپرس پلاگین افزونه های وب سایت را فراخوانی می کند. دروپال به آنها به عنوان ماژول اشاره دارد. مهم نیست که چگونه یک سیستم مدیریت محتوا این پیشرفت ها را توصیف می کند، مگر اینکه شما طراح وب فوق العاده هستید، شانس خوبی برای ایجاد یک وب سایت دوستانه برای جستجوگر وجود دارد.

به عنوان مثال، هنگام ارزیابی یک سیستم مدیریت محتوا، کشف کردن افزونه هایی که برای آن ایجاد شده است. بهترین افزونه های SEO عبارتند از ابزار سرعت صفحات، ابزارهای مدیریت کلمات کلیدی، ابزار نشانه گذاری، خودکار برچسب گذاری SEO و ایجاد XML Sitemap، از جمله دیگر. افزودنیهای جستجوگرها، اگر نه خیلی دشوار و اگر به درستی تنظیم شوند، می توانند به ساده سازی روند بهینه سازی وب سایت شما برای جستجو، سرعت و در نهایت تبدیل کمک کنند.


5. ساختار URL قابل تنظیم

دشوار است باور کنید، اما برخی از سیستم های مدیریت محتوا (از جمله چند که بسیار محبوب هستند) به طور خودکار یک URL را به صورت خودکار بر اساس محل صفحه در داخل وب سایت یا عناصر صفحه مانند h1 یا برچسب عنوان ایجاد می کنند.


گاهی اوقات این خوب است. با این حال، موارد دیگری وجود دارد که شما ممکن است بخواهید کنترل بیشتری بر URL های خود داشته باشید، مثلا زمانی که عنوان صفحه شما به خصوص طول می کشد یا در صورتی که محصولی دارید که در چند بخش سایت شما یافت می شود.


اطمینان حاصل کنید که سیستم مدیریت محتوا شما قادر به ایجاد URL های مناسب برای وب سایت های SEO می باشد. به عنوان مثال، در وردپرس و دروپال، شما می توانید URL را تغییر دهید. این به شما اجازه می دهد تا URL های متمرکز با کلمات کلیدی (مانند این که این پست است) به جای مجبور شدن به استفاده از تمام کلمات و اعداد در عنوان - و یا در برخی موارد حتی تاریخ ارسال پست (من می دانم که شما آنها را دیده ام قبل از).


الهام بخش است؟ عناوین وبلاگ را که توسط استادان SEO در Moz استفاده می شود، بررسی کنید. آنها همیشه تمیز و مختصر هستند.


یکی دیگر از مشکلات عمده در مورد URL ها در رابطه با سیستم های مدیریت محتوا این است که آنها تنها یک URL اختصاصی برای هر صفحه ای از محتوا ایجاد می کنند. علاوه بر این، شما باید قادر به ایجاد تغییرات در عناصر روی صفحه مانند تگ h1 و عنوان بدون تغییر URL خود باشید.


مشاوره: اگر سیستم مدیریت محتوا هنگامی که عناصر مهم را در صفحه خود تغییر می دهید، به طور خودکار آدرس وب سایت شما را تغییر می دهد، از این هزینه ها اجتناب کنید زیرا ممکن است فاجعه ای را با توجه به به روز رسانی سایت های آینده انجام دهد.


در اینجا دو URL URL دیگر برای بهترین ها در نظر گرفته شده است:


استفاده از خطوط (-) به جای نشان دادن (_) به عنوان جداکننده کلمه، و؛

حذف عبارات و مفاهیم از آنجا که این کلمات بدون نیاز به اضافه کردن طول به URL ها.

6. توانایی استفاده از ویژگی های Alt برای تصاویر

تگ های تصویر آلت به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا بدانند که تصاویر در سایت شما چیست.


موتورهای جستجو این را به عنوان جایگزینی برای متن پیوند می بینند. آنها بر روی صفحه هایی که میزبانی می شوند تاثیر می گذارند و تاثیر بیشتری بر صفحاتی دارند که پیوندهایشان به آنها اشاره دارد. در نتیجه، ضروری است که سیستم مدیریت محتوای شما به شما اجازه می دهد ویژگی های alt را به تصاویر خود اضافه کنید (و شما کاری را انجام می دهید تا مطمئن شوید که تمام تصاویر در سایت شما به درستی برچسب گذاری شده اند).


مشاوره: قادر به نوشتن تمام صفات مورد نیاز برای سیستم مدیریت محتوا است.


7. مشکلات کانونیکال و محتوای تکراری

همانطور که محتوا بهترین شاخص ربطی برای موتورهای جستجو است، گوگل وزن بسیار زیادی را برای محتوای منحصر به فرد ارائه می دهد. محتوای تکراری یا، به عنوان مثال احتمالا، محتوای تکراری در یک وبسایت، به عنوان محتوای تکراری پرچم گذاری شده است و بهترین روش جستجو در SEO نیست.


گاهی اوقات این اتفاق می افتد به طور تصادفی به عنوان یک صفحه منتقل می شود در اطراف و یا URL ها تنظیم می شود، و یا شاید شما یک پست وبلاگ در یک ناشر صنعت نشر.


این بد نیست، تا زمانی که شما یک برچسب rel = canonical برای مشخص کردن کدام پست اصلی اصلی نوشتن است. این کمک می کند تا موتورهای جستجو را مطلع کنید که صفحه باید اعتبار داده شود. نه همه سیستم های مدیریت محتوا اجازه HTML به تگ های کانونیک را می دهند. جستجو برای یک سیستم مدیریت محتوا که به شما این امکان را می دهد این و دیگر عناصر HTML را تنظیم کنید.


مشاوره: اگر بسیاری از بخش های یک سیستم مدیریت محتوا غیر انعطاف پذیر و سخت هستند، آن را یک پرچم قرمز قرار دهید.


برخی از اندیشه های نهایی در مورد سیستم های جستجوگرها و سیستم های مدیریت محتوا

عوامل SEO که در اینجا مورد بررسی قرار می گیرند، تنها چند عنصر کلیدی SEO هستند که در مورد ارزیابی سیستم مدیریت محتوا فکر می کنند. از آنجاییکه هر سیستم مدیریت محتوا دارای مزایای خاص خود است، ضروری است که شما متوجه شوید که CMS ایده آل برای یک کسب و کار لزوما برای شما یا مجموعه مهارت های شما مناسب نیست.


و اگر شما انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا برای تیم خود، مهم است که همه هم تیمی های خود را با آن احساس راحتی و یا در غیر این صورت احساس می کنید که آنها می توانند با کمی تمرین راحت.


در نهایت، مهم است که به یاد داشته باشید که حتی یک قطعه بزرگ از محتوای که یک تکه ترافیک را از رسانه های اجتماعی تولید می کند، هنوز هم به قدرت موتورهای جستجوگر کمک می کند تا منبع طولانی و مهم تر ترافیک آن باشد.


جستجوگر بزرگ با محتوا آغاز نمی شود با انتخاب CMS مناسب برای آن محتوا شروع می شود.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی