آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

وب مستر چیست ؟

چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

طراحی وب سایت

مدیر وب چیست؟

یک وب مستر کسی است که محتوای و سازمان یک وب سایت را ایجاد و مدیریت می کند، سرور و برنامه های کاربردی فنی یک وب سایت را مدیریت می کند یا هر دو را انجام می دهد.


وب مستر چیست

وب مستر مدیر وب سایت است.

به طور کلی، مسئولیت های وب مسترینگ عبارتند از:

نام دامنه وبسایت را ثبت و نگهدارید

طراحی وب سایت یا نظارت بر طراحان صفحه و برنامه نویسان

نظارت بر اندازه سایت برای اطمینان از پهنای باند مجاز و فضای دیسک تجاوز نمی کند

برنامه رشد آینده، الزامات و محدودیت های وب سایت را طراحی کنید

شرکت های تبلیغاتی برای وب مستر در استفاده از اصطلاح متفاوت هستند. در یک شرکت کوچکتر، یک وب مستر معمولا از تمام تکنولوژی مربوط به وب سایت مراقبت می کند. در یک شرکت بزرگتر، یک وب مستر تمایل دارد کسی با دانش و تجربه با HTML یا یک فرد تکنیکی با مهارتهای برنامه نویسی داشته باشد. وبسایت فنی وب سرور را اجرا می کند (به عنوان مثال، با مدیریت ایجاد و مجوز مرتبط با سیستم های فایل) و برنامه های یا اسکریپت های استخراج عملی و گزارشگری زبان مورد نیاز وب سایت را می نویسد.


در یک شرکت بسیار بزرگ ممکن است تیمی از مدیران وبانی از افراد بالای سازمان ایجاد شود که کلیه طراحی سایت و سیاست های شرکت را ایجاد می کنند، منابع فنی لازم را (کار با افرادی که شرکت زیرساخت شبکه خود را ارائه می دهند)، و نظارت بر طراحی وب سایت شرکت (که اغلب توسط شرکت خارجی انجام می شود). در سطح تقسیم و محصول، ممکن است مدیران وب اضافی که محتوای سایت و برنامه نویسی را برای تقسیم یا محصول خود سازماندهی و توسعه می دهند، وجود داشته باشد. علاوه بر این، به احتمال زیاد یک تلاش متقابل برای ایجاد یک طراحی سایت، سازمان، و محتوا برای اینترانت شرکت وجود دارد.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی