آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

تفاوت بین سرور localhost و محلی چیست؟

شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ

تعریف محلی


localhost نام پیش فرض آدرس رایانه محلی است که به عنوان آدرس loopback شناخته می شود. برای مثال، تایپ کردن: ping localhost آدرس IP محلی 127.0.0.1 (address loopback) را پینگ می کند. هنگام تنظیم یک وب سرور یا نرم افزار در وب سرور، 127.0.0.1 برای نشان دادن نرم افزار به دستگاه محلی استفاده می شود. "

server and localhost

ایده پشت localhost: زمانی که توسعه دهندگان شبکه و برنامه نویسان متوجه شدند که برای تست برنامه ها و چک کردن برنامه ها مناسب است، هر بار که بخواهید چیزی را که روی آن کار کرده اید، به اینترنت متصل شوید، به اینترنت دسترسی پیدا کنید. بنابراین، آنها یک راه حل و اصطلاح ایجاد کردند: localhost.


هنگامی که افراد IT در برنامه های کامپیوتری و برنامه ها و اتصالات خود آزمایش می کنند و در کلمه "localhost" تایپ می کنند، این جایگزین چیز دیگری است: رایانه کامپیوتر (به طور خاص، "این رایانه") آدرس IP.


Localhost به 127.0.0.1 رسیده و به IP loopback یک ماشین اشاره دارد. سرور محلی می تواند چند مورد بسته به متن باشد، اما در بسیاری از موارد این فقط به معنی دسترسی به یک سرویس دهنده سرور در یک دستگاه است و بدون ترافیک درخواستی بر روی شبکه انجام نمی شود. یک نمونه از سرور محلی می تواند درخواست های سرور SQL را از طریق لوله های نامیده می شود.


Localhost یک راه اشاره به دستگاه شما در حال حاضر به سیستم وارد شده است و یا میزبان روند که با استفاده از مرجع localhost در حال اجرا است. این به طور کلی به 127.0.0.1 IP از حلقه دستگاه عقب حل می شود. معنی سرور localser به context بستگی دارد. من از یک معنی برای آن در زمینه شبکه آگاه نیستم.

در بحث شبکه های کامپیوتری، localhost به "این رایانه" و یا حتی دقیق تر "رایانه ای که در حال کار هستم" اشاره دارد.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی