آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

تعریف ساده ای از CRM

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

این یک تعریف ساده از CRM است.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک فن آوری برای مدیریت تمام روابط و تعاملات شرکت شما با مشتریان و مشتریان بالقوه است. هدف ساده است: بهبود روابط تجاری. سیستم CRM به شرکت ها کمک می کند تا به مشتریان متصل شوند، روند را ساده کرده و سودآوری را افزایش دهند.


هنگامی که مردم در مورد CRM صحبت می کنند، معمولا آنها به یک سیستم CRM اشاره می کنند که یک ابزار است که به مدیریت تماس، مدیریت فروش، بهره وری و موارد دیگر کمک می کند.


راه حل CRM به شما کمک می کند تا روابط سازمان خود را با افراد فردی از جمله مشتریان، کاربران خدمات، همکاران یا تامین کنندگان - تمرکز کنید، در طول چرخه زندگی خود با آنها، از جمله پیدا کردن مشتریان جدید، کسب کسب و کار خود و ارائه خدمات پشتیبانی و خدمات در طول رابطه.

CRM چه کسی است؟

یک سیستم CRM به همه می دهد  از فروش، خدمات مشتری، توسعه کسب و کار، استخدام، بازاریابی، و یا هر خط دیگر کسب و کار راه بهتر برای مدیریت تعاملات خارجی و روابط است که موفقیت را در اختیار دارد. یک ابزار CRM به شما امکان می دهد مشتری را ذخیره و چشم انداز اطلاعات تماس، شناسایی فرصت های فروش، مسائل مربوط به سرویس و مدیریت کمپین های بازاریابی را در یک مکان مرکزی مدیریت کنید و اطالعات مربوط به هر تعامل با مشتری را برای هرکسی که در شرکت شما نیاز دارید داشته باشید.


با دید و دسترسی آسان به داده ها، همکاری و افزایش بهره وری آسان تر است. هر کس در شرکت شما می توانید ببینید که چگونه مشتریان با آنها ارتباط برقرار کرده، آنچه آنها خریداری کرده اند، زمانی که آنها قبلا خریداری کرده اند، چه چیزی پرداخت کرده اند و خیلی بیشتر. CRM میتواند به شرکتها در همه ابعاد کمک کند تا رشد کسب و کار را افزایش دهند، و این میتواند به خصوص برای یک کسب و کار کوچک مفید باشد، زیرا تیمها اغلب باید راهی برای انجام کارهای کمتری با آن پیدا کنند.


به همین دلیل CRM برای کسب و کار شما اهمیت دارد.

گارتنر پیش بینی می کند که تا سال 2021، CRM تنها بزرگترین میزان درآمد در نرم افزارهای سازمانی خواهد بود. اگر کسب و کار خود را به آخرین، شما می دانید که شما نیاز به یک استراتژی برای آینده است. هدف شما برای فروش، اهداف کسب و کار و سودآوری است. اما به روز شدن اطلاعات قابل اعتماد در مورد پیشرفت شما می تواند پیچیده باشد. چگونه بسیاری از جریانهای اطلاعاتی را که از فروش، خدمات مشتری، بازاریابی و نظارت رسانه های اجتماعی به اطلاعات کسب و کار مفید انتقال می دهید، ترجمه می کنید؟


یک سیستم CRM می تواند به شما یک نمای کلی از مشتریان شما بدهد. شما می توانید همه چیز را در یک مکان ببینید  یک داشبورد ساده و قابل تنظیم که می تواند تاریخ قبلی شما را با شما، وضعیت سفارشات خود، مسائل مربوط به خدمات مشتری برجسته و غیره به شما بگوید.

شما حتی می توانید اطلاعات مربوط به فعالیت های رسانه های عمومی اجتماعی خود را شامل می شود  دوست داشتن و دوست داشتن آنها، آنچه آنها می گویند و به اشتراک گذاشتن در مورد شما یا رقبای خود. بازاریابان می توانند از یک راه حل CRM برای درک بهتر خط لوله فروش یا چشم انداز های وارد شده استفاده کنند، و پیش بینی ساده تر و دقیق تر است. شما از هر فرصتی یا سرب، واضح و روشنی خواهید دید، به شما مسیری روشن از سوالات به فروش را نشان می دهد. برخی از بزرگترین دستاورد های بهره وری می توانند از حرکت CRM به عنوان یک ابزار فروش و بازاریابی، و تعبیه آن در کسب و کار شما از HR به خدمات مشتری و مدیریت زنجیره تامین باشد.


اگر چه سیستم های CRM به طور سنتی به عنوان ابزار فروش و بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند، تیم های خدمات مشتری مزایای زیادی در استفاده از آنها می بینند. مشتری امروز ممکن است یک مشکل را در یک کانال - مثلا توییتر  افزایش دهد و سپس به ایمیل یا تلفن برای حل آن در حالت خصوصی برگردد. یک پلت فرم CRM به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به ردیابی درخواست در سراسر کانال ها را مدیریت کنید و فروش، خدمات و بازاریابی یک نمایه واحد از مشتری را انجام دهید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی