آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

بوت استرپ یک چارچوب منبع باز است که برای طراحی جلویی وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب مورد استفاده قرار می گیرد. از HTML، CSS و جاوا اسکریپت استفاده می کند. بوت استرپ اولین چارچوب جلویی برای توسعه وب سریع و آسان است. بسیاری از چارچوب های وب دیگر وجود دارد، اما Bootstrap فقط با توسعه ی قسمت جلو مشکلی دارد.


jQuery یک کتابخانه جاوا اسکریپت است که برای ساده سازی اسکریپت های سمت چپ HTML طراحی شده است. این یک کتابخانه سریع و مختصر است که توسط John Resig در سال 2006 ایجاد شده است. jQuery منبع باز است و به صورت آزاد با یک شعار در دسترس است - نوشتن کمتر، انجام بیشتر. این یکی از کتابخانه های جاوااسکریپت به طور گسترده ای مورد استفاده و استفاده قرار گرفته است. این پشتیبانی از مرورگرهای متعدد و متقابل پلت فرم در طبیعت است.


بوت استرپ پروژه دومین ستاره دار در Github است. این شامل قالب های طراحی است که بر اساس HTML و CSS و برای اجزای مختلف رابط مانند دکمه ها، ناوبری، فرم ها و غیره استفاده می شود. این محصول به عنوان یک محصول منبع باز در اوت 2011 در Github منتشر شد. بوت استرپ توسط مارک اتو و یعقوب تورنتون در تویتر ساخته شد. دلایل متعددی برای استفاده از Bootstrap وجود دارد. این شامل اولین سبک های موبایل در کل کتابخانه است. هر کسی که فقط با دانش HTML و CSS می تواند با Bootstrap کار کند. این سایت رسمی همچنین مستندات خوب را فراهم می کند.


jQuery ساده سازی فرآیند اسکریپت از جلویی را ساده می کند. این ساده سازی حرکت سند HTML، مدیریت رویداد، انیمیشن ها را آسان می کند. همچنین با درخواست آژاکس برای توسعه سریع نرم افزار کمک می کند. مجموعه ای از ویژگی های جی کوئری شامل انتخاب عناصر DOM، عبور و دستکاری است که توسط موتور انتخاب کننده فعال شده است، سبک برنامه نویسی، ترکیب الگوریتم ها و ساختار داده مربوط به DOM ایجاد شده است. کتابخانه جی کوئری به دنبال یک رویکرد مدولار است که اجازه می دهد تا صفحات وب پویا و به این ترتیب، برنامه های کاربردی وب را ایجاد کنیم.


CSS ریسپانسیو بوت استرپ به دستگاه های مختلف به همان اندازه به عنوان قرص، دسک تاپ و موبایل ها تنظیم می شود. برای این پشتیبانی پاسخگو چندین قابلیت پاسخگو وجود دارد. این ساختار اولیه یک سیستم شبکه، سبک پیوند و پس زمینه را فراهم می کند. این ویژگی همچنین ویژگی های تنظیمات CSS جهانی، عناصر HTML پایه ای را که با کلاس های گسترده و پیشرفته ارتقا یافته و یک سیستم Grid پیشرفته، فراهم می کند. بوت استرپ چندین اجزای قابل استفاده مجدد را فراهم می کند که برای ارائه منقضی، ناوبری، هشدار، پاپ آپ و بسیاری از ویژگی های رابط کاربر دیگر ساخته شده است. یک توسعه دهنده همچنین می تواند این اجزای سازنده را برای به دست آوردن نسخه خاص خود تغییر دهد.


جی کوئری اساسا یک کتابخانه دستکاری DOM است، زیرا فرآیند یافتن، انتخاب و دستکاری عناصر DOM را ساده تر می کند. با استفاده از کتابخانه های جی کوئری، عناصر DOM را می توان به راحتی و سریع تر قرار داد. یک عنصر درون سند می تواند با استفاده از ویژگی خاصی با تغییر یکی از ویژگی های آن و یا آن را به یک رویداد پاسخ دهد. jQuery همچنین با مدیریت رویداد که فراتر از انتخاب عناصر اصلی DOM و دستکاری است، کمک می کند. تخصیص رویداد و توابع فراخوانی یک مرحله در یک مکان خاص در کد تعریف می شود. دیگر توابع جاوا اسکریپت که به شدت مورد استفاده قرار می گیرند مانند fade-ins و outs نیز با کتابخانه جی کوئری موجود می باشد. رویدادهای جدید، عناصر و روش ها می تواند به آسانی اضافه شود و سپس به عنوان یک افزونه با استفاده از کتابخانه های جی کوئری استفاده شود. این کار در حالی انجام می شود که همزمان سازگاری بین مرورگرها در همان زمان حذف می شود.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی