آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چگونه برای دسترسی به وب سایت های تلفن همراه با استفاده از مرورگر دسکتاپ خود

بسیاری از وبسایتها رابطهای خاص برای گوشیهای هوشمند، iPads و سایر دستگاههای تلفن همراه ارائه میدهند. این که آیا شما نیاز به وب سایت های تلفن همراه را آزمایش می کنید و یا فقط کنجکاو هستید تا ببینید چه اتفاقی می افتد، می توانید به آنها در مرورگر دسکتاپ دسترسی پیدا کنید.


شما می توانید این کار را با تغییر عامل کاربر مرورگر خود انجام دهید - قبلا توضیح دادیم که چه کاربر عامل مرورگر است. دسترسی به یک وب سایت با عامل کاربر اپل نیز ممکن است آن را به شما در خدمت شما ویدیو HTML5، که خوب است اگر شما در حال تلاش برای جلوگیری از فلش.

افزونه افزودنیهای کاربر عامل

ما نحوه تغییر عامل کاربر مرورگر خود را بدون نصب نرم افزار دیگر تحت پوشش قرار داده ایم. با این حال، برای سهولت استفاده، احتمالا می خواهید یک افزونه مرورگر را نصب کنید که به شما امکان می دهد به سرعت و به آسانی عامل کاربر مرورگر خود را تغییر دهید.


شما میخواهید یا Switcher User-Agent را برای Chrome یا Agent Agent Switcher برای Firefox نصب کنید، بسته به مرورگر مورد استفاده شما. برای اینترنت اکسپلورر، ممکن است بخواهید Add-on UAPick User-Agent Switcher را امتحان کنید.


تنظیم نماینده کاربر موبایل

برای تغییر عامل کاربری خود، نماد افزونه User Agent Switcher را در نوار ابزار مرورگر خود قرار دهید، روی آن کلیک کنید و یک عامل کاربر تلفن همراه را در لیست انتخاب کنید.


(پس از نصب، می توانید آیکون User Agent Switcher را به نوار ابزار فایرفاکس اضافه کنید. برای انجام این کار، راست کلیک بر روی نوار ابزار، سفارشی کردن، و کشیدن و رها کردن آیکون کاربر عامل ابزار را بر روی نوار ابزار فایرفاکس بکشید.)



صفحه ای که در حال حاضر در آن قرار دارد را باز کنید (روی نماد Refresh در نوار ابزار کلیک کنید یا فقط F5 را فشار دهید) و نسخه موبایل آن را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید به وب سایت های دیگر دسترسی داشته باشید و نسخه های موبایل خود را تا زمانی که عامل کاربر شما به یک عامل کاربر تلفن همراه تنظیم شده است، مشاهده کنید.


چگونه به گیک - موبایل در دسکتاپ


وقتی که انجام شد، گزینه پیش فرض کاربر را انتخاب کنید.



این روند در سایر برنامه های افزودنی مشابه است. حتی اگر از مرورگر داخلی خود استفاده می کنید، باید یک فرایند نسبتا ساده باشد.



 


نمایندگان کاربر اضافی

برخی از سوئیچرهای عامل کاربر با یک لیست جامع از عوامل کاربر وارد نمی شوند. به عنوان مثال، افزونه User Agent Switcher برای فایرفاکس گزینه ای نیست که اجازه می دهد تا عامل کاربر خود را به یک iPad تنظیم کنید.


شما می توانید با کلیک کردن بر روی آیکون User Agent Switcher و انتخاب Edit User Agents، نمایندگان کاربر اضافی را دانلود کنید. روی لینک بارگیری لیست های عامل کاربر کلیک کنید تا بتوانید لینک را وارد کنید و شما می توانید لیست کاملی از عوامل کاربر را دانلود و وارد کنید.



اگر می خواهید یک رشته دستور کاربر را به صورت دستی وارد کنید، می توانید آن را در وب سایت هایی مانند وب سایت مرورگر موبایل (User-Agent) رشته ها پیدا کنید.


برای مثال، عامل کاربر برای iPad با Safari و iOS 6:


موزیلا / 5.0 (اپل؛ CPU OS 6_0 مانند Mac OS X) AppleWebKit / 536.26 (KHTML، مانند Gecko) نسخه / 6.0 موبایل / 10A403 Safari / 8536.25


تغییر عامل کاربر نیز می تواند برای اهداف دیگر مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، شما می توانید عامل کاربر مرورگر خود را به Googlebot تنظیم کنید و از مجله روزنامه گاه به گاه روزانه استفاده کنید یا از یک وبسایت تنها برای اینترنت اکسپلورر بدون هدایت استفاده کنید. خوشبختانه، وب سایت های تنها IE فقط بسیار معمول نیستند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی