آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

بهترین وب سایت چیست؟

پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ


سازندگان وب یک راه حل کامل برای افراد و کسب و کارهای کوچک برای شروع یک وب سایت بدون استخدام یک توسعه دهنده است. با این حال، پیدا کردن بهترین سازنده وب سایت برای مبتدیان مشکل است.


بسیاری از سازندگان وب سایت در بازار وجود دارند، چگونه می دانید کدام یک از راه حل های مناسب برای شما مناسب است؟


در این مقاله، ما با رفتن به مزایا و معایب محبوب ترین گزینه ها، به شما در انتخاب بهترین سازنده وب سایت کمک می کنیم.


نحوه انتخاب بهترین سازنده وب سایت


ما در این مقاله سازندگان وب سایت زیر را مقایسه خواهیم کرد. اگر به یک سازنده وب سایت خاص علاقمند هستید، فقط روی نام کلیک کنید تا به جلو بروید.


وردپرس.org

دائم تماس با سازنده وب سایت

Gator توسط HostGator

BigCommerce

Shopify

Weebly

Squarespace

GoDaddy Website Builder

WordPress.com

ویکس

BoldGrid

Ucraft

انتخاب بهترین وب سایت ساز - چه چیزی را باید جستجو کرد؟

قبل از مقایسه سازندگان وب سایت بالا، توصیه می کنیم که آنچه را که می خواهید با وب سایت خود انجام دهید، بنویسید؟ اهداف شما و ویژگی های مورد علاقه شما در وب سایت شما چیست؟


به عنوان مثال، می توانید مواردی مانند: بخش وبلاگ، گالری عکس، فروشگاه آنلاین، سیستم رزرو، فرم تماس، لغزنده و غیره را بنویسید.


اگر در مورد چیزی که میخواهید مطمئن نیستید، سپس رقبای خود یا سایر وب سایتها را برای الهام بررسی کنید.


بیشتر سازندگان وب سایت برای طراحی وب سایت خود یک رابط کاربری کشیدن و رها کردن ارائه می دهند. قبل از تصمیم نهایی خود می توانید از حسابهای آزمایشی برای تست درایور استفاده کنید.


بعد، شما باید گزینه های رشد خود را در نظر بگیرید. آیا شما به طور منظم به وب سایت خود اضافه می کنید؟ آیا به بخش وبلاگ نیاز دارید؟ آیا در آینده می توانید محصولات بیشتری را در وب سایت خود بفروشید؟


شما باید مطمئن شوید که سازنده وبسایت شما انتخاب می کند که کسب و کار شما رشد می کند با نیازهای شما برخورد کند.


به این ترتیب، اجازه دهید نگاهی به سیستم عامل های سازنده وب سایت بالا بیاندازیم تا وب سایت خود را بدون استخدام یک توسعه دهنده، بسازیم.


1. وردپرس

وردپرس


WordPress.org (همچنین به عنوان خود میزبانی وردپرس شناخته شده است) پلت فرم محبوب ترین وب سایت در جهان است. بیش از 34٪ از تمام وب سایت های اینترنتی توسط WordPress پشتیبانی می شوند.


توجه: دو نسخه از وردپرس وجود دارد. خود میزبانی WordPress.org و WordPress.com وجود دارد. ما در این مقاله درباره WordPress.com بحث خواهیم کرد. شما همچنین می توانید ما را در مقایسه با WordPress.org ما در مقایسه با WordPress.com برای جزئیات بیشتر.


وردپرس خود میزبانی به خاطر محبوبیت آن، ویژگی های قدرتمند، مقیاس پذیری و سهولت استفاده از لیست بهترین وبسایت سازنده ما را به نمایش می گذارد.


وردپرس سازنده وب سایت منبع آزاد و رایگان است. این به این معنی است که شما حداکثر کنترل وب سایت خود را در مقایسه با هر سازنده دیگری در این لیست داشته باشید.


بر خلاف دیگر سازندگان وبسایت، شما باید یک حساب میزبانی وردپرس و وب سایت خود را میزبانی کنید (این بسیار ساده تر از آن است که به نظر می رسد).


طرفداران:


وردپرس به شما امکان کنترل کامل در هر جنبه ای از وب سایت شما می دهد. این می تواند مورد استفاده برای ساختن هر نوع وب سایت باشد. به عنوان مثال، یک فروشگاه تجارت الکترونیک، انجمن های اجتماعی، یک شبکه اجتماعی، یک وب سایت عضویت و موارد دیگر.


هزاران تم وردپرس از قبل ساخته شده است که می توانید برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید. همچنین دارای سازهای صفحه کشیدن و رها کردن شگفت انگیز مانند Beaver Builder و Divi است که به شما امکان می دهد تا به آسانی طرح بندی صفحات خود را ایجاد کنید.


ایجاد یک صفحه با بهترین افزونه صفحه ساز Beaver Builder


شما همچنین می توانید دسترسی به بیش از 50،000 پلاگین وردپرس رایگان دریافت کنید. اینها مانند برنامه های وردپرس هستند که ویژگی های و قابلیت های بیشتری را به وب سایت شما اضافه می کند.


وردپرس به طور کامل به چندین زبان ترجمه شده است و می تواند به راحتی برای ایجاد وب سایت های چند زبانه استفاده شود.


وقتی همه مزایای بالا را در نظر بگیرید، وردپرس، ارزانترین سازنده وب سایت در بازار است.


مضرات:


شما باید وب سایت خود را مدیریت کنید، به این معنی که شما باید سیستم جدید خود را آشنا کنید. این منحنی یادگیری کمی به راحتی توسط اکثر کاربران غلبه می کند، اما در آغاز ابتدا کمی دشوار است.


شما همچنین باید به روز رسانی وردپرس، به روز رسانی پلاگین و ایجاد پشتیبان گیری ادامه دهید.


قیمت گذاری:


در حالی که وردپرس یک سازنده وب سایت رایگان است، به نام دامنه و میزبانی وب نیاز دارید تا وب سایت خود را به صورت زنده درآورید که معمولا 14. 99 دلار در سال و 7.99 دلار در هر ماه هزینه می کند.


خوشبختانه، ما یک معامله ویژه برای کاربران WPBeginner انجام داده ایم. شما می توانید یک وب سایت را برای تنها 2.75 دلار در هر ماه با Bluehost، یک ارائهدهنده میزبانی وب توصیه شده توسط وردپرس، شروع کنید. آنها 60٪ تخفیف خود را در میزبانی وب ارائه می دهند که با SSL رایگان و یک نام دامنه رایگان ارائه می شود.


→ اینجا را کلیک کنید تا این پیشنهاد Bluehost منحصر به فرد را ارائه دهید ←


با این قیمت ویژه، وردپرس ارزانترین سازنده وبسایت در این فهرست برای کسب و کار کوچک است.


برای جزئیات بیشتر، راهنمای ما در مورد چگونگی ایجاد وب سایت با دستورالعمل های گام به گام را ببینید.


2. ثابت تماس با سازنده وب سایت

دائم تماس با سازنده وب سایت


Constant Contact Website Builder هوش مصنوعی است .من. سازنده وب سایت طراحی شده است که به شما کمک می کند یک وب سایت سفارشی را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. این یک رویا برای صاحبان کسب و کارهای کوچک غیر متعهد است.


طرفداران


تماس پایدار به عنوان سرویس بازاریابی پیشرو در جهان شناخته شده است. پس از گوش دادن به نگرانی های کسب و کار کوچک، آنها تصمیم به ایجاد اولین سازنده وب مبتنی بر هوش مصنوعی در جهان است که به شما کمک می کند تا یک وب سایت را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.


شما هم می توانید یک وب سایت را با همگام سازی صفحه کسب و کار فیس بوک خود ایجاد کنید، یا می توانید از جادوگر هدایت شده AI خود برای ایجاد یک وب سایت کاملا سفارشی با پیشنهادات شخصی و تصویری استفاده کنید.


تماس با سایت سازنده Customizer


سازنده کشیدن و رها کردن آن را آسان می کند سفارشی طرح وب سایت شما. شما می توانید از کتابخانه خود را از بیش از 550،000 تصاویر حرفه ای با کیفیت حرفه ای را انتخاب کنید وب سایت خود را نگاه بصری خیره کننده.


همه قالب ها از جعبه تلفن همراه هستند، بنابراین وب سایت شما در همه دستگاه ها عالی خواهد بود.


از آنجایی که این یک راه حل وب سایت میزبانی شده است، این یک سازنده وب سایت رایگان بدون هیچ مشکلی است. آنها همچنین 24/7 چت، ایمیل و پشتیبانی تلفنی ارائه می دهند که برای کسب و کارهای کوچک مناسب است.


سایر ویژگی های این پلت فرم عبارتند از آرم ساز، اشکال جذب سرب، تجزیه و تحلیل وب سایت، تجارت الکترونیک، و غیره.


بهترین قسمت در مورد Constant Contact این است که یک سازنده وب سایت رایگان است. این به این معنی است که شما میتوانید وب سایت، وبلاگ و حتی فروشگاه آنلاین را به صورت رایگان ایجاد کنید.


طرح رایگان آنها نسبت به دیگر سازندگان لیست بسیار سخاوتمندانه است زیرا آنها به شما اجازه ایجاد یک فروشگاه آنلاین و فروش محصولات را می دهند. اکثر سازندگان وب سایت دیگر برنامه تجارت الکترونیک را تنها به کاربران پرداخت می کنند.


برنامه پرداخت دائمی تماس با ما نیز بسیار مقرون به صرفه است که از 10 دلار در هر ماه آغاز می شود که به شما یک دامنه رایگان و تمام ویژگی های قدرتمندی را می دهد.


با توجه به ویژگی های، ثابت تماس قطعا یکی از ارزان ترین سازنده وب سایت در این لیست است.


مضرات


اکوسیستم توسعه دهنده در حال حاضر کوچک است، بنابراین هیچ پسوند ثالثی وجود ندارد که شما می توانید آن را به وب سایت خود اضافه کنید تا ویژگی های جدیدی را که توسط Constant Contact ارائه نشده است، اضافه کنید.


درست مانند هر سازنده وب سایتی دیگر، اگر میخواهید یک نام دامنه سفارشی را وصل کنید، باید برنامه Planned را ارتقا دهید. بخش خوب این است که آنها زمانی که ارتقا می دهید نام دامنه رایگان را به شما می دهند.


قیمت گذاری:


تماس دائمی یک سازنده قدرتمند وب سایت رایگان است که حتی به شما امکان ایجاد وب سایت، وبلاگ و حتی فروشگاه آنلاین را می دهد.


اگر می خواهید از دامنه سفارشی خود استفاده کنید، دسترسی به ویژگی های قدرتمند خود و پشتیبانی از تلفن را داشته باشید، سپس باید به برنامه استارت خود که به قیمت 10 دلار در هر ماه هزینه می شود، ارتقا دهید.


طرح کسب و کار خود را به قیمت 20 دلار در هر ماه، و با ویژگی های پیشرفته برای وب سایت های تجارت الکترونیک می آید.


اگر شما یک شرکت کوچک هستید که نمیخواهید از وردپرس استفاده کنید، Constant Contact قطعا یک انتخاب عالی است.


3. Gator توسط HostGator

سازنده وب سایت Gator توسط HostGator


Gator سازنده وب سایت با نام تجاری جدید توسط HostGator، یکی از محبوب ترین ارائه دهنده خدمات میزبانی وب در جهان است. سازنده Gator یک ساختار وب سایت و میزبانی وب است که به عنوان سازنده وب سایت مناسب برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده است.


طرفداران


Gator یک پلتفرم کاملا میزبان است، بنابراین شما مجبور نیستید در مورد نرم افزار، به روز رسانی و یا پشتیبان گیری نگران باشید.


این سازنده وب سایت بصری است که به شما امکان می دهد تا از 200+ قالب حرفه ای وب سایت حرفه ای را انتخاب کنید. هر طراحی با گزینه های سفارشی ساده می توانید از سازنده خود پیکربندی کنید.


شما می توانید هر یک از اقلام را در یک صفحه با یک رابط ساده و رابط کلیک کنید. همچنین می توانید مواردی را که معمولا مورد استفاده قرار می گیرید مانند تصاویر، فیلم ها، گالری عکس، متن، ستون ها، نقشه ها و فرم های تماس بکشید.


شما همچنین می توانید به کتابخانه عکس های موجود در فروشگاه دسترسی داشته باشید، بنابراین می توانید عکس های زیبا را در وب سایت خود پیدا کنید.


تمامی برنامه های پرداخت شده همچنین شامل یک نام دامنه رایگان برای وب سایت شما می باشند. طرح تجارت الکترونیک همچنین توانایی ایجاد یک فروشگاه آنلاین و فروش آنلاین خود را دارد.


از آنجا که Gator یک محصول پرداخت شده است، آنها اطلاعات خود را به فروش نمی رساند و یا تبلیغات در وب سایت شما نشان نمی دهد.


مضرات


بر خلاف برخی از گزینه های دیگر در لیست، Gator برنامه رایگان ندارد. آنها همچنین یک محاکمه آزاد را ارائه نمی دهند.


همانند دیگر سازندگان اختصاصی در لیست، شما نمیتوانید یک توسعه دهنده را استخدام کنید تا به شما کمک کند که طراحی وب سایت شما را به طور قابل توجهی تغییر دهید یا ویژگی های جدید را به وب سایت خود اضافه کنید.


قیمت گذاری


Gator برنامه های خود را از 3.84 دلار در ماه، 5.99 دلار در ماه برای حق بیمه و 9.22 دلار در مورد طرح تجارت الکترونیک آغاز می کند. این قطعا یکی از ارزان ترین سازندگان وب سایت در لیست است.


Gator می تواند برای ساخت یک وب سایت کسب و کار کوچک، یک فروشگاه با اقلام محدود، و یا یک گالری عکس استفاده می شود. با این حال، آن را برای قدرت محبوب ترین سازنده وب، وردپرس مطابقت ندارد.


4. BigCommerce

BigCommerce


BigCommerce بهترین سازنده ی وب سایت تجارت الکترونیک در بازار است. اگر شما دنبال ایجاد یک فروشگاه آنلاین هستید که مقیاس پذیری می کند، BigCommerce بستر مناسب برای شما است. با تمام ویژگی های اصلی ساخته شده در آن می آید، بنابراین شما می توانید سربار های خود را کم و حاشیه بالا نگه دارید.


طرفداران


BigCommerce کاملا تجارت الکترونیک میزبانی شده است  راه حل، بنابراین شما لازم نیست که در مورد سرعت وب سایت، امنیت، و یا به روز رسانی نگران باشید. آنها سرور و بخش فنی را برای شما اداره می کنند، بنابراین می توانید بر رشد کسب و کار خود متمرکز شوید.


بر خلاف دیگر راه حل های تجارت الکترونیک میزبانی، BigCommerce یک ادغام بومی با وردپرس است که به شما امکان انعطاف پذیری وردپرس را در حالی که از قدرت بی نظیر تجارت الکترونیک BigCommerce استفاده می کند، استفاده می کند. به عبارت ساده، وب سایت شما بدون توجه به میزان ترافیک شما، سریع و امن خواهد بود.


BigCommerce با تمام دروازه های پرداخت پولی شامل نوار، PayPal، Apple Pay، Square، Payphone آمازون، پرداخت ویزا، Chase Pay، Ayden و غیره ادغام شده است. بر خلاف Shopify، BigCommerce برای استفاده از این دروازه های پرداخت هزینه معامله ای را نمی پردازد.


شما می توانید با یکی از بسیاری از قالب های وب سایت از قبل ساخته شده خود شروع کنید و آن را سفارشی کنید تا با نیازهای خود با استفاده از سازنده وب سایت کشیدن و رها کردن آسان خود، مطابقت داشته باشد.


سازنده BigCommerce Design


BigCommerce همراه با بسیاری از ویژگی های ساخته شده است برای رسیدگی به بهینه سازی نرخ تبدیل مانند رها کردن سبد خرید، جستجوی محصول بهبود یافته، بررسی محصول، کوپن، و بیشتر.


بهترین بخش داشبورد خود است که به شما امکان می دهد تا معیارهای خود را برای کمک به رشد کسب و کار خود با اطمینان ببینید.


مضرات


اگر شما تازه شروع کرده اید، قیمت گذاری BigCommerce کمی بالاتر از سایر سازندگان وب سایت در لیست است.


از آنجا که این یک پلت فرم اختصاصی است، مهاجرت از BigCommerce دشوار خواهد بود.


قیمت گذاری


BigCommerce همراه با آزمایشی رایگان 15 روزه برای همه برنامه ها است. برنامه های اصلی آنها با قیمت 29.95 دلار در هر ماه همراه با تمام ویژگی های ضروری است که شما نیاز دارید. شما می توانید به برنامه افزوده شوید که هزینه های اضافی برای بهینه سازی تبدیل به 79.9 دلار در هر ماه هزینه می کند. برنامه پیشنهادی آنها 249.95 دلار در هر ماه هزینه می کند که دارای ویژگی های پیشرفته ای است که شما ممکن است نیاز داشته باشید.


بهترین بخش در مورد BigCommerce در مقایسه با Shopify و سایر سیستم عامل های تجارت الکترونیک شخص ثالث این است که آنها یکپارچه سازی یکپارچه با WordPress داشته باشند که می تواند بهعنوان یک عالمه بزرگ باشد، اگر شما می خواهید انعطاف پذیری وردپرس را با قدرت BigCommerce ترکیب کنید.


5. Shopify

Shopify


Shopify یکی دیگر از سازنده های وب محبوب تجارت الکترونیک است که به طور خاص برای فروشگاه های آنلاین و وب سایت های تجارت الکترونیک طراحی شده است. بیش از نیمی از میلیون کسب و کار با 1 میلیون کاربر فعال فعال است. بیش از 40 میلیارد دلار محصولات در پلتفرم Shopify فروخته شده است.


طرفداران


Shopify یک راه حل کاملا یکپارچه در تمام دنیا است، بدین معنی است که نگران نباشید در مورد مدیریت نرمافزار، نصب به روزآوری یا نگهداری پشتیبانها نگران نباشید. Shopify همه چیز را برای شما انجام می دهد.


این راه حل پرداخت یکپارچه به نام Shopify Payments ارائه می دهد. شما همچنین می توانید دروازه های پرداخت شخص ثالث را برای پذیرش پرداخت ها اضافه کنید.


Shopify به عنوان یک سازنده وب سایت تجارت الکترونیک، با مدیریت کامل موجودی، محصولات نامحدود، آمار قدرتمند، راه حل های بازاریابی آسان، همه زیر یک سقف قرار می گیرد. آنها از طرح های انتخابی استفاده می کنند و هرگز نیازی به اضافه کردن کد ندارید.


Shopify


با استفاده از رابط بصری کشیدن و رها کردن، Shopify باعث می شود که یک فروشگاه الکترونیک تمام عیار ایجاد شود. آنها همچنین POS در فروشگاه را ارائه می دهند که به شما اجازه می دهد تا در محل فروش خود به فروش برسید، در حالی که تمام کارت های اعتباری را قبول کرده اید و از موجودی Shopify، حمل و نقل، بازاریابی و ابزار مدیریت آمار استفاده می کنید.


شما حتی می توانید Shopify را به وردپرس ادغام کنید، به شما اجازه می دهد تا همزمان از هر دو راه حل عالی استفاده کنید.


مضرات


اگر تازه شروع کرده اید، ممکن است قیمت گذاری Shopify کمی بالاتر از سایر سازندگان وب سایت در این لیست باشد.


اگر میخواهید وبسایت خود را از Shopify بیرون بیاورید، این کار بسیار دشوار است.


قیمت گذاری


طرح اصلی Shopify به شما 29 دلار در ماه خواهد پرداخت. شما می توانید آنرا به Shopify برای 79 دلار در ماه یا پیشرفته Shopify برای 299 دلار در ماه ارتقا دهید. Shopify همچنین یک طرح Shopify Lite را برای 9 دلار در هر ماه ارائه می دهد که اساسا به شما اجازه می دهد یک دکمه خرید در هر وب سایت اضافه کنید.


اگر شما یک سازنده وب سایت تجارت الکترونیک رایگان را بدون نیاز داشته باشید، Shopify ممکن است گزینه ای مناسب برای شما باشد.


6. Weebly

لوگوی Weebly


Weebly آسان برای استفاده از نرم افزار ساخت وب سایت با تن از طرح های بزرگ است. این شامل یک سازنده صفحه زیبایی طراحی شده است که اجازه می دهد تا وب سایت خود را بدون یادگیری مهارت های برنامه نویسی ویرایش کنید.


طرفداران


Weebly یک پلت فرم کاملا میزبانی است، بنابراین شما نیازی به نصب و مدیریت هر نرم افزار ندارید. آنها مراقب میزبانی وب سایت شما و مدیریت تمام نرم افزارهایی هستند که در backend اجرا می شوند.


این با ده ها تن از طرح های وب سایت به عنوان نقطه شروع برای وب سایت شما استفاده می شود. این طرح های زرق و برق دار به طور کامل با استفاده از ویرایشگر صفحه وب Weebly قابل ویرایش است.


Weebly


Weebly همچنین دارای پشتیبانی داخلی برای تجارت الکترونیک می باشد. این به شما امکان می دهد به راحتی یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید و شروع به فروش کنید.


هر سایت Weebly با ویژگی های ساخته شده در فرم های تماس، گالری عکس ها، لغزنده ها و موارد دیگر ساخته شده است. این به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به هیچ فرآیند نصب پیچیده، به راحتی ویژگی های خود را به وب سایت خود اضافه کنید.


مضرات


Weebly یک پلتفرم کاملا میزبانی است، بنابراین شما به ویژگیهایی که ارائه می دهید قفل می شوید. شما نمیتوانید یک توسعه دهنده یا طراحی را استخدام کنید

برای اضافه کردن ویژگی های جدید به ویژگی وب سایت خود.


Weebly اتهامات سه گانه معامله را در هر خریدی که از طریق فروشگاه تجارت الکترونیک شما انجام شده است، اتهام می زند. برای جلوگیری از هزینه های اضافی، باید به طرح کسب و کار خود ارتقا دهید.


قیمت گذاری


Weebly با یک طرح رایگان و رایگان ارائه می شود. برنامه های پرداخت شده خود را از 8 دلار در هر ماه صدور صورتحساب آغاز می کنند. طرح پیشنهادی 12 دلار در ماه هزینه می کند و طرح تجاری آنها 25 دلار در هر ماه هزینه می کند.


اگر شما تعجب می کنید که چگونه آن را در مقابل وردپرس قرار می دهیم، پس مقایسه ما با Weebly vs WordPress را بررسی کنید.


7. Squarespace

Squarespace


Squarespace یک سازنده وبسایت کاملا متمرکز برای طراحی های بزرگ و سهولت استفاده است.


طرفداران


Squarespace همراه با زیرساخت های سازمانی برای میزبانی وب سایت شما می باشد. این پلت فرم امن و قوی اجازه می دهد تا شما را در رشد کسب و کار خود را بدون نگرانی در مورد میزبانی تمرکز می کنند.


Squarespace شامل تن از طرح های وب سایت برای شروع. همه این طرح ها کاملا برای تمام انواع محتوا آماده می شوند. آنها به طور کامل قابل ویرایش هستند، و Squarespace حتی اجازه می دهد تا شما را به استفاده از چندین قالب برای یک وب سایت در یک بار.


Squarespace


اضافه کردن محتوا به وب سایت شما بسیار آسان است در Squarespace. فقط در هر نقطه از وب سایت خود قرار دهید و شروع به تایپ کنید. به راحتی می توانید موارد را در صفحات بکشید و رها کنید تا طرح های خودتان را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.


Squarespace همچنین دارای یک طرح تجارت الکترونیک است که به شما امکان می دهد یک فروشگاه آنلاین را به وب سایت خود اضافه کنید. این رابط کاربری خوب برای مدیریت محصولات، موجودی، سفارشات، تخفیف کوپن و موارد دیگر را ارائه می دهد.


مضرات


Squarespace یکپارچگی محدود با سرویس شخص ثالث ارائه می دهد که می تواند مانع رشد تجارت شما شود.


برنامه های تجارت الکترونیک آنها فقط اجازه می دهد که نوار، پرداخت اپل و PayPal برای پردازش پرداخت انجام شود. شما نمی توانید دروازه های پرداخت اضافی را اضافه کنید.


قیمت گذاری


وب سایت های Squarespace از 12 دلار در هر ماه و 18 دلار در ماه شروع می شود. فروشگاه های آنلاین آنها از 26 دلار و 40 دلار در ماه شروع می شوند.


Squarespace یک پلت فرم زیبایی طراحی شده است که بسیار آسان برای استفاده از ویژگی ها ارائه می دهد. اگر شما فقط می خواهید به سرعت یک وب سایت را ایجاد کنید، می تواند کامل باشد.


اگر شما تعجب می کنید که چگونه آن را در مقابل وردپرس قرار می دهیم، سپس نگاهی به مقایسه ما با Squarespace و WordPress.


8. GoDaddy Website Builder

GoDaddy Website Builder


GoDaddy یکی از بزرگترین نام دامنه و ارائه دهنده خدمات میزبانی وب در جهان است. آنها یک سازنده وبسایت ساده و ظریف و کامل با میزبانی را ارائه می دهند.


طرفداران


GoDaddy Website Builder ابزار ساده و آسان برای ایجاد وب سایت های حرفه ای به نظر می رسد. با استفاده از چندین بلوک آماده برای استفاده از بلوک هایی که می توانید آنها را برای ساخت پوسته های مختلف طراحی کنید، می توانید آن را بارگیری کنید.


GoDaddy Website Builder


همچنین دارای کتابخانه عکس با تصاویر حرفه ای از گتی عکاسی است که می توانید در وب سایت خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید عکس های خود را آپلود کنید و گالری تصاویر ایجاد کنید.


سازنده وب سایت GoDaddy در صفحه های کوچکتر نیز کار می کند. این به شما اجازه می دهد تا با استفاده از تلفن همراه یا رایانه لوحی خود در وب سایت خود کار کنید.


مضرات


این به عنوان ویژگی های غنی و انعطاف پذیر است به عنوان بسیاری از دیگر سازندگان وب سایت در این لیست نیست. این ویژگی های محدودی را با گزینه های طراحی کمتر ارائه می دهد.


وب سایت خود را از GoDaddy Website Builder به WordPress بسیار دشوار است.


قیمت گذاری


برنامه شخصی هزینه 5.99 دلار در ماه، طرح کسب و کار برای 9.99 دلار در ماه، و طرح کسب و کار به همراه 14.99 دلار در ماه. همه برنامه ها سالانه صورتحساب می گیرند


GoDaddy Website Builder می تواند برای وب سایت اصلی با چند صفحه استفاده شود. با این حال، انتخاب خوبی برای ایجاد وب سایت های غنی از محتوای نیست.


9. WordPress.com

WordPress.com


WordPress.com سرویس وبلاگ و میزبانی وب توسط Automattic است. این توسط Matt Mullenweg، بنیانگذار نرمافزار منبع باز وردپرس ایجاد شده است، از این رو نام WordPress.com. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله ما را در رابطه با موارد مربوط به WordPress.com و WordPress.org ببینید.


با این حال، WordPress.com همانند WordPress.org خود میزبانی نیست. برای اطلاعات بیشتر، مقایسه ما از WordPress.com و WordPress.org را ببینید.


طرفداران


WordPress.com سرویس میزبانی وب است. ساخته شده در بالای همان نرم افزار وردپرس، اما با تجربه کاربر کاملا سفارشی. شما لازم نیست نگران نرم افزار و پشتیبان گیری به عنوان WordPress.com مراقبت از آن است.


برنامه های رایگان و پرداخت شده دارای ویژگی های مختلفی هستند. همه برنامه ها به کاربران اجازه می دهد تا از صدها تم وردپرس آزاد و پرداخت شده را انتخاب کنند. سپس می توانید سفارشی ساخته شده در خود را برای اضافه کردن عنوان سایت خود، استفاده از ویدجت ها، اضافه کردن منوهای ناوبری و غیره استفاده کنید.


WordPress.com


این قابلیت کشیدن و رها کردن سایر سازندگان وب سایت را ارائه نمی دهد. با این حال، شما به راحتی می توانید طرح ها را به میزان مشخص سفارشی کنید.


مضرات


شما نمیتوانید افزونه یا تم های سفارشی را نصب کنید مگر اینکه شما به برنامه کسب و کار خود ارتقا دهید.


برنامه های حق بیمه و پایین تر ویژگی های تجارت الکترونیک و یا پشتیبانی از شبکه های تبلیغاتی شخص ثالث ندارند. با طرح کسب و کار، می توانید از WooCommerce و شبکه های تبلیغاتی شخص ثالث استفاده کنید. با این حال، شما همچنان باید شرایط و ضوابط WordPress.com را دنبال کنید.


قیمت گذاری


طرح اولیه رایگان است، اما بسیار محدود است. طرح شخصی خود را با مبلغ 4 دلار در هر ماه به صورت سالانه و با هزینه آغاز می شوددامنه سفارشی را امتحان می کند طرح حق بیمه هزینه های 8.25 در هر ماه را به صورت سالانه می پردازد و به شما امکان می دهد تا از سایت خود و سفارشی سازی پیشرفته طراحی کسب درآمد کنید. طرح کسب و کار روزانه 24.92 دلار به ازای هر ماه پرداخت می کند و به شما امکان می دهد که دارای افزونه های تجارت الکترونیک و سفارشی باشد.


10. Wix

Wixlogo


Wix یکی دیگر از محبوب نرم افزار ساخت وب سایت مبتنی بر ابر است. این قابلیت سهولت استفاده را با مجموعه ای از ویژگی های قدرتمند برای ساخت وب سایت شما آسان می کند.


طرفداران


Wix یک پلت فرم کاملا میزبانی است، بنابراین شما مجبور نیستید برای میزبانی پرداخت کنید. شما برای طراحی وب سایت خود به صدها قالب دسترسی خواهید داشت. هر قالب به طور کامل قابل ویرایش با کشیدن بصری و ساختن سایت خود را.


ساز Wix


همچنین با ده ها تن از برنامه های رایگان و پرداخت شده که می توانید در وب سایت خود نصب کنید، می آید. این برنامه به شما اجازه می دهد ویژگی های جدید و قابلیت های خود را به وب سایت خود اضافه کنید. برخی از آنها توسط Wix ایجاد شده اند و دیگران توسط توسعه دهندگان شخص ثالث ایجاد می شوند.


Wix یک طرح رایگان با پهنای باند محدود و ذخیره سازی ارائه می دهد. با این حال، میتوانید از این طرح برای تست کشیدن و رها کردن ساختن وبسایت استفاده کنید. این نام دامنه را شامل نمی شود، بنابراین اگر تصمیم به نگهداری وب سایت خود دارید، ممکن است بخواهید به یک طرح حق بیمه ارتقا دهید.


شما همچنین SSL رایگان را با تمام برنامه های Wix دریافت می کنید، اما باید برای وب سایت خود آن را فعال کنید.


مضرات


برنامه های رایگان و اتصال دامنه تبلیغات مارک Wix را در وب سایت شما نشان می دهد. برای حذف این تبلیغات، باید برنامه Combo یا نامحدود خود را ارتقا دهید.


اگر تصمیم گرفتید وب سایت خود را از Wix بردارید، آن را بسیار پیچیده خواهید یافت.


طرح اتصال دامنه آنها که هزینه 9.16 دلار در هر ماه هزینه می کند تنها به شما اجازه می دهد یک نام دامنه سفارشی را به هم متصل کنید، بنابراین هنوز مجبور به طور جداگانه خرید یک نام دامنه هستید.


قیمت گذاری


Wix یک برنامه محدود محدود با یک زیر دامنه مارک Wix ارائه می دهد. شما می توانید یک دامنه را برای 9.16 دلار در ماه متصل کنید. طرح ترکیبی آنها با قیمت 14.95 دلار در ماه شروع می شود و یک نام دامنه رایگان دریافت می کند. طرح تجارت الکترونیک 26.25 دلار در هر ماه هزینه می کند.


اگر شما علاقه مند به چگونگی آن در برابر وردپرس است، سپس مقایسه ما با Wix و وردپرس را ببینید.


11. BoldGrid

BoldGrid


BoldGrid یک نوع جدید از سازنده وب سایت است که در بالای وردپرس ساخته شده است. این افزونه به عنوان یک پلاگین مستقل وردپرس و همچنین مجموعه کامل وب سایت سازنده در دسترس است.


طرفداران


BoldGrid در بالای وردپرس ساخته شده است، بنابراین شما با استفاده از تجربه کاربری سفارشی از WordPress بهره مند خواهید شد. سازنده وب سایت BoldGrid به شما اجازه می دهد تا یک طرح حرفه ای را از گالری خود از تم ها انتخاب کنید.


پس از آن، شما می توانید این طرح ها را با یک Customizer کشیدن و رها کردن سفارشی کنید. شما می توانید بر روی هر موردی که در بخش پیش نمایش قرار دارد کلیک کنید و بر روی خواص آن ویرایش کنید. شما می توانید رنگ، فونت، طرح بندی، منوهای ناوبری و ویدجت را با سهولت تغییر دهید.


BoldGrid


نیاز به یک وب سایت در حال ساخت؟ BoldGrid یکی را برای شما با یک کلیک ایجاد می کند. این به شما اجازه می دهد تا قبل از اینکه آن را برای دیدن همه افراد زنده ببینید، طرح های جدید، پوسته ها، افزونه ها و تم ها را آزمایش کنید.


همچنین با یک ویرایشگر کامل WYSIWYG همراه است. در هنگام ویرایش صفحات شما در وردپرس، کار حدس زدن بیشتر نیست. شما دقیقا همان چیزی را که در پنجره ویرایشگر خود مشاهده می کنید دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید از GridBlocks برای صرفه جویی در عناصر به صفحه خود استفاده کنید و طرح های خود را از ابتدا ایجاد کنید.


تمام تم های BoldGrid برای WooCommerce آماده هستند. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی با استفاده از BoldGrid drag and drop builder یک فروشگاه را ایجاد کنید (لیست ما از بهترین شرکت های میزبانی وب WooCommerce را ببینید).


مضرات


BoldGrid در بالای وردپرس اجرا می شود، بنابراین شما هنوز به یک وب سایت WordPress.org خود میزبانی نیاز دارید تا از آن استفاده کنید.


اما بخش خوبی است پشتیبان گیری از طریق پشتیبان گیری BoldGrid شامل، بنابراین شما لازم نیست که در مورد آن نگران باشید.


قیمت گذاری


پلاگین اصلی BoldGrid به عنوان یک دانلود رایگان در دسترس است. شما باید یک حساب میزبانی وردپرس و یک نام دامنه برای نصب و استفاده از آن نیاز دارید. توصیه می کنیم از وب سایت InMotion استفاده کنید زیرا آنها یک ارائهدهنده میزبانی وب رسمی BoldGrid هستند.


این به این معنی است که شما به راحتی می توانید BoldGrid را با چند کلیک بر روی پلت فرم میزبانی وب Inmotion راه اندازی کنید.


میزبانی InMotion توافق کرده است که کاربران WPBeginner 50٪ تخفیف در میزبانی را ارائه کند. برای شروع با Hosting InMotion اینجا را کلیک کنید.


اگر می خواهید از وردپرس استفاده کنید، اما با سهولت میزبان کشیدن و رها کردن سازندگان وب سایت، BoldGrid برای شما مناسب خواهد بود.


12. Ucraft

Ucraft


Ucraft آسان برای استفاده از سازنده وب سایت برای وبلاگ ها و کسب و کارهایی که مایل به اضافه کردن یک سبد خرید هستند و شروع به فروش محصولات می کند را آسان می کند.


طرفداران


Ucraft همراه با یک سازنده وب سایت کشیدن و رها کردن با ده ها قالب برای انتخاب است. تمام طرح های وب سایت به طور کامل دوستانه هستند. شروع کار با یک وب سایت پایه تنها چند دقیقه طول می کشد و نیاز به مهارت های فنی ندارد.


آنها یک برنامه رایگان محدود ارائه می دهند و به شما اجازه می دهند نام دامنه سفارشی خود را اضافه کنید. همه برنامه های پرداخت شامل یک ثبت دامنه رایگان می باشد.


تمام برنامه های پرداخت شده همچنین شامل ویژگی های تجارت الکترونیک با بیش از 70 روش پرداخت برای پذیرش پرداخت آنلاین است. سایر ویژگی های قابل توجه شامل جستجو در سایت، فونت های گوگل، فروشگاه های چند منظوره، وب سایت چند زبانه، کوپن تخفیف و غیره.


Ucraft همچنین یکپارچه سازی داردبرای چندین ابزار و خدمات شخص ثالث مانند Google Analytics، Live Chat، Zendesk، Intercom و موارد دیگر موجود است.


مضرات


ادغام کافی در دسترس وجود دارد، اما شما تنها به آنهایی که در حال حاضر در دسترس هستند محدود می شود.


طرح وب سایت حرفه ای به شما اجازه می دهد تا فقط 50 محصول را در یک زمان اضافه کنید. برای اضافه کردن محصولات بیشتر، برنامه Pro Shop نیاز خواهید داشت.


قیمت گذاری


Ucraft برنامه محدودی با قابلیت اتصال به نام دامنه خود را ارائه می دهد. برنامه های پرداخت شده خود را از $ 10 در هر ماه برای وب سایت طرفداران، $ 21 در ماه برای Pro Shop، $ 39 در ماه برای BigCommerce آغاز می شود.


انتخاب ما برای بهترین وب سایت ساز

پس از انجام دقیق ارزیابی سازندگان مختلف وبسایت، ما معتقدیم که وردپرس همه آنها را در عملکرد کلی، سهولت استفاده، قیمت و انعطاف پذیری از بین می برد.


وردپرس یک انتخاب عالی برای مبتدیان و همچنین وب سایت های کسب و کار است. بعضی از مارک های برتر دنیا از وردپرس در وب سایت های خود استفاده می کنند. تمام دلایل انتخاب وردپرس به عنوان سازنده وبسایت خود را ببینید


اگر می خواهید وب سایت خود را با بهترین سازنده ی وب سایت یاری کنید، سپس با استفاده از Bluehost با WordPress کار کنید. قطعا انتخاب ما # 1 است.


شما می توانید راهنمای گام به گام خود را در مورد چگونگی ایجاد وب سایت برای دستورالعمل های دقیق بخوانید.


اگر شما دنبال ساختن یک فروشگاه آنلاین (وب سایت تجارت الکترونیک) هستید، پس BigCommerce را به عنوان بهترین سازنده ی وب سایت تجارت الکترونیک توصیه می کنیم زیرا همه ی ویژگی هایی را که در بهترین قیمت نیاز دارید ارائه می دهد.


اگر شما یک جایگزین وردپرس را می خواهید، توصیه می کنیم از Constant Contact Builder یا Gator استفاده کنید.


Constant Contact Website Builder بهترین سازنده وب سایت رایگان است. این یک سازنده وبسایت هوشمند AI برای کسب و کارهای کوچک ارائه می دهد که به شما در ایجاد یک وب سایت سفارشی در عرض چند دقیقه کمک می کند. شما می توانید برای ایجاد رایگان وبلاگ، کسب و کار، وب سایت و حتی فروشگاه آنلاین شروع کنید.


Gator یک پلت فرم سازنده وب سایت است که توسط میزبان وبسایت محبوب HostGator ارائه شده است. این ویژگی های زیادی دارد که شما نیاز به شروع آن دارید.


ما امیدواریم که این مقاله به شما در انتخاب بهترین سازنده وب سایت برای پروژه شما کمک کند. همچنین ممکن است بخواهید فهرست ابزارهایی را که برای کمک به رشد وبسایت شما در اینترنت هستند، مشاهده کنید.


اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا به کانال یوتیوب ما برای آموزش ویدئویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی