آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

یک وب سایت کاملا ریسپانسیو است؟

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵ ق.ظ

طراحی وب ریسپانسیو(RWD) یک رویکرد به طراحی وب است که باعث می شود صفحات وب به خوبی بر روی انواع دستگاهها و اندازه صفحه یا پنجره نمایش داده شوند. کار اخیر نیز مجاورت بیننده را به عنوان بخشی از زمینه مشاهده به عنوان یک پسوند برای RWD بررسی می کند.  محتوا، طراحی و عملکرد در همه دستگاه ها لازم است تا قابلیت استفاده و رضایت را تضمین کند. 


 تصاویر انعطاف پذیر، و پرس و جوهای رسانه CSS3، طراحی شده با [RWD ] طرح را به محیط مشاهده با استفاده از شبکه های مایع،  فرمت قوانینmedia به روش زیر است: 


مفهوم شبکه سیگنال، الزامات صفحه المان را برای واحدهای نسبی مانند درصد، به جای واحدهای مطلق مانند پیکسل ها یا نقاط، مورد استفاده قرار می دهد.

تصاویر انعطاف پذیر نیز در واحدهای نسبی اندازه گرفته می شوند تا از جلوگیری از نمایش عناصر حاوی آنها جلوگیری شود.

پرس و جوهای رسانه ای به این صفحه اجازه می دهد که قوانین سبک CSS مختلف را براساس ویژگی های دستگاه نشان می دهد که سایت در آن نمایش داده می شود، برای مثال عرض سطح رندر (عرض پنجره مرورگر یا اندازه صفحه نمایش فیزیکی).

طرح بندی ریسپانسیو به طور خودکار تنظیم و سازگار با هر اندازه صفحه دستگاه، چه از یک دسکتاپ، یک لپ تاپ، یک رایانه لوحی، یا یک تلفن همراه است.

طراحی وب ریسپانسیو مهمتر شده است زیرا میزان ترافیک تلفن همراه در حال حاضر بیش از نیمی از کل ترافیک اینترنت را تشکیل می دهد. بنابراین، Google در سال 2015 Mobileedingdon را اعلام کرد و در صورتی که جستجوی از یک دستگاه تلفن همراه ساخته شد، رتبه بندی سایتهایی را که دوستانه همراه هستند، افزایش دهد.  طراحی وب پاسخگو، نمونه ای از ظاهر رابط کاربری است. 

  • فاطمه علیزاده

سبک CSS

طراحی وب ریسپانسیو

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی