آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

UI ریسپانسیو چیست؟

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

طراحی ریسپانسیو یک رویکرد به ایجاد صفحه وب است که از پوسته های انعطاف پذیر، تصاویر قابل انعطاف و پرس و جوهای رسانه ای سبک آبشار استفاده می کند. هدف طراحی ریسپانسیو ، ساخت صفحات وب است که اندازه و جهت گیری صفحه نمایش بازدید کننده را تشخیص می دهد و براساس آن طرح را تغییر می دهد.


طراحی ریسپانسیو یک رویکرد تا حدودی یکپارچه به طراحی وب سایت است که حل بسیاری از مشکلات طراحی شده ناشی از گسترش انواع جدیدی از دستگاه های تلفن همراه است. صفحات طراحی ریسپانسیو با استفاده از مختصات x و y در یک شبکه برای طرح بندی و درصد ریاضی برای تصاویر به جای پارامترهای عرض ثابت استفاده می شود. با استفاده از درصد به جای پارامترهای ثابت و یک طرح شبکه، یک طرح مایع بیشتر ایجاد می شود که تغییر اندازه خود را به اندازه صفحه نمایش می دهد.


پرس و جو رسانه ها، یک ویژگی از صفحات سبک cascading) CSS)، به توسعه دهنده اجازه می دهد تا هنگام مشخص شدن یک سبک خاص، مشخص شود. به عنوان مثال، با استفاده از CSS2، درخواست پرس و جو در صورت درخواست درخواست های سبک چاپگر مناسب را ارائه می دهد. CSS3 قابلیت های پرس و جوی را گسترش داده است که اجازه می دهد که صفحات سبک به یک صفحه نمایش داده شود و به تنهایی بر اساس پاسخ پرس و جو برای یک جدول سبک رایانه، رایانه لوحی یا گوشی هوشمند باشد.


این ظرفیت به این معناست که به جای اینکه یک نسخه خاص تلفن همراه از یک وبسایت ایجاد کند - که اغلب نیاز به نوشتن کد جدید را از ابتدا - توسعه دهندگان می توانند به راحتی چند صفحه سبک برای یک صفحه وب ایجاد کنند و شاید حتی تصاویر مختلف را با هر یک از ورق های سبک به عنوان یک نتیجه، به جای نیاز به بازنویسی، کد HTML را می توان جایگزین کرد، که موجب صرفه جویی در زمان توسعه قابل توجهی می شود.


 


کریس معکوس از استودیوی Codify Design، عناصر اصلی طراحی ریسپانسیو را نشان می دهد:



 


همچنین ببینید: توسعه نرم افزار موبایل، برنامه وب، برنامه بومی، برنامه ترکیبی، مرورگر تلفن همراه، سیستم عامل تلفن همراه،


این آخرین بار در ژانویه 2012 به روز شد

ادامه خواندن درباره طراحی ریسپانسیو

مشاوره در طراحی برنامه ریسپانسیو

شرایط مرتبط

ادغام به عنوان یک سرویس (IaaS)

یکپارچگی به عنوان یک سرویس (IaaS) یک مدل تحویل مبتنی بر ابر است که تلاش می کند با داده های واقع شده در پایگاه داده ارتباط برقرار کند ... تعریف کامل

ارائه کننده خدمات مدیریت شده (MSP)

ارائه دهنده خدمات مدیریت شده (MSP) شرکتی است که از راه دور مدیریت زیرساخت های IT و / یا سیستم های کاربر نهایی را مدیریت می کند .

  • فاطمه علیزاده

HTML

css

ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی