آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چرا باید یک وب سایت شخصی ایجاد کنم؟

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

آیا می خواهید از کاندیداهای دیگر کنار بیایید؟ ایجاد یک وب سایت شخصی ممکن است به شما کمک کند.


اگر شما در جستجوی شغل هستید و احساس نا امیدی می کنید چون بیشتر از یک تکه کاغذ بیشتر برای شما وجود دارد، نگران نباشید، شما تنها نیستید. همه ما در یک نقطه با همین مبارزه روبرو هستیم. خبر خوب این است که راه های دیگری برای شناخت کارفرمایان آینده وجود دارد. یک گزینه این است که تصویر آنلاین خود را بسازید تا بتوانید راه موفقیت خود را در عصر اینترنت به هم بزنید. سلاح مخفی جدید شما ایجاد یک وب سایت شخصی است.


بیایید به کسب و کار برویم و شروع به بررسی دلایل لازم برای شروع یک وب سایت شخصی کنیم.


1. وب سایت شخصی به کارکنان کمک می کند تا شما را بسیار راحت تر پیدا کنند.

مطمئنا، کارکنان یک پایگاه داده رزومه دارند، اما این به این معنا نیست که این ارسال ها تنها چیزی است که آنها در هنگام جستجو برای نامزدی ایده آل در نظر می گیرند. آنها همچنین از گوگل به نفع خود استفاده می کنند و جستجوهای آنلاین را برای استعدادهای برتر به انجام می رسانند. این به این معنی است که آنها می توانند بر شما و وب سایت حرفه ای شخصی شما تردید کنند. البته شما باید در نظر داشته باشید که زمانی که برای کار درخواست می دهید، کارفرمای بالقوه شما به صورت آنلاین به دنبال شما خواهد بود، بنابراین داشتن نتایج جستجوی با نام دامنه منحصر به فرد خود، همراه با ایجاد یک تصور بزرگ، به شما کمک خواهد کرد ایمن یک مصاحبه.


2. با داشتن یک وب سایت شخصی، شما مزیت رقابتی خواهید برد.

از آنجایی که یک وب سایت شخصی شامل تجربه کاری و تحصیل شما نیز می باشد، در این رابطه شبیه یک رزومه است. برخی حتی این را یک وب سایت رزومه شخصی می دانند. با این حال، هنگامی که شما شروع به ساخت وب سایت شخصی خود کنید، به شما امکان پذیر می شود که به صورت آنلاین حضور داشته باشید. بیشترین استفاده را از خود به نمایش گذاشتن نقاط قوت خود و نشان دادن اینکه چرا کسی باید شما را استخدام کند. اطمینان حاصل کنید که نمونه کارها / نمونه کار، تصاویر مربوطه و توصیفات مشتری برای اضافه کردن سر و شانه بالاتر از سایر متقاضیان را اضافه کنید.


3. داشتن یک وب سایت شخصی شانس شغل شما را افزایش می دهد.

همانطور که قبلا ذکر شد، وب سایت حرفه ای شخصی شما قدرت را برای رقابت با دیگران به شما می دهد. شما باید همه چیز را خوب بدانید، نه فقط آنها را در مورد آن اطلاع دهید. نمونه هایی از کار شما یا محتوای وبلاگ شما می تواند عامل X باشد که شما را برای مصاحبه کوتاه می کند و به شما امکان می دهد تا درخشش کنید.


اجازه دهید وب سایت براق خود را برای خود صحبت کنید. علاوه بر این، اگر نامزد دیگری با تمام الزامات مطابقت داشته باشد و دارای پس زمینه تحصیل / کار مشابه باشد، اما وب سایت شخصی ندارد، این می تواند یک عامل متمایز باشد. علاوه بر این، با داشتن یک وب سایت، افراد از سراسر جهان می توانند شما را مطلع کنند، شما را دنبال کنند و با شما ارتباط برقرار کنند، که می تواند نه تنها در ارتباطات جدید، بلکه همچنین چشم انداز فرصت های شغلی را نیز به همراه داشته باشد.


4. یک وب سایت شخصی به شما آزادی می دهد که خلاق باشد.

هنگامی که شما شروع به ایجاد یک وب سایت شخصی می کنید، به شما فرصتی داده می شود تا آب های خلاقیت خود را در جریان بگذارید. این که آیا ما درباره زیستمحیط زیست خود صحبت می کنیم، مقالات اصلی یا طرح شما را انتخاب کرده اید، شخصیت شما از طریق گوشه ای از اینترنت تیره خواهد شد. هر جزئیات / عنصر از سایت شما در مورد کسانی که شما هر دو به عنوان یک فرد و یک حرفه ای هستند صحبت می کند، بنابراین مطمئن شوید که از آنها استفاده می کنید به نفع شماست. هیچ راهی بهتر نیست که خلاقیت خود را از بین ببرید تا با ایجاد یک وب سایت حرفه ای شخصی.


5. یک وب سایت شخصی بیشتر از یک رزومه پویا است.

این ایده عاقلانه است که رزومه خود را به طور منظم به روز کنید و نسخه های مختلف برای چشم انداز های مختلف شغلی داشته باشید. آنچه که یک وب سایت را جدا از یک رزومه قرار می دهد، این واقعیت است که شما فقط باید آن را به روز کنید، در حالی که نیاز به بازنویسی و چاپ نسخه های جدید آن دارید. شما چیزهای تازه را به وب سایت شخصی خود اضافه خواهید کرد - پروژه های جدید، جوایز، مهارت ها و غیره


6. داشتن یک وب سایت شخصی به شما کمک می کند تا مهارت های جدیدی کسب کنید.

هنگامی که شروع به کار در ایجاد یک وب سایت شخصی کنید، خواهید دید که چه چیزی برای شما کار می کند و چه چیزی نمی کند. شما می توانید سفارشی سازی و پرداخت وب سایت شخصی خود را به منظور آن را به یک نگاه حرفه ای و احساس. برای ارتقاء نام تجاری شخصی خود، روش های جدیدی را برای انتقال پیام خود تست می کنید. علاوه بر این، شما می آموزید که چگونه محتوا را به کار ببرید که به همه چیز مربوط می شود. نه تنها شما می دانید که چگونه می توانید بازدید کنندگان خود را درگیر کنید، بلکه شما همچنین خواهید آموخت که چگونه در رسانه های اجتماعی و نحوه ارتقاء سایت خود بیشتر قابل مشاهده است. علاوه بر این، زمانی که متوجه شدید که باید به خوبی در گوگل رتبه بندی کنید، شما همچنین می توانید جنبه های اساسی جستجوگرها را درک کنید. به دست آوردن مهارت های اضافی شگفتی برای حرفه شما خواهد کرد.


و اکنون شما احتمالا به خودتان فکر میکنید: "من می دانم که باید یکی را داشته باشم، اما چگونه می توانم یک وب سایت شخصی ایجاد کنم؟"


خوشبختانه برای ما، ایجاد یک وب سایت شخصی هرگز آسان تر از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) نیست. وردپرس و جوملا احتمالا محبوب ترین پلتفرم ها هستند، که به خاطر استفاده آسان از آنها شگفت زده نمی شود. علاوه بر این، برای ایجاد این فرایند حتی ساده تر، ما می توانیم سازندگان وب سایت مانند ucraft که به منظور تسهیل این فرآیند و برای همه امکان پذیر است، استفاده کنیم.

برای ایجاد یک سایت ستاره ای که نشان دهنده نام تجاری شخصی و اهداف کسب و کار خود است. بله، حتی کسانی که بدون مهارت برنامه نویسی هستند.

  • فاطمه علیزاده

وب سایت شخصی

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی