آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

SEO چیست و چرا من آن را نیاز دارم؟

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

بسیاری از صاحبان کسب و کار بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) را به عنوان یک رمز و راز می دانند که تنها کسانی که درون دانش می توانند حل کنند. حقیقت این است که جستجوگرها بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی هستند و نیازی به پیچیدگی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جستجوگرها و اینکه چرا کسب و کار شما به آن نیاز دارد، مطالعه کنید.


SEO چیست و چرا من آن را نیاز دارم؟

SEO چیست؟

در ساده ترین شکل ممکن، جستجوگرها یک مخفف است که بهینه سازی موتورهای جستجو را نشان می دهد. بیایید هر جزء را دقیق تر بررسی کنیم.


جستجو کردن

یکی از رایج ترین روش های یافتن اطلاعات در اینترنت، استفاده از یک موتور جستجو است. در یک سایت مانند Google یا Bing کاربران یک عبارت یا سوال جستجو می کنند. سپس، با استفاده از یک الگوریتم پیچیده، این سایت ها آنچه را که فکر می کنند، مناسب ترین و مفید ترین نتایج را باز می گرداند.


این متفاوت از مرور یک سایت خبری یا پیمایش از طریق رسانه های اجتماعی به دنبال اطلاعات است. کاربران به طور فعال به دنبال پاسخ خاصی هستند که باید در هنگام ایجاد محتوای موثر به آن توجه داشته باشید.


موتور

جستجوی "موتور" که مردم برای یافتن اطلاعات استفاده می کنند ضروری هستند زیرا نتایج اولویت بندی را برای کاربران به دست می آورند. برای اولین بار از کاوشگرها برای کشف وب استفاده می کنند و سپس همه چیزهایی که در پایگاه های داده (یا شاخص ها) پیدا می کنند را ضبط می کنند. هنگامی که شما یک جستجو انجام می دهید، موتور در واقع نتایج خود را از فهرست آن به جای اینترنت زندگی می کند.


مهم این است که تمام این موتورها از معیارهای خاصی برای بازگشت نتایج استفاده کنند. آنها به عوامل مانند تراکم کلمات کلیدی و متا تگ ها نگاه می کنند تا درک آنچه در مورد صفحات شما هستند. همچنین، آنها پیگیری می کنند که صفحات به محتوای شما مرتبط شده اند، و آنها از این اطلاعات (همراه با عوامل دیگر) برای تعیین اینکه کدام صفحه بیشترین مجوز را دارد، استفاده می کنند.


بهینه سازی

برای اینکه کاربران بتوانند از طریق جستجوی شما را پیدا کنند، لازم است که در چند صفحه اول نتایج (معمولا برای اولین بار) برای شرایط جستجوی خود نمایش داده شود. به همین دلیل است که شما باید محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. این لازم نیست که پیچیده شود، اما به توجه نیاز دارد.


اگر می خواهید به شدت در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید، باید مطمئن شوید:

• موتورهای جستجو می توانند شما را پیدا کنند

• آنها می توانند آنچه در مورد صفحات وب شما می گویند بگویند

• آنها معتقدند که صفحه  سایت شما دارای اعتبار و اعتبار محتوایی است که شما تبلیغ می کنید


چگونه SEO کار می کند؟

در نهایت، SEO در مورد کار با موتورهای جستجو است. هر دوی شما همان هدف را داشته اید: هنگامی که به آن نیاز دارید، به بازدیدکنندگان اطلاعات ارزشمندی بدهید. برای انجام این کار، باید SEO را درک کنید و آن را چگونه کار می کنید.



چه چیزی جستجوگر نیست

SEO یک ابزار یا فرایند نیست این مجموعه ای از ترفندهای (مانند کلمات کلیدی) یا اسرار (مانند تجارت پیوند) نیست که شما می توانید برای فریب دادن موتورهای جستجو استفاده کنید. این نیز یک سری از کلید های میانبر نیست که به شما اجازه می دهد مسیر خود را در بالای نتایج جستجو خریداری کنید.


همه این تاکتیک ها در گذشته توسط شرکت ها و "حرفه ای" موتور جستجو استفاده می شود که تلاش می کنند سیستم را بازی کنند. بسیاری از آنها نتایج را به دست آوردند، اما تنها به طور موقت.


همانطور که موتورهای جستجو پیشرفته تر می شوند، آنها در مقایسه با نتایج واقعی واقعی به جای مقادیر کم کیفیت با کلمات کلیدی و یا پشتیبانی از لینک های ارزان قیمت، بهتر عمل می کنند. در حال حاضر موتورها این تکنیک ها را مجازات می کنند و محتوایی را که واقعا برای موتورهای جستجو بهینه شده اند، پاداش می دهد.


چه SEO است

جستجوگرها ترکیبی از فعالیتهایی است که به موتورهای جستجو کمک می کند تا شما را برآورده کنند و به شما اطمینان دهند، اطلاعاتی را که شما در حال انتشار آن هستند، سازماندهی کنید و آن را برای کاربران جستجو کنید.


بیشتر و بیشتر، SEO واقعا به معنای نوشتن برای انسان است. این شامل انجام تحقیقات کلیدی برای اولین بار تعیین آنچه مخاطبان شما به دنبال و چگونه است. سپس، محتوای شما باید این کلمات کلیدی را به شیوه ای طبیعی و مفید ترکیب کند. در نهایت، شما باید مطالب خود را ارتقا دهید تا از طریق دیگران به اشتراک گذاشته شود و با دیگران ارتباط برقرار شود و قدرت خود را افزایش دهد.


برای استراتژی های خاص SEO، از این پست ها بازدید کنید:


• On-Page و Off-Page SEO


• 5 راه برای SEO وب سایت کسب و کار شما


• 11 جستجوگر هک شما می توانید خود را انجام دهید


• مقدمه ای بر عملکردهای جستجوگرها


وقتی SEO کار می کند

وقتی که استراتژی SEO شما کار می کند، این به معنای چیزهای خوب برای شما و بازدید کنندگان شماست. همچنین یک چرخه ای ایجاد می کند که خود را تقویت می کند.

برای یک، رتبه وب سایت شما بهبود می یابد، یعنی بازدیدکنندگان بیشتر صفحات شما را در نتایج جستجو پیدا خواهند کرد. با قرار دادن گسترده تر و ترافیک به محتوا با ارزش بالا، سایت های بیشتری به صفحات شما پیوند خواهند داد. این قدرت و اعتبار شما را افزایش می دهد که منجر به بهبود وضعیت وب سایت شما می شود. و غیره


چرا کسب و کار من نیاز به جستجوگرها؟

بسیاری از شرکت ها بر این باورند که استراتژی های SEO به آنها اعمال نمی شود. در عوض، آنها آن را خیلی پیچیده می بینند و یا فکر می کنند که کسب و کار آجر و ملاتشان هیچ مزیتی از موتورهای جستجو نمی بیند. هر دو غیر واقعی هستند SEO به کسب و کار شما کمک می کند به طرق مختلف و یک ابزار ضروری در تلاش های بازاریابی و تبلیغاتی شما است.


هر کس با استفاده از موتورهای جستجو

کاربران اینترنت به جستجوی سوالات پاسخ می دهند، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات و یافتن شرکت ها، تکیه می کنند. اگر تمرکز شما محلی باشد، مشتریان بالقوه همچنان از آن استفاده می کنندموتورهای جستجو برای بررسی و دستورالعمل ها جستجو می کنند.


حتی اگر یک مشتری قبلا با نام کسب و کار شما آشنا باشد، احتمالا آن را به یک موتور جستجو تایپ می کند تا تلاش کند که دامنه خود را به خاطر بسپارد. حداقل، پس از آن، می خواهید مطمئن شوید که جستجوگران می توانند سایت شما را هنگامی که به دنبال شما هستند پیدا کنند.


SEO افزایش ترافیک

اگر شما اطلاعات ارزشمند ارائه می دهید و برای موتورهای جستجو برای یافتن و سازماندهی آن آسان است، آنها با رتبه بندی بالاتر پاداش می دهند. این افزایش یافته به معنی بازدیدکنندگان بیشتر به صفحات شما است.


همانطور که با بیشتر بازاریابی، شما می خواهید محتوای خود را در مقابل چشم هایتان به همان اندازه که می توانید باشد، دریافت کنید. به خصوص هنگامی که مخاطبان شما چه چیزی را می خواهند، و SEO یک ابزار عالی برای هدف قرار دادن است.


SEO به شما می دهد آگهی های واجد شرایط (به صورت رایگان)

از آنجاییکه موتورهای جستجو نتایجی را به کاربرانی که به طور فعال در جستجوی عبارت یا اصطلاح خاص هستند، به نتایج می رساند، بدین معنی است که شما اطلاعات بیشتری را برای افرادی که بیشترین آنها را می خواهند، ارائه می دهند، زمانی که آنها آن را می خواهند.


بر خلاف تبلیغات، شما در حال تلاش برای فشار دادن اطلاعات در مقابل افرادی که ممکن است در آن زمان علاقه مند نباشند. بنابراین، شما یک مخاطب فعال دارید و مجبور نیستید برای دریافت پیام به آنها پرداخت کنید.


به طور کلی، بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از موثرترین و پایدارترین راه های ایجاد حضور آنلاین شماست. به جای دیدن آن به عنوان چیزی برای "تعمیر" پس از ایجاد محتوای، SEO را از ذهن خود نگه دارید از ابتدا.


با پیروی از بهترین روش ها در ابتدا، شما می توانید محتوای جالب و مفیدی ایجاد کنید که مشتریان بالقوه می خواهند (یا نیاز به خواندن) دارند. سپس، موتورهای جستجو خوشحال خواهند شد که شما را در برابر یک مخاطب بزرگتر قرار دهند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی