آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چند دلیل برای یادگیری وب سایت

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

10 دلیل برای یادگیری وب سایت

امروز من می خواهم به برخی دلایل بسیار خوبی که من تصمیم گرفتم به خودم توسعه وب سایت پایان دادن به من. اگر شما به دنبال راهی برای از کار بیفتید که دوست ندارید یا به دنبال مهارت کامل برای یادگیری است که به شما اجازه می دهد تا خود را در زندگی افزایش دهید، پیشنهاد می کنم خودتان را به آنچه که من سه طلایی نامیده می شود آموزش دهم: html ، CSS، و جاوا اسکریپت یا جی کوئری. شما می توانید در سرعت خود یاد بگیرند و در عرض دو تا سه سال از حالا شما بهتر از قبل هستید، زیرا شما مهارت خریداری شده ای خواهید برد که می توانید درآمد خوبی کسب کنید. اگر این یک دلیل به اندازه کافی برای شما نیست، در اینجا چند مورد دیگر برای دریافت انگیزه شما وجود دارد.


# 1 نیازی به درجه کالج نیست

بدون نیاز به نشستن در یک اتاق کلاس، یادگیری مواد قدیمی یا غیر ضروری. در عوض شما می توانید از آخرین فن آوری ها به صورت رایگان با منابع مانند Codecademy، این وبلاگ JavaScript.is ، Codepen البته، و این دو کتاب HTML و CSS و جاوا اسکریپت و jQuery آموزش. اگر چه این کتاب ها آزاد نیستند، از یادگیری راحت هستند و من آنها را به شدت توصیه می کنم. به ذکر است این بسیار ارزان تر از پرداخت دوره های کالج است.


# 2 شما در حال تحصیل در تجارت هستید

یادگیری کد یک مهارت فوق العاده ارزشمند است که شما می توانید از 2 تا 3 سال فعالیت بهره مند شوید. چهره مانند لوله کشی یا مکانیک خودرو. این مهارت است که به شما اجازه می دهد تا پس از تبدیل شدن به مهارت، به هر کجا بروید و یک شغل عالی را پیدا کنید یا بهتر است خودتان را استخدام کنید. شما می توانید این یک مهارت داشته باشید و همچنان غذا را روی میز قرار دهید.


# 3 ALL شما نیاز به اینترنت و یک لپ تاپ است.

الزامات یادگیری و سازگاری بسیار کم است. همه چیز شما نیاز به اینترنت و یک کامپیوتر کار دارد. خودشه! در صورت نیاز می توانید از wi-fi رایگان در McDonald's یا Starbucks استفاده کنید. اینها تنها دو مورد هستند که شما باید از لیست کارهایتان برای شروع استفاده کنید.


# 4. بوس خودت باش

آیا منتظر ماندگاری ساعت نیست؟ مجموعه مهارت های خود را بسازید و خودتان را استخدام کنید! شما می توانید تبدیل به یک مترجم آزاد و رئیس خود شوید.


# 5 کار برای یک شرکت

اشتغال به عنوان یک جوراب توسعه دهنده وب چیزی است که من می خواهم انجام دهم. شغل رویایی خود را در دسترس قرار می دهد. چرا در یک مکان کار نمی کند که شامل میز پینگ پنگ و آبجو است؟ ناهار خوری، سیاست های تعطیلات باز مزایای که می تواند همراه با کار کردن برای برخی از این مکان ها باشد پاداش بزرگ در کتاب من است.


# 6 تبدیل شدن به یک سرمایه گذار و شروع کسب و کار.

اگر شما این روحیه کارآفرینی را در خود داشته باشید، یادگیری کد، نه تنها به شما امکان می دهد همه ایده های خود را به خود جلب کنید، بلکه به دنبال یافتن، تکیه بر یا صرف یک سرمایه گذار فنی نخواهید بود.


# 7 شغل ها.

مقدار کارفرمایانی که به دنبال افرادی با این مهارت هستند دیوانه است. من قصد ندارم هر گونه آمار ارسال کنم، اما اعتقاد دارم، زمانی که می گویم فرصت هایی را که به سمت چپ و راست قرار می گیرند، به سمت چپ و راست قرار می دهم و یک نمونه کارها را با هم ترکیب می کنم.


# 8 شایان ذکر است.

شما می توانید برخی از پول جدی به عنوان یک توسعه دهنده وب کار کنید. من در کالیفرنیا نزدیک منطقه خلیج زندگی می کنم. توسعه دهندگان وب در اینجا به طور متوسط ​​بیش از 90،000 دلار در سال است. از بین بردن مهارت های خود، این می تواند خیلی بیشتر باشد. اگر شما خوش شانس باشید، به خودتان اجازه می دهید که با گزینه های سهام به آزادی مالی برسید. فکر می کنم از کارکنان زود گوگل، فیس بوک، سیب و مایکروسافت.


# 9 شما می توانید IDE های خود را از هیچ چیز ساخت.

کد بدون وزن است برای کسب سود یک محصول فیزیکی نیاز ندارید. وب سایت شما می تواند در Autopilot اجرا شود. اگر شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید، آن را 24 ساعته در روز 365 روز در سال باز کنید. شما توانایی ایجاد ارزش را از طریق انگشت تایپ کردن خود را با سربار بسیار کم است. هیچ ساختمانی برای اجاره وجود ندارد بدون پرداخت قبض برق شما میتوانید حداقل محصولات قابل اعتماد را برای آزمایش خود بسازید. این مثل یک قدرت فوق العاده است


# 10 کار از هر جایی

آزادی شماره یکی از دلایلی است که چرا من تصمیم گرفتم کد را یاد بگیرم. اگر شما نمی خواهید، لازم نیست که مکان فیزیکی شغلی را در نظر بگیرید. اینترنت در همه جا است شما لپ تاپ قابل حمل است این ایده که بتواند در یک لحظه یک سفر داشته باشد و بتواند پول و کارهای مهمی را انجام دهد بسیار جذاب به نظر من است.


#نتیجه

من می دانم که گفتم آزادی شماره من یک دلیل است، اما یکی دیگر از دلیل فوق العاده مهم را ترک کرد.


#CONNECT با هر کس در سراسر جهان.

این واقعیت که شما می توانید با یک مقدار نامحدود از مردم در یک طرفه در سراسر جهان در یک لحظه ارتباط برقرار باور نکردنی است. ما که به اندازه کافی خوش شانسی هستیم که بتوانیم در یک زمان زندگی کنیم که در آن آسان و قابل انجام است، باید از مزیت برخوردار باشد.

نظرات  (۱)

  • فروشگاه اینترنتی اناج
  • 👌

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی