آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

یک برنامه وب چیست؟

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

یک برنامه وب یک برنامه کامپیوتری است که از مرورگرهای وب و فناوری وب برای انجام وظایف بر روی اینترنت استفاده می کند.


میلیون ها کسب و کار از اینترنت به عنوان یک کانال ارتباطات هزینه ای استفاده می کنند. این اجازه می دهد تا آنها اطلاعات خود را با بازار هدف خود مبادله کنند و معاملات سریع و مطمئن را انجام دهند. با این حال، مشارکت موثر تنها زمانی امکانپذیر است که کسب و کار بتواند تمام اطلاعات لازم را ذخیره و ذخیره کند و ابزار پردازش این اطلاعات را داشته و نتایج را به کاربر ارائه دهد.


برنامه های وب از ترکیبی از اسکریپت های سمت سرور (PHP و ASP) برای مدیریت ذخیره و بازیابی اطلاعات و اسکریپت های سمت سرویس گیرنده (جاوا اسکریپت و HTML) برای ارائه اطلاعات به کاربران استفاده می کنند. این اجازه می دهد تا کاربران به ارتباط با شرکت با استفاده از فرم های آنلاین، سیستم های مدیریت محتوا، چرخ دستی های خرید و بیشتر. علاوه بر این، برنامه های کاربردی اجازه می دهد تا کارکنان برای ایجاد اسناد، به اشتراک گذاری اطلاعات، همکاری در پروژه ها و کار بر روی اسناد مشترک بدون در نظر گرفتن مکان یا دستگاه.


نحوه استفاده از WEB

برنامه های کاربردی وب معمولا در زبان های پشتیبانی شده از مرورگر مانند جاوا اسکریپت و HTML کد گذاری می شوند، زیرا این زبان ها بر روی مرورگر برای تکیه بر اجزای برنامه کاربرد دارند. برخی از برنامه ها پویا هستند، و نیاز به پردازش سمت سرور دارند. دیگران به طور کامل بدون پردازش مورد نیاز در سرور هستند.


برنامه وب نیاز به یک وب سرور برای مدیریت درخواست ها از مشتری، سرور برنامه کاربردی برای انجام وظایف درخواست شده، و گاهی اوقات یک پایگاه داده برای ذخیره اطلاعات است. تکنولوژی سرور برنامه از ASP.NET، ASP و ColdFusion، به PHP و JSP متغیر است.


در اینجا چیزی است که یک جریان وب معمولی وب به نظر می رسد:


کاربر یک درخواست به سرور وب را از طریق اینترنت، یا از طریق مرورگر وب یا رابط کاربری برنامه، اجرا می کند

وب سرور این درخواست را به سرور مناسب وب سایت ارسال می کند

سرور برنامه وب انجام کار درخواست شده - مانند پرس و جوی پایگاه داده و یا پردازش داده ها - سپس نتایج داده های درخواست شده را تولید می کند

سرور وب درخواست نتایج را به وب سرور با اطلاعات درخواست شده یا داده پردازش می فرستد

وب سرور با اطلاعات درخواستی که به نمایش در صفحه نمایش داده می شود، به مشتری پاسخ می دهد

مثال کاربرد WEB

برنامه های وب عبارتند از فرم های آنلاین، سبد خرید، پردازشگرهای متن، صفحات گسترده، ویرایش ویدئو و عکس، تبدیل فایل، اسکن فایل و برنامه های ایمیل مانند Gmail، Yahoo و AOL. برنامه های محبوب عبارتند از Google Apps و Microsoft 365.


Google Apps for Work دارای Gmail، Google Docs، Google Sheets، Google Slides، ذخیره سازی آنلاین و غیره است. سایر ویژگی ها شامل اشتراک آنلاین اسناد و تقویم ها می باشد. این به همه اعضای تیم اجازه می دهد به طور همزمان یک نسخه از یک سند دسترسی داشته باشند.


مزایای استفاده از وب

برنامه های کاربردی وب در سیستم عامل های مختلف بدون در نظر گرفتن سیستم عامل یا دستگاه اجرا می شوند تا زمانی که مرورگر سازگار باشد

همه کاربران به همان نسخه دسترسی دارند، از بین بردن هر گونه مسائل سازگاری

آنها بر روی هارد دیسک نصب نمی شوند، بنابراین محدودیت فضا را از بین می برند

آنها دزدی نرم افزاری را در برنامه های کاربردی وب مبتنی بر اشتراک (یعنی SaaS)

آنها هزینه های کسب و کار و کاربر نهایی را کاهش می دهند، زیرا پشتیبانی و تعمیر و نگهداری کمتر مورد نیاز کسب و کار و الزامات پایین تر برای کامپیوتر کاربر نهایی وجود دارد

نتیجه

افزایش استفاده از اینترنت در میان شرکت ها و افراد بر نحوه اجرای کسب و کار تاثیر گذاشته است. این امر منجر به پذیرش گسترده برنامه های وب شده است، زیرا شرکت ها از مدل های سنتی به مدل های مبتنی بر ابر و شبکه استفاده می کنند. برنامه های کاربردی وب به شرکت ها توانایی ساده سازی عملیات خود، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها می دهند.


این برنامه های آنلاین مانند مشتریان ایمیل، پردازشگرهای متن، صفحات گسترده و برنامه های دیگر، همانند نسخه های دسکتاپ، عملکرد مشابهی را ارائه می دهند. با این حال، آنها از مزایای کار در سراسر سیستم عامل های مختلف، داشتن دسترسی گسترده تر و دسترسی آسان از هر کجا برخوردار می شوند.


از: https://www.maxcdn.com/one/visual-glossary/web-application/؟utm_source=text

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی