آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چند دلیل هر حرفه ای باید کمی HTML و CSS را بدانید.

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

9 دلیل هر حرفه ای باید کمی HTML و CSS را بداند


آموزش کشیدن

شما بارها و بارها شنیدید که همه باید کد را یاد بگیرند. خوب الان! اما به عنوان یک نویسنده، بازاریاب، گورو مالی یا کارفرمای غیر انتفاعی، چرا در جهان باید کدگذاری کنید؟


خوب، من اینجا هستم که به شما بگویم که حتی دانش کمی از HTML و CSS می تواند تفاوت زیادی در حرفه شما ایجاد کند. و فناوری یادگیری نه تنها برای دستیارهای تولید و چاپگرهای دنیای جهانی است؛ اینکه شما مالک مالکیت کوچک، مدیر فروش، هماهنگ کننده رویداد و یا حتی جادوگر هستید، می توانید از برخی از لغزش های HTML و CSS بهره مند شوید.


صدا خیلی خوب است که درست باشد؟ این نیست، و من به شما 9 نمونه برای اثبات آن بدهید.


اما، ابتدا، ببنید بررسی دقیقی را که دقیقا HTML و CSS است را بررسی کنید. نسخه کوتاه و شیرین این است: HTML و CSS پایه و اساس وب هستند. HTML- "زبان نشانه گذاری HyperText"  زبان مورد استفاده برای تعریف مرورگر وب شما از هر بخش از یک وب سایت است. بنابراین، با استفاده از HTML، می توانید هدر ها، پاراگراف ها، پیوندها، تصاویر و غیره را تعریف کنید، بنابراین مرورگر شما می داند که چگونه صفحه وب مورد نظرتان را ساختار می دهد.


CSS- "Cascading Style Sheets" - زبانی است که به آن صفحات وب نگاه و قالب بندی آنها را می دهد. به عبارت دیگر، CSS چیزی است که شما برای ساخت سایت ها با فونت های فانتزی، رنگ های غنی، زمینه های زرق و برق دار، و حتی انیمیشن های نرم و صاف و جلوه های 3D به نظر می رسد.


آسان، درست است؟ اما احتمالا هنوز هم تعجب می کنید: چگونه باید از این زبان های برنامه نویسی در کار خود استفاده کنم؟ خوب، در اینجا فقط چند چیز شگفت انگیز است که می توانید تنها با چند خط از این زبان های آسان یاد بگیرید. به من اعتماد کنید - رئیس یا کارفرمای بالقوه شما تحت تأثیر قرار خواهد گرفت، همکارانتان خوشحال خواهند شد و شما ممکن است در مسیر موفقیت شما قرار گیرند.


در اینجا نه چیز شما قادر به انجام مهارت های HTML و CSS خواهید بود:




1. طراحی عالی ایمیل برای مشتریان خود

ایمیل تبدیل به یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی آنلاین در خارج است. و شما می توانید یک ایمیل ایجاد کنید که مشتریان شما واقعا از طریق سازماندهی و ظاهر شدن آن با استفاده از ویراستاران HTML و CSS در بیشتر خدمات بازاریابی ایمیل امیدوارند.




2. یک خبرنامه شرکت خیره کننده ایجاد کنید

حالا که شما با این ایمیل های زرق و برق دار تحت تاثیر قرار داده اید، آن را با یک قالب خبرنامه به سطح بعدی برسانید. HTML و CSS سلاح های مخفی خود را یک بار دیگر به عنوان شما قرار دادن و سفارشی قالب مناسب مناسب با نام تجاری و سبک شرکت های بزرگ خود را.




3. نیشگون گرفتن وردپرس شرکت شما

تعداد قابل توجهی وب سایت های شرکتی در WordPress ساخته شده اند. و این خبر خوبی برای شما خواهد بود وقتی شما می دانید برخی از HTML و CSS، زیرا شما می توانید از آنها برای اضافه کردن محتوا و ایجاد تغییرات در سایت شرکت خود استفاده کنید. این بدان معناست که برای تیم تان کار کرده خود را برای به روز رسانی تقویم اداری انتظار نداشته باشید!




4. آموزش همکار (یا رئیس!) برخی از کد

صحبت از همکاران بیش از حد کار، چگونه در مورد به اشتراک گذاری HTML و CSS عشق با همکاران (یا حتی سرپرست شما)؟ سپس هر کس در تیم شما قادر به به روز رسانی و بهبود وب سایت، ایمیل ها و خبرنامه ها خواهد بود. آه، شادی هیئت!




5. تیم فنی شما را دوست دارد

توسعه دهندگان در زندگی کاری شما از شما سپاسگزار خواهند بود اگر شما حتی یک اشاره از HTML و CSS را می فهمید. شما می دانید که چگونه به آنها بگویید که چه باید در سایت شرکت تغییر (به جای اشاره به همه چیز به عنوان "whatchamacallit" یا "thingamajig") و همچنین بیشتر از حد و حد از هر روز با آنها آگاه باشید.




6. نشان دادن مهارت های خود را با یک وبلاگ Tumblr به طور کامل Tuned

میخواهید که تیم را تحسین کنید و احساسات خود را به حرفه خود تبدیل کنید؟ به اندازه کافی آسان است برای راه اندازی یک وبلاگ وبلاگ Tumblr برای نشان دادن آن استرس جانبی که شما در حال کار بر روی آن. اگر می خواهید یک عکاسی خیره کننده از عکاسی آزاد و یا طراحی گرافیک خود را به آن سازمان که استخدام می کنید ارسال کنید، می توانید! فقط کمی از HTML و CSS می تواند یک قالب وبلاگ Tumblr را از همان تا خیره کننده بگیرد.




7. ایجاد یک رزومه حرفه ای سایت - از ابتدا!

فراتر از یک وبلاگ وبلاگ Tumblr بروید و واقعا ابتکاری را با برنامه ریزی حضور آنلاین خود از ابتدا تا انتها نشان دهید. این ممکن است غم انگیز باشد، اما به راحتی می توان یک سایت ساده اما با کیفیت عالی با HTML و CSS پایه ایجاد کرد. و، پسر، زمانی که به آنها میگویید همه چیز را به تنهایی انجام داده اید، جوراب را از کارفرمایان بالقوه بکشید!




8. مهارت های طراحی خود را به سطح بعدی برسانید

بنابراین شما در حال حاضر جادوگر فتوشاپ هستید، و حتی می توانید برخی از مدل های قابل توجه وب سایت را ایجاد کنید. خوب، برخی از HTML ها و CSS را زیر کمربند خود دریافت کنید، و شما می توانید این مدل ها را به سایت های واقعی تبدیل کنید. شما می توانید تبدیل به "تک شاخ" (طراح که می تواند کد) هر شرکت به دنبال در حال حاضر.




9. شروع به یادگیری بیشتر و کسب بیشتر!

همانطور که در ابتدا گفتم، HTML و CSS f هستند وب بنابراین، آنها همچنین پایه و اساس برای استفاده از مهارت های فنی خود را به سطح بعدی است. داشتن یک دسته از مبانی، یادگیری یک زبان برنامه نویسی دیگر (مانند جاوا اسکریپت، روبی، و پی اچ پی) را بسیار ساده تر می کند. و بیشتر شما می دانید، فرصت های شغلی بیشتری برای شما باز خواهد شد.

  • فاطمه علیزاده

CSS

HTML

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی