آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

اصول طراحی وب سایت چیست؟

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

یک طراحی وب سایت موثر باید با انتقال پیام خاص خود، همزمان با جذب بازدید کننده، انجام شود. عوامل متعددی همچون هماهنگی، رنگ، تایپوگرافی، تصویر، سادگی و قابلیت همگی به طراحی وب سایت کمک می کنند.


هنگام طراحی یک وب سایت، عوامل کلیدی زیادی وجود دارد که به نحوی که درک می شود، کمک می کند. وب سایت به خوبی طراحی شده می تواند به ایجاد اعتماد و راهنمایی بازدیدکنندگان کمک کند. ایجاد یک تجربه کاربری عالی شامل این می شود که طراحی وب سایت خود را برای قابلیت استفاده (فرم و زیبایی شناسی) و نحوه استفاده آسان (قابلیت) آسان تر کنید.


در زیر برخی از دستورالعمل هایی که به شما در مورد پروژه بعدی وب کمک می کنند کمک می کند.


1. هدف وب سایت

وب سایت شما نیاز به نیازهای کاربر دارد. داشتن یک قصد ساده در تمام صفحات، به کاربر در تعامل با آنچه که شما باید ارائه دهد، کمک خواهد کرد. هدف وب سایت شما چیست؟ آیا شما اطلاعات عملی مانند "چگونه برای هدایت" می خوانید؟ آیا این وب سایت سرگرمی مانند پوشش ورزشی است یا شما محصولی را به کاربر می فروشید؟ اهداف مختلفی وجود دارد که ممکن است وبسایتها داشته باشند اما اهداف اصلی برای همه وبسایتها مشترک است؛


توصیف تخصص

ساختن اعتبار شما

تولید کننده ها

فروش و بعد از مراقبت

2. سادگی

سادگی بهترین راه برای در نظر گرفتن تجربه کاربر و قابلیت استفاده وب سایت شما است. در زیر راه هایی برای دستیابی به سادگی از طریق طراحی است.


رنگ

رنگ توانایی برقراری ارتباطات و تحریک پاسخ های عاطفی را دارد. پیدا کردن یک پالت رنگی که با نام تجاری شما سازگار است، به شما امکان می دهد که رفتار مشتری خود را نسبت به نام تجاری خود تحت تاثیر قرار دهید. انتخاب رنگ را به کمتر از 5 رنگ محدود کنید. رنگ های تکمیلی به خوبی کار می کنند. ترکیب رنگ های دلپذیر باعث افزایش درک مشتری می شود و باعث می شود کاربر احساس خوبی داشته باشد.


تایپ کنید

تایپوگرافی نقش مهمی را در وب سایت شما ایفا می کند. آن را به عنوان تفسیر بصری صدای مارک ها مورد توجه قرار می دهد. فتوشاپ باید قابل خواندن باشد و فقط حداکثر 3 فونت متفاوت در وب سایت استفاده شود.


تصاویر

تصویر هر جنبه بصری در ارتباطات است. این شامل عکاسی، تصویر، ویدئو و تمام اشکال گرافیکی می شود. تمام تصاویر باید بیانگر باشند و روحیه شرکت را جذب کنند و به عنوان تجسم شخصیت نام تجاری خود عمل کنند. بیشتر اطلاعات ابتدایی که ما در وب سایت ها مصرف می کنیم بصری است و به عنوان اولین نتیجه، مهم است که تصاویر با کیفیت بالا برای ایجاد یک تصور حرفه ای و اعتبار در ذهن بازدیدکنندگان استفاده شود.


3. ناوبری

ناوبری راه یافتن سیستم مورد استفاده در وب سایت هایی است که بازدیدکنندگان به آن تعامل دارند و آنچه را که دنبال می کنند پیدا می کنند. ناوبری وب سایت کلید حفظ بازدید کننده است. اگر ناوبری وبسایت گیج کننده باشد، بازدیدکنندگان محروم خواهند شد و آنچه را که در جای دیگری نیاز دارند پیدا می کنند. نگه داشتن ناوبری ساده، بصری و سازگار در هر صفحه کلیدی است.



4. خواندن الگو F-shaped

الگوی مبتنی بر FF رایج ترین روش بازدید کننده است که متن را در یک وب سایت اسکن می کند. مطالعات ردیابی چشم دریافت کرده اند که بیشتر آنچه مردم می بینند در قسمت بالای و چپ صفحه قرار دارند. طرح شکل F به الگوی طبیعی خواندن در غرب (چپ به راست و بالا به پایین) تقلید می کند. یک وب سایت طراحی شده موثر با الگوی طبیعی اسکن صفحات کار می کند.


5. هیرارزش ویژوال

سلسله مراتب بصری آرایش عناصر مرتبه اهمیت است. این کار به صورت اندازه، رنگ، تصویر، کنتراست، تایپوگرافی، فضای سفید، بافت و سبک انجام می شود. یکی از مهمترین توابع سلسله مراتب بصری ایجاد یک نقطه کانونی است؛ این نشان می دهد بازدید کنندگان که مهم ترین اطلاعات است.



6. محتوای

یک طراحی وب مؤثر هر دو طراحی عالی و محتوای عالی دارد. با استفاده از زبان قانع کننده، محتوای عالی می تواند با تبدیل آنها به مشتریان، جذب و تاثیر گذار باشد.


7. نقشه بر اساس GRID

شبکه ها به ساختار طراحی شما کمک می کنند و محتوای شما را سازماندهی می کنند. شبکه کمک می کند تا عناصر را بر روی صفحه ترجیح دهد و تمیز نگه دارد. طرح بندی مبتنی بر شبکه محتوا را به ساختار شبکهای با سفت و سخت با ستون ها، بخش هایی که خط می کشند و احساس می کنند متعادل و نظم را اعمال می کنند و وب سایت زیبایی را دوست دارند، مرتب می کند.


8. زمان بارگیری

در انتظار یک وب سایت برای بارگیری بازدید کنندگان را از دست خواهد داد. تقریبا نیمی از بازدیدکنندگان وب انتظار دارند که سایت در 2 ثانیه یا کمتر بارگذاری شود و به طور بالقوه یک سایت را که ظرف 3 ثانیه بارگیری می شود را ترک کند. بهینه سازی اندازه تصاویر کمک خواهد کرد سایت شما سریعتر بارگذاری شود.


9. MOBILE دوستانه

مردم بیشتر از تلفن های خود و دیگر دستگاه های خود استفاده می کنندوب سایت مهم این است که وب سایت خود را با یک طرح ریسپانسیو که وب سایت شما می تواند به صفحه های مختلف تنظیم کند، طراحی کند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی