آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

طرز استفاده از تگ H در Html

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

چگونه از تگ های H استفاده می کنید؟

با استفاده از برچسب H1 رتبه بندی جستجوگرها را بهبود می بخشد

برچسب های H1 می تواند رتبه بندی موتور جستجوی خود را بهبود بخشد. اما شاید شما نمیدانید که این بدان معنی است یا حتی چگونگی تعیین اینکه آیا وب سایت شما به درستی از تگ H1 استفاده می کند تا بهینه سازی موتور جستجوی موتور شما را افزایش دهد. این ویدئو آموزشی SEO به معنای آن است که شما را در مورد استفاده از برچسب h1 برای بهبود SEO در سایت خود به شما آموزش دهد. برای تماشای این ویدیو، ویدیو زیر را تماشا کنید یا از YouTube بازدید کنید:



علاقه مند به چگونگی تبدیل HTML به آینده از جستجوگرها؟ کتاب الکترونیکی ما: آینده از روند جستجوگرها در سال 2018 و فراتر از آن.


 


عنوان ها چیست؟

عنوان ها تکه های کد HTML هستند که به شما امکان می دهد که کلمات خاصی روی یک صفحه قرار دهید. برای درک اینکه چگونه عنوان ها روی یک صفحه وب کار می کنند، مقاله ای را در یک مجله یا روزنامه بررسی کنیم. عنوان مقاله معمولا بزرگتر و واضح تر از سایر کلمات است. این ممکن است پررنگ، رنگی، زیر خط دار باشد یا دارای یک نوع فرمت دیگر باشد که آن را برجسته می کند. به هر حال، این به شما اجازه می دهد یک صفحه را در یک مجله یا روزنامه اسکن کنید و بخش هایی را که میخواهید بخوانید انتخاب کنید. برچسب h1 مشابه است. این باعث می شود که کلمات خاصی به نمایش گذاشته شود، که به خوانندگان وب سایت شما اجازه می دهد تا بلافاصله درباره آنچه در مورد صفحه است، و تعیین اینکه آیا آنها مایل به خواندن هستند یا خیر. این همچنین به موتورهای جستجو کمک می کند که صفحه شما چه چیزی باشد و در صورت همراه بودن با عنوان صفحه، توضیحات META، کلمات کلیدی و محتوای کلیدی هدفمند، به بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات خاص کمک می کند.


 


چگونه می توانم ببینم آیا وب سایت من از تگ های h1 و سایر موارد استفاده می کند؟

در ویدیوی SEO در بالا، به شما نشان می دهیم که چگونه کد HTML را در پشت سایت خود بررسی کنید و ببینید آیا صفحات شما از تگ های h1 استفاده می کنند یا خیر. برای انجام آن، این مراحل را دنبال کند:


 


مرورگر اینترنت خود را باز کنید و به URL صفحهی که میخواهید چک کنید بروید

روی 'view' کلیک کنید و سپس 'source'. یک پنجره جدید باز می شود که کد HTML را باز می کند

روی 'ویرایش' کلیک کنید و سپس 'پیدا کنید.'

در <h1 تایپ کنید و بر روی 'find next' کلیک کنید

اکنون بخش هایی از سایت شما که از برچسب h1 استفاده می کنند را برجسته می کند

مراحل مشابه را برای h2، h3، h4، h5 و h6 دنبال کنید

 


چرا برچسب h1 بسیار مهم است؟

برچسب h1 مهمترین عنوان است زیرا بالاترین برچسب سطح است که نشان می دهد که چه صفحه خاصی در مورد شماست. موتورهای جستجو به طور کلی وزن این تگ را نسبت به مقوله های دیگر بیشتر می کند، بنابراین معمولا رتبه بندی موتور جستجوی خود را بهبود می بخشد، در صورتی که از آن به درستی استفاده می کنید و در کنار سایر تکنیک های جستجو در سایت نیز استفاده کنید.


 


درباره h2، h3، h4، و غیره چیست؟ آیا این موارد مهم هستند؟

بله، اما نه برای موتورهای جستجو به عنوان تگ h1 شما مهم نیست. برخلاف تگ h1، شما ممکن است دارای چندین عنوان h2، h3، h4، h5 و h6 باشد. از این زیر عنوان ها به عنوان روش های سازماندهی محتوا در صفحه خود برای خوانندگان خود بیشتر از موتورهای جستجو استفاده کنید. این عنوان ها همچنین باید شامل کلمات کلیدی مهم و کمک به سازماندهی محتوای خود را به بخش، به طوری که خوانندگان می توانید صفحه خود را اسکن و تصمیم بگیرید که آیا چیزی است که آنها علاقه مند به خواندن.


 


وب سایت من با استفاده از برچسب h1 است. در حال حاضر چگونه می توانم بگویم که آیا تگ h1 من بهینه شده است؟

برای تعیین اینکه آیا برچسب h1 خود را به خوبی استفاده می کنید، این توصیه را دنبال کنید:


وب سایت شما باید فقط یک برچسب H1 داشته باشد. اگر بیش از یک برچسب h1 در یک صفحه داشته باشید، برچسب های h1 دیگر را به h2 یا h3 تغییر دهید.

برچسب h1 شما باید در بالای محتوای صفحه باشد (بالای هر تگ عنوان دیگر در کد صفحه). اگر سایت شما به ستونها تقسیم شود، ستون سمت چپ ممکن است در کد ظاهر شود. اطمینان حاصل کنید که هیچ تگ h1 ندارد، به احتمال زیاد ستون مرکزی حاوی محتوای اصلی صفحه است.

برچسب h1 شما باید کلید واژه های مهم شما برای آن صفحه داشته باشد و در صورت امکان اولین کلمه یا کلمات در h1 باید کلمات کلیدی باشد. این همچنین باید کلمات کلیدی عنوان صفحه و کلمات کلیدی META مطابقت داشته باشد

برچسب h1 شما باید خواننده خود را درک کند که چه صفحه ای در مورد آن است

اگر سوالی در مورد استفاده از سرفصلها دارید یا نیاز به کمک بهینه سازی وب سایت خود دارید، با مدیر وبسایت خود تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید - ما خوشحال خواهیم شد که سایت شما را مرور کنیم و به شما در بهینه سازی وب سایت شما برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کنیم.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی