آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

چند نوع وب سایت وجود دارد؟

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

12 نوع محبوب وب سایت هایی که می توانید ایجاد کنید

وب گسترده است در حال حاضر، میلیاردها وب سایت آنلاین وجود دارد، همه در رقابت برای برخی از سهم توجه مردم را به مرور آنلاین خود را هر روز. هنگامی که شما شروع به ایجاد یک وب سایت جدید می کنید، می توانید از همه ی وب سایت های دیگر در مورد آن فکر کنید.


اما مفید است که به یاد داشته باشید که در آن تعداد زیادی از وب سایت ها، شما دارای بسیاری از انواع مختلف از انواع وب سایت ها تلاش برای انجام چیزهای مختلف. همانطور که شما در نظر دارید که چگونه بهترین وب سایت خود را ایجاد کنید، با دقت در نظر بگیرید که کدام وب سایت شما آن را می خواهید. هنگامی که شما می توانید اهداف و تنظیمات را در نظر داشته باشید، شما می توانید به سادگی وب سایت های دیگر در رده خود را شناسایی کنید تا به دنبال الهام گرفتن باشید.


در اینجا دوازده محبوب ترین انواع وب سایت هایی که در اطراف وب مشاهده می کنید. در حالی که برخی از انواع مختلف همپوشانی وجود دارد، به طور کلی هر نوع وب سایت دارای اهداف خاصی برای دستیابی به مجموعه ای از بهترین شیوه ها است. کدام یک وب سایت شماست؟


1. وب سایت تجارت الکترونیک

یک وب سایت تجارت الکترونیک یک وب سایت است که مردم می توانند به طور مستقیم از محصولات خریداری کنند. شما احتمالا از قبل تعدادی از وب سایت های تجارت الکترونیک استفاده کرده اید، اکثر مارک های بزرگ و تعداد زیادی از آن ها کوچکتر هستند. هر وبسایتی که سبد خرید را شامل می شود و راهی برای ارائه اطالعات کارت اعتباری برای خرید، به این دسته می رسد.


اگر شما یک وب سایت را برای کسب و کار خود راه اندازی کرده و قصد فروش محصولات خود را از طریق سایت دارید، این نوع وب سایت است که شما نیاز دارید. گام های خاصی برای ایجاد وب سایت تجارت الکترونیک، مانند سرمایه گذاری در نرم افزار تجارت الکترونیک و دریافت گواهینامه SSL خود برای اطمینان از اینکه مشتریان می توانند به طور ایمن پرداخت، وجود داشته باشد. و شما می خواهید مطمئن شوید که طراحی وب سایت و کپی خود را با هدف اصلی سایت ذکر شده است: ساختن فروش.


پرداخت امن برای وب سایت تجارت الکترونیک

وب سایتهای تجارت الکترونیک می توانند یک شرکت تجاری باشند که در حال حاضر داشته باشند یا تبدیل به چیزی شوند که کسب و کار جدیدی را ایجاد می کنید.


2. وب سایت کسب و کار

وب سایت کسب و کار هر وبسایتی است که برای نمایندگی یک کسب و کار خاص اختصاص داده شده است. این باید مانند کسب و کار (همان لوگو و موقعیت) مارجینده شود و انواع محصولات و / یا خدماتی را که کسب و کار ارائه می دهد، ارتباط دهد.


در حال حاضر، هر کسب و کار خارج از آن باید یک وب سایت داشته باشد. این یک انتظار گسترده است. هر مشتری بالقوهی که با آن مواجه هستید فقط فرض می کند که اگر گوگل کسب و کار خود را به دنبال اطلاعات بیشتر، یک وب سایت را پیدا کنید. و اگر این کار را نکنند، کسب و کار به نظر می رسد کمتر حرفه ای یا مشروع است.


وب سایت های تجارت الکترونیک وب سایت های کسب و کار هستند، اما همچنین ممکن است وب سایت های کسب و کار که به طور مستقیم به فروش نمی رسند، اما تشویق بازدید کنندگان برای تماس با اطلاعات بیشتر (وب سایت تولید نسل سرب) و یا اگر آنها علاقه مند به تبدیل شدن به مشتریان است


وب سایت کسب و کار برای تولید سرب

3. وب سایت سرگرمی

اگر شما در مورد عادت های مرور اینترنت خود فکر می کنید، احتمالا می توانید از چند وب سایت هایی که صرفا برای اهداف سرگرمی بازدید می کنید فکر کنید. آنها می توانند وب سایت های طنز مانند پیاز، وب کمیک ها مانند xkcd یا فقط وبسایت هایی با محتوای سرگرم کننده یا جالب مانند Buzzfeed باشند.


وب سایت سرگرمی

اکثر این وب سایت ها به دنبال کسب درآمد مانند کسب و کار و وب سایت های تجارت الکترونیک می باشند، اما معمولا از طریق آگهی هایی که در صفحه نمایش داده می شوند و نه از طریق فروش محصولات یا خدمات خاص.


اگر می خواهید یک وب سایت سرگرمی را شروع کنید، گزینه های زیادی برای فرمت هایی که می توانید استفاده کنید. شما می توانید فیلم های خنده دار و آموزنده، پست های پست های سرگرم کننده وبلاگ، قرعه کشی کمیک، و یا ایجاد آزمون های سرگرم کننده را.


از آنجایی که وب سایت های سرگرمی بسیار زیادی وجود دارد، باید پیش بینی کنید که زمان کمتری برای پیدا کردن یک مخاطب که با شما ارتباط برقرار می کند (و حتی وقت بیشتری برای شروع کسب درآمد داشته باشید)، اما اگر شما ایده هایی برای محتوا برای ایجاد آن وجود دارد که فکر می کنید مردم سرگرم کننده هستند، وب سایت سرگرمی یکی از بهترین راه های دریافت این محتوا در جهان است.


4. وب سایت نمونه کارها

وب سایت های نمونه کارها سایت هایی هستند که نمونه هایی از کار گذشته را نشان می دهند. ارائه دهندگان خدماتی که می خواهند مشتریان بالقوه کیفیت کار آنها را نشان دهند، می توانند از یک وب سایت نمونه کارها برای جمع آوری بهترین نمونه هایی از کار قبلی که انجام داده اند استفاده کنند. این نوع وب سایت ساده تر از یک وب سایت کسب و کار است و بیشتر به یک کار خاص متمرکز می شود: جمع آوری نمونه کار.


وب سایت نمونه کارها

این نوع وب سایت برای متخصصان خلاق و مترجمان آزاد است که براساس مهارت های نشان داده شده استخدام می شوند و می توانند جایگزین کارآمدتری برای وب سایت های کسب و کار باشند که در آنها تمرکز مشابهی دارد.


5. وب سایت رسانه

وب سایت های رسانه ای داستان های خبری یا گزارش های دیگر را جمع آوری می کنند. برخی از همپوشانی ها با وب سایت های سرگرمی وجود دارد، اما وب سایت های رسانه ای بیشتر احتمال دارد شامل قطعات گزارش شده علاوه بر یا به جای محتوای صرفا برای entertمعنی این رده شامل سایت هایی مانند وبسایت واشنگتن پست، تخته سنگ و شرکت


وب سایت رسانه های خبری

وب سایت های رسانه ای معمولا از طریق تبلیغاتی که در سایت نمایش داده می شوند، از طریق مدل های اشتراک یا برخی از ترکیب دو، پول می گیرند.


بسیاری از وب سایت های رسانه ای شعبه آنلاین از ویژگی های رسانه ای است که اغلب در شکل های دیگر مانند کانال های تلویزیونی یا مجلات چاپی و روزنامه ها وجود دارد، اما بعضی از آنها تنها در اینترنت هستند.


6. بروشور وب سایت

وب سایت های بروشور یک فرم ساده وب سایت های کسب و کار هستند. برای کسب و کارهایی که می دانند آنها به حضور آنلاین نیاز دارند، اما نمی خواهند سرمایه گذاری زیادی در آن انجام دهند (شاید شما مطمئن باشید که بیشتر از کسب و کارتان از منابع دیگر بیشتر می شوید)، یک سایت بروشور ساده که شامل فقط یک چند صفحه ای که اصول اولیه کار شما را ارائه می دهند و اطلاعات تماس را برای شما فراهم می کنند.


وب سایت بروشور

سایت های بروشور در روزهای قبل از اینترنت بیشتر رایج شدند، زمانی که کسب و کار ها می دانستند که به یک وب سایت نیاز دارند، اما انتظار می رود که به موفقیت آن وابسته نباشد. حالا که اینترنت بخش بزرگی از چگونگی تحقیق و بررسی دقیق هر محصول و خدماتی است، اکثر کسب و کارها متوجه شده اند که آنها نیاز به چیزی بیشتر از رقبا دارند.


اگر شما یک کسب و کار دارید و می دانید که وبسایت خود را به عنوان یک ابزار بازاریابی که کسب و کار جدید را به ارمغان می آورد، نیازی به چیزی بیشتر ندارید، نیازی به چیزی بیشتر از یک کارت بازرگانی آنلاین نیست، پس یک وب سایت بروشور ممکن است این ترفند را انجام دهد.


7. وب سایت غیر انتفاعی

به همان شیوه ای که کسب و کارها به وب سایت ها نیاز دارند حضور آنلاین خود را دارند، غیر انتفاعی نیز انجام می دهند. یک وب سایت غیر انتفاعی ساده ترین راه برای کمک بسیاری از اهداکنندگان بالقوه است و برای اولین بار بسیاری از مردم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک سازمان غیر انتفاعی می گردند و اگر بخواهند از آن حمایت کنند.


اگر شما یا مایل به ایجاد یک غیر انتفاعی هستید، ایجاد یک وب سایت برای سازمان خود یک گام اساسی در اثبات مشروعیت شما و رسیدن به افراد بیشتری است. شما می توانید از آن برای ترویج پروژه هایی که سازمان شما درگیر آن هستید، تشویق کنید تا طرفداران عمل کنند و برای دریافت کمک های مالی استفاده کنند.


وب سایت غیر انتفاعی

توجه: برای دریافت کمک از طریق وب سایت، شما باید برخی از همان مراحل را که صاحبان سایت های تجارت الکترونیک انجام می دهند. به طور خاص، مطمئن شوید که یک گواهینامه SSL برای اطمینان از اینکه همه پرداختها امن هستند، ایجاد کنید و یک حساب تجاری ایجاد کنید تا بتوانید قبض پرداخت کارت را قبول کنید.


8. وب سایت آموزشی

وب سایت های موسسات آموزشی و افرادی که دوره های آنلاین را ارائه می دهند، به دسته های وب سایت های آموزشی تعلق دارند. این وب سایت ها هدف اصلی ارائه مواد آموزشی به بازدید کنندگان و یا ارائه اطلاعات در مورد یک موسسه آموزشی به آنها است.


برخی از وب سایت های آموزشی دارای تبلیغات مانند سرگرمی و وب سایت های رسانه ای هستند. برخی از مدل های اشتراک یا محصولات آموزشی را برای خرید ارائه می دهند. و بعضی به عنوان حضور آنلاین برای موسسه موجود خدمت می کنند.


وب سایت آموزشی

وب سایت کالج

9. وب سایت Infopreneur

وب سایت های Infopreneur کمی با وب سایت های کسب و کار و تجارت الکترونیک همپوشانی دارند، اما آنها نوع خاصی از تجارت آنلاین را نشان می دهند. Infopreneurs ایجاد و فروش محصولات اطلاعاتی. این می تواند در قالب دوره ها، آموزش ها، فیلم ها یا کتاب های الکترونیکی باشد.


هر چه شکل آن طول می کشد، Infopreneurs نیاز به وب سایت خود را برای انجام کار سخت برای ساخت یک نام تجاری دانش - بازدید کننده متقاعد کننده که آنها به اندازه کافی می دانند که محصولات آموزشی خود را ارزش خرید - و کار فروش محصولات.


برای به فروش رساندن اطلاعات به صورت ایمن، به برخی از ابزارهای مشابه یک وب سایت تجارت الکترونیک، از جمله یک گواهی SSL و یک حساب تجاری، نیاز خواهید داشت. کسانی که محصولات فراوانی دارند نیز باید در نرم افزار تجارت الکترونیک سرمایه گذاری کنند تا بازدیدکنندگان بتوانند موارد مورد علاقه خود را انتخاب و خرید کنند.


Infopreneurs معمولا ترکیبی از محتوای رایگان با ارزش و محتوای حق بیمه که برای آنها هزینه می شود را ایجاد می کند. وبسایت Infopreneur به عنوان مکان مرکزی برای هر دو به کار می رود - محتوای رایگان که به عنوان یک ابزار بازاریابی برای به دست آوردن افراد به سایت و محصولات پرداخت شده که سودشان را به حساب می آورد، به عنوان ابزار بازاریابی عمل می کند. بنابراین ایجاد یک وبسایت خوب برای این نوع مدل کسب و کار ضروری است.


وب سایت infopreneur

10. وب سایت شخصی

همه ی وب سایت ها به هیچ وجه و به نوعی پول ندارند. بسیاری از افراد در ایجاد وب سایت شخصی برای ایجاد اندیشه های خود در جهان ارزش پیدا می کنند. این دسته شامل وبلاگ های شخصی، vlog ها و خاطرات عکس است که مردم با جهان به اشتراک می گذارند.


گاهی اوقات این وب سایت ها می توانند به چیزی تبدیل شوند که باعث می شود پول به اندازه کافی محبوب شود و فردی که از آنها شروع به خواندن می کند این تغییر را می دهد، اما آنها عمدتا به عنوان یک راه برای به اشتراک گذاشتن احساسات، بینش و هنر با دوستان و غریبه هایی که ممکن است علاقه مند باشید


وب سایت وبلاگ شخصی

ساختن یک وب سایت شخصی ساده تر از بسیاری از وب سایت های دیگر در لیست است زیرا هدف کمتری دارد. شما فقط می خواهید آن را مانند شما می خواهید، به جای نگرانی در مورد فروش رانندگی و یا پول آگهی. برخی از قالب های سادهیک وبسایت وبسایت ساده برای استفاده باید همه چیزهایی را که لازم دارید را به دست آورید تا بتوانید به اشتراک بگذارید.


11. پورتال وب

پورتال وب اغلب وب سایت هایی است که برای اهداف داخلی در یک کسب و کار، سازمان یا موسسه طراحی شده اند. آنها اطلاعات را در فرمت های مختلف از منابع مختلف به یک مکان جمع می کنند تا همه اطلاعات مربوطه را برای افرادی که نیاز به دیدن آن دارند، قابل دسترسی باشد. آنها اغلب شامل نمایه های ورود و شخصی سازی شده برای کاربران مختلف می شوند که اطمینان حاصل می شود که اطلاعات موجود در دسترس هستند که بیشتر به نیازهای خاص آنها مفید است.


پورتال وب

پورتال وب به طور کلی شامل برنامه ریزی و طراحی پیچیده تر از بسیاری از وب سایت های دیگر که در این لیست توضیح داده شده است، بسیار مناسب است، زیرا برنامه نویسان وب با تجربه و ماهر در نظر گرفته می شوند.


12. Wiki یا انجمن انجمن وب سایت

اکثریت مردم از طریق معروفترین نمونه از یک ویکی هستند: ویکی پدیا. اما ویکی می تواند تقریبا هر موضوعی را که تصور می کنید ایجاد کند. ویکی یک وب سایت است که در آن کاربران مختلف قادر به همکاری در محتوا هستند و همه تغییرات و تغییرات خود را تغییر می دهند. ویکی برای جوامع فن، برای منابع کسب و کار و برای جمع آوری منابع اطلاعات ارزشمند وجود دارد.


وب سایت ویکی

شروع یک ویکی می تواند نسبتا ساده باشد، به خصوص اگر شما تصمیم به استفاده از یک نرم افزار موجود یا سازنده سایت ویکی دارید تا تلاش برای ایجاد وب سایت از ابتدا. این گزینه بیشتر برای شما مهم است اگر شما نیاز به سازماندهی اطلاعات و منابع موجود را در یک فضای مرکزی دارید که می خواهید دیگران به آن دسترسی داشته باشند.


چه نوع وب سایت را ایجاد می کنید؟

هر نوع وب سایت که انتخاب می کنید برای ایجاد آن، مهم است که از آنچه که از آن می خواهید، فکر کنید و مطمئن شوید که براساس اهداف خاصی که در ذهن دارید، آن را طراحی کنید. و یکی از اولین چیزهایی که لازم است قبل از اینکه وبسایت شما زنده بماند شکل بگیرد، جایی است که آن را میزبانی کنید.


HostGator وب سایت ساز

HostGator تعدادی از برنامه های میزبانی وب مقرون به صرفه است که مناسب انواع انواع وب سایت ها هستند. برای اطلاعات بیشتر، گزینه های موجود در وب سایت ما را بررسی کنید یا با هر سوالی که دارید دارید با ما تماس بگیرید. ساخت یک وبسایت نیازمند کار خاصی است، اما مزایای استفاده از آن معمولا به ارزش تلاش است.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی