آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

انواع صفحات وب چیست؟

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

صفحه وب

صفحه وب یک سند در دسترس در وب جهانی است. صفحات وب در سرور وب ذخیره می شوند و می توانند با استفاده از یک مرورگر وب مشاهده شوند.


یک صفحه وب می تواند اطلاعات عظیم شامل متن، گرافیک، صدا، ویدئو و لینک های فوق العاده را پوشش دهد. این لینک های فوق لینک به سایر صفحات وب هستند.


مجموعه ای از صفحات وب مرتبط در یک وب سرور به عنوان وب سایت شناخته می شود. منحصر به فرد یک منبع یک منبع (URL) با هر صفحه وب مرتبط است.

صفحه وب استاتیک

صفحات وب استاتیک نیز به عنوان صفحه وب صاف یا ثابت شناخته می شوند. آنها در مرورگر سرویس گیرنده بارگذاری می شوند دقیقا همانطور که در وب سرور ذخیره می شوند. چنین صفحاتی وب فقط شامل اطلاعات استاتیک می باشد. کاربر فقط می تواند اطلاعات را بخواند، اما نمی تواند هیچ تغییری را انجام دهد یا با اطلاعات ارتباط برقرار کند.


صفحات وب استاتیک با استفاده از تنها HTML ایجاد می شوند. صفحات وب استاتیک تنها زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که نیازی به تغییر اطلاعات نیست.



صفحه وب پویا

صفحه وب پویا اطلاعات مختلفی را در نقطه ای متفاوت نشان می دهد. امکان آپلود یک صفحه وب بدون بارگذاری کل صفحه وب امکان پذیر است. با استفاده از تکنولوژی آژاکس امکان پذیر شده است.


سرور وب سایت DYNAMIC وب سایت

این است که با استفاده از اسکریپت های سمت سرور ایجاد می شود. پارامترهای اسکریپتینگ سرور وجود دارد که نحوه جمع آوری یک صفحه وب جدید را شامل می شود که شامل تنظیم پردازش بیشتر مشتری می شود.


وب سایت دینامیکی وب سایت مشتری

این کار با استفاده از اسکریپت سمت سرویس گیرنده مانند جاوا اسکریپت انجام می شود. و سپس به مدل Object Document (DOM) منتقل شد.


خطوط اسکریپت

زبان های اسکریپتی مانند زبان های برنامه نویسی هستند که به ما اجازه می دهند برنامه ها را به شکل اسکریپت بنویسیم. این اسکریپتها تفسیر نمیشوند و خط خطی را کامپایل نمیکنند.


زبان برنامه نویسی برای ایجاد صفحات وب پویا استفاده می شود.

اسکریپت سمت سرویس گیرنده

اسکریپت سمت سرور مربوط به برنامه هایی است که در سمت سرویس گیرنده اجرا می شوند. اسکریپت های سمت سرویس گیرنده شامل دستورالعمل هایی برای مرورگر می شود که در پاسخ به اقدام خاص کاربر اجرا شود.


برنامه های اسکریپت سمت سرویس گیرنده را می توان به فایل های HTML تعبیه کرد یا همچنین می تواند به عنوان فایل های جداگانه نگهداری شود.


جدول زیر توصیف زبان های برنامه نویسی Client-Side معمولا مورد استفاده قرار می گیرد:


S.N. توصیف زبان اسکریپت

1. جاوا اسکریپت

این یک زبان اسکریپتی مبتنی بر نمونه است. این قراردادهای نامگذاری خود را از جاوا به ارث می برد. تمام فایل های اسکریپتی جاوا در فایل با پسوند .js ذخیره می شوند.

2. ActionScriptIt یک زبان برنامه نویسی شی گرا است که برای توسعه وب سایت ها و نرم افزار های هدفمند Adobe flash player استفاده می شود.

3. دارت

این یک زبان برنامه نویسی وب مبتنی بر منبع باز است که توسط Google ایجاد شده است. آن را به کامپایلر منبع به منبع به جاوا اسکریپت متکی است.

4. VBScript

این زبان برنامه نویسی وب منبع باز توسط مایکروسافت است. این فوق العاده از جاوا اسکریپت است و برنامه های کاربردی شی گرا مبتنی بر کلاس تایپ اختیاری استاتیک را اضافه می کند.

اسکریپت سرور سمت

اسکریپت های چند طرفه به عنوان یک رابط کاربری برای مشتری عمل می کنند و دسترسی کاربر به منابع را در وب سرور محدود می کند. همچنین می تواند ویژگی های کاربر را به منظور سفارشی کردن پاسخ جمع آوری کند.



جدول زیر توصیف زبان های اسکریپت معمولی مورد استفاده در سرور:


S.N. توصیف زبان اسکریپت

1. ASP

صفحات فعال سرور (ASP) موتور اسکریپت سمت سرور برای ایجاد صفحات وب پویا است. این برنامه از Component Object Model (COM) پشتیبانی می کند که وب سایت های ASP را قادر می سازد تا به قابلیت های کتابخانه ها مانند DLL دسترسی پیدا کنند.

2. ActiveVFP

این مشابه PHP است و همچنین برای ایجاد صفحات وب پویا استفاده می شود. این زبان و پایگاه داده ویژوال فاکس پرو را استفاده می کند.

3. ASP.net

این برای توسعه وب سایت های پویا، برنامه های کاربردی وب و خدمات وب مورد استفاده قرار می گیرد.

4. جاوا

صفحات جاوا سرور برای ایجاد برنامه های وب پویا استفاده می شود. کد جاوا به کد بایت کامپایل شده و توسط ماشین مجازی جاوا (JVM) اجرا می شود.

5. پایتون

این پارادایم های چندگانه برنامه نویسی مانند شی گرا و برنامه نویسی کاربردی را پشتیبانی می کند. همچنین می تواند به عنوان زبان غیر برنامه نویسی با استفاده از ابزارهای شخص ثالث مانند Py2exe یا Pyinstaller مورد استفاده قرار گیرد.

6. WebDNA

همچنین یک زبان برنامه نویسی سرور با سیستم پایگاه داده جاسازی شده است.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی