آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

در صفحه اصلی وب سایت چه باید بکنید؟

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

10 نکات سریع: چگونه می توان وب سایت خود را طراحی بهتر وب سایت

Web DesignOnline StoreHow-ToSmall کسب و کار

برای صاحب کسب و کار کوچک، صفحه اصلی وب سایت شما مانند پنجره فروشگاه شما است: مردم را به فروشگاه خود جلب می کند، به آنها می آموزد که شما چه چیزی را ارائه می دهید، و نقطه شروع آنها برای بررسی بقیه فروشگاه شما است. این بدان معنی است که چگونه صفحه اصلی وب سایت شما تا حد زیادی بر روی نام تجاری و فروش شما تأثیر می گذارد.


بر خلاف یک پنجره فروشگاه، با این حال، بهبود صفحه اصلی وب سایت شما نباید هزینه زیادی داشته باشد، به خصوص اگر شما در حال انجام یک کسب و کار کوچک هستید. بسیاری از ترفند های صفحه اصلی وب سایت شما می توانید بدون صرف مقدار زیادی از پول و یا انتظار چند هفته برای یک طراحی مجدد وجود دارد.

در این آموزش، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه صفحه اصلی وب سایت را به مشتریان خود جذب کنید. شما ایده های طراحی وب سایت صفحه اصلی را بررسی می کنید و به برخی از بهترین نمونه های صفحه وب سایت نگاه کنید.


بیایید به راهنمایی های طراحی صفحه وب سایت شیرجه بزنیم.


1. از فایل های تصویری سبک استفاده کنید

اگر شما می خواهید محصولات خود را تا حد ممکن بهتر نگاه دارید، داشتن تصاویر زیبا و با کیفیت بالا باید انجام شود. اما مهم است که یک معامله مهم وجود دارد: معمولا، تصویر بزرگتر یا رزولوشن بالاتر، طولانی تر است که این تصاویر برای بازدید کنندگان شما بارگیری شود. بار دیگر بار، بیشتر احتمال دارد که بازدید کنندگان خود را ترک کنند.


با توجه به تحقیقات انجام شده توسط Google، 53 درصد از بازدیدهای وبسایت در صورت تخریب یک سایت تلفن همراه بیش از سه ثانیه طول می کشد. در حقیقت، مدل آنها پیش بینی می کند که چه مدت طول می کشد تا صفحه شما بارگذاری شود، احتمال این که بازدید کنندگان شما از بین می روند بالاتر است. همان تحقیق نشان داد که اگر صاحبان وبسایت به راحتی تصاویر خود را فشرده کنند، تفاوت بسیار زیادی خواهد داشت.

تعادل بین ارائه تصاویر زیبا و داشتن یک سایت بارگیری سریع پیدا کنید. از ابزار Google PageSpeed ​​Insights استفاده کنید تا ببینید آیا تصاویر شما نیاز به فشرده سازی بیشتری دارند. اگر آنها انجام دهند، می توانید از یک ابزار مانند TinyPNG برای فشرده سازی بیشتر آنها استفاده کنید یا بیشتر بدانید

2. یک دعوت واحد، مشهور به عمل داشته باشید

هنگامی که یک بازدید کننده برای اولین بار به صفحه اصلی شما می رسد، نباید هیچ ابهامی در مورد این که قدم بعدی آنها باید باشد. این جایی است که تماس شما با عمل (CTA) وارد می شود. CTA معمولا به شکل یک دکمه بزرگ ظاهر می شود. با کلیک بر روی آن باید بازدید کنندگان صفحه اصلی خود را به یک سرب یا یک فروش تبدیل کنید.


اطمینان حاصل کنید که تماس شما به عمل در بالای صفحه قرار دارد - قسمت بالای صفحه اصلی که بدون پیمایش قابل مشاهده است. در یک مطالعه موردی، یک فروشگاه آنلاین، فروش تریپولین ها، نرخ تبدیل خود را با 11 درصد افزایش داد، فقط با اضافه کردن یک CTA بالاتر از حد.


با این حال، شما نباید تماس تماس خود را فقط با این منطقه محدود کنید. شما می توانید آن را در کل بقیه نسخه خانگی خود تکرار کنید. به عنوان مثال Rumpl، یک فروشگاه آنلاین فروش پتو های مخصوص، محصولات برجسته خود را در بالای صفحه با تماس با عمل برجسته می کند.

اما اگر شما پایین صفحه اصلی را پایین بیاورید، یک دکمه CTA دیگر برای اضافه کردن این محصول به سبد خرید خود خواهید دید. در حالی که Rumpl آیتم های دیگر را در صفحه وب سایت خود نشان می دهد، هیچ یک CTA برجسته جز محصول برجسته ای ندارد. بازدیدکنندگان تقریبا به طور انحصاری بر خرید محصول برجسته تمرکز می کنند.


اجتناب از سایر عناصر منحرف در صفحه اصلی وب سایت شما. تمرکز اصلی باید خواستار اقدام باشد. اگر شما نیاز به قرار دادن موارد ناوبری، دکمه های رسانه های اجتماعی و سایر عناصر در صفحه اصلی وب سایت دارید، مطمئن شوید که چشم های بازدید کنندگان خود را از دکمه های اصلی CTA نادیده نگیرید.


اگر شما در صفحه اصلی وب سایت خود یک تماس قوی برای دکمه اقدام نداشته باشید، برخی از این دکمه های جذاب توجه را از گرافیک رودخانه بررسی کنید.

3. پیشنهاد پیشنهاد ارزش خود را مشخص کنید

به غیر از روشن بودن در مورد اقدام که بازدیدکنندگان شما باید انجام دهند، شما نیز باید درباره اینکه چرا باید این اقدام را انجام دهید، روشن شود. مصرف کنندگان در تمام گروههای سنی، در ارتباطات بازاریابی آنلاین، بیش از طراحی عالی یا دستور زبان کامل و املا، وضوح می یابند. بنابراین، هنگامی که به نسخه اصلی وب سایت شما می آید، از خودتان بپرسید:


آیا بازدید کنندگان می دانند که چه چیزی در عوض برای کلیک روی CTA خود می خواهند؟

آیا عناوین تگ، زیرشاخه ها و بدن شما دارای یک نقطه درد بزرگ و راه حل شما هستند؟

آیا بازدیدکنندگان میتوانند پیام شما را به دیگران تکرار کنند؟

اگر میخواهید گزاره ارزش خود را در کپی صفحه اصلی وبسایتتان روشن کنید، روشهای زیر را در مثالهای زیر امتحان کنید:


1. پیشنهاد ارزش را تکرار کنید

در کل کپی صفحه اصلی، مزایای که بازدیدکنندگان پس از کلیک روی CTA خود دریافت می کنند را تکرار کنید. شما می توانید از کلمات و تصاویر مختلف استفاده کنید تا این مزایا را دوباره تکرار کنید. در مثال زیر Gossamer Gear، یک فروشگاه آنلاین که با استفاده از وسیله نقلیه سبک وزن به فروش می رساند، پیشنهاد ارزش خود را از "دنده فوق العاده" به صراحت در عنوان خود بیان شده است. همچنین در آرم شرکت خود ("گرفتن کمتر، انجام بیشتر") و عکس بنر نشان می دهد دو مسافرتی که کوله پشتی های کوچکتر از معمول را حمل می کنند.

2. مشخص کنید چرا پیشنهاد مهم است

شما می توانید بگویید که کسب و کار شما باعث می شود محصولات با کیفیت بالا، خدمات به مشتریان خوب، و یا اجتماعی است

مسئول شما می توانید آن را حتی برای مخاطبان خود واضح تر با مشخص بودن در مورد چرا. در صفحه اصلی وب سایت خود، خرده فروش پوشاک متحده توسط آبی بر مسئولیت اجتماعی خود را در هر دو برچسب ("کالاهای بادوام مسئولانه") و محتوای آنها (لینک به پست های وبلاگ خود را در تمیز کردن فضاهای عمومی و فروشگاه های مسئولانه ساخته شده خود) تأکید می کنند. اما کپی صفحه اصلی وب سایت خود را با مشخص کردن تلاش های شرکت توسط اعداد می شود اضافه می کند.صفحه اصلی وب سایت همچنین از زیرشاخه ها استفاده می کند. در تصویر زیر، زیر عنوان "چرا Barebones؟" با زیر شاخه های کوچکتر مانند "کشاورزان در آفریقا"، "ارائه پناهگاه در نپال" و "تهیه غذا در یوتا" دنبال می شود. داشتن زیرشاخه هایی مانند این به این معنی است که بازدیدکنندگان ایده ای دقیق درباره پروژه های شرکت دارند حتی اگر متن کوتاه کوتاه را بخوانند.


5. افراد را در عکس های خود داشته باشید

حتی اگر بیشترین محصول فتوبلاگ را در بازار داشته باشید، بهتر است افرادی را در عکس های محصول خود - به ویژه در صفحه اصلی وب سایت خود داشته باشید. تست از ویژوال وب سایت بهینه ساز نشان می دهد که استفاده از عکس های انسانی به جای تصاویر و یا آیکون می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد.


از همه مهمتر، از عکس های واقعی مشتریان یا کارکنان خود استفاده کنید. بر اساس تحقیق گروه Nielsen Norman، بازدیدکنندگان وب سایت تماشا عکس های سهام مردم را نادیده می گیرند.


مثال خوب این است که از فروشگاه آنلاین فروشگاه Renee's Garden است. در صفحه اصلی وبسایت شما چندین عکس از افرادی که در مزرعه خود هستند، عکسهایی از افرادی که به آنها اهدا کرده اید، و یک عکس از مالک. به غیر از این عکس گرفتن چشمان، آنها همچنین اعتماد ایجاد می کنند، زیرا شما می توانید مردم را در پشت این کسب و کار ببینید. این اعتماد سازی سریع برای کسب و کارهای کوچک و کوچک که به عنوان علامت های قوی تر به حساب می آیند بسیار ضروری است.



6. کاهش خطر

از آنجایی که کسب و کارهای کوچک آنلاین به عنوان مارک های بزرگتر شناخته نمی شوند، ممکن است مصرف کنندگان احساس کنند که در مقایسه با خرید از فروشگاه های آنلاین آمازون و Walmart، برخی از آنها در معرض خطر هستند. به این ترتیب، شما باید از هر گونه خطر بالقوه برای مشتری خود را حذف کنید.


W & P Design، یک فروشگاه طراحی از بروکلین، در کپی خود را از بالای صفحه نشان می دهد که "Returns Free، No Hassle" را ارائه می دهد. اگر مشتری از خرید شگفت زده می شود زیرا ممکن است محصول را دوست نداشته باشد، آنها از قبل می دانند که می توانند بدون هیچ مشکلی از شرکت و بدون پرداخت هزینه اضافی آن را بازگردانند. در اینجا نگاهی به صفحه اصلی وب سایت مثال:

دستیابی به کاهش خطر ریسک مشتریان نشان می دهد که شما وعده های خود را برآورده می کنید. این جایی است که شواهد اجتماعی مانند نظرسنجی ها، مطالعات موردی و توصیفات درج شده است. اگر می خواهید مشتریان به کسب و کار شما اعتماد کنند، آن را در صفحه اصلی وبسایت خود نمایش دهید.


Wynd، که تصفیه کننده های هوا هوشمند را به فروش می رساند، این کار را با داشتن یک برگه "نظرات" بالای صفحه در صفحه اصلی خود انجام می دهد. هنگامی که روی برگه کلیک میکنید، بررسی محصول پاپ خارج می شود. این بررسی ها نیز در بخش جداگانه ای در صفحه اصلی وب سایت نشان داده می شوند.

7. منوی تنظیمات خود را باز کنید

در حالی که به نظر می رسد منظم و مدرن برای پنهان کردن صفحه اصلی صفحه وب خود را با یک منوی کشویی و یا همبرگر آیکون، این باعث می شود آن را کمتر برای کاربران به حرکت به بقیه سایت شما. تحقیقات از گروه Nielsen Norman دریافتند که کشف کردن صفحات سایت در نیمی از زمانی که نوارهای ناوبری پنهان می شوند کاهش می یابد. برای بازدیدکنندگان، دیگر صفحات کلیدی در سایت شما بیشتر طول می کشد.

اگر صفحات بیش از حد در سایت شما وجود داشته باشد و شما نمیتوانید همه آنها را در منو صفحه اصلی خود بدون بیش از حد پوشانید، میتوانید «ناوبری ترکیبی» را انتخاب کنید. در این فرمت، پیوندهای منو استاتیکی به صفحات مهم در سایت شما وجود دارد، اما بقیه با استفاده از منوی کشویی ظاهر می شوند. این رویکرد مورد استفاده توسط دانه های انتخابی جانی، یک بازرگان بذر آنلاین بود. از آنجایی که آنها در فروشگاه اینترنتی خود تعداد زیادی بذر دریافت کرده اند، ناوبری اصلی تنها دسته های اصلی را فهرست می کند. زیر شاخه های دیگر در منوی کشویی نشان داده می شود.


8. Chat Chat را امتحان کنید

یکی از مواردی که ممکن است بخواهید با آن آزمایش کنید استفاده از چت زنده در وب سایت شما است. چت زنده یک ویژگی است که به شما اجازه می دهد تا بازدیدکنندگان وب در زمان واقعی با شما یا کارکنان خود چت کنید. شما می توانید از چت زنده برای پاسخ دادن به سوالات اولیه خود، کمک به آنها در وب سایت خود استفاده کنید یا به طور مستقیم از فروش استفاده کنید. برای مشتریان، این آسان تر از تماس و یا ارسال ایمیل به کسب و کار شما است، زیرا آنها می توانند با شما در هنگام مرور سایت چت کنند.


JSI Signs، مغازه فروشگاه آنلاین نشانواره، از چت زنده برای کاهش حجم تماس های دریافت شده در فروشگاه خود استفاده می کند. این همچنین به چند کارکرد صاحب کمک می کند، زیرا او می تواند به سوالات مشتریان بالقوه پاسخ دهد چون او کارهای دیگر را انجام می دهد. بیایید به چت در این صفحه وب سایت مثال بزنیم:

اما مزایای دیگر مهم برای اضافه کردن چت زنده به صفحه اصلی وب سایت شما وجود دارد. با توجه به مطالعات Apex Chat، چت زنده می تواند تبدیل به 40 درصد افزایش دهد. این نیز بالاترین سطح رضایت مشتری را فراهم می کند، در حالی که 73 درصد از مصرف کنندگان با خدماتی که از چت زنده دارند، راضی هستند. پست الکترونیکی در رتبه دوم با رضایت از 61 درصد است.

اگر شما علاقه مند به دادن چت زنده است، اینجا برخی از خدمات چت زنده است که می توانید از آن استفاده کنید:


کمک در حال حاضر

شخصیت زنده

چت خالص

اولارک


9. قراردادن یک ویدیو

اضافه کردن یک ویدیو به صفحه اصلی شما می تواند تبدیل را افزایش دهد. بر طبق یک مطالعه از Treepodia این درست در چند دسته محصول است. از این جهت، اگر شما حتی یک ویدیو را در صفحه اصلی وب سایت خود اضافه کنید، ممکن است کمک کند. کوتاه نگه داشتن آن، از آنجا که تعامل به نظر می رسد زمانی که ویدیو بیش از حد طولانی است. با توجه به آمار Wistia، بهتر است ویدئو خود را کوتاه تر از دو دقیقه نگه دارید.

با توجه به محتوای ویدیویی، می تواند یک توضیح دهنده، توصیف کننده مشتری، نسخه ی نمایشی محصول یا حتی یک تور سریع از فروشگاه شما باشد. این می تواند عمل زنده یا متحرک باشد، هر چه با نیازها و بودجه شما کار می کند. در مثال زیر، Four Sigmatic، یک شرکت قهوه قارچ، یک ویدیو در صفحه اصلی خود دارد که در آن بنیانگذار نحوه استفاده از محصول خود را نشان می دهد. ویدیو مخصوصا برای محصولات غیر معمول مانند قهوه قارچ مهم است که اکثر مردم ممکن است با آن آشنا نباشند.

10. ساده سازی

اگر لیست فوق باعث شود شما فکر کنید که بهبود صفحه اصلی وبسایت شما به معنای اضافه کردن عناصر بیشتر است، لزوما این مورد نیست. هر آیتم جدیدی که اضافه میکنید میتواند از پیام اصلی شما منحرف شود و به عمل اقدام کند. همچنین می تواند تصور بدی را بر روی بازدید کنندگان خود بگذارد.


تحقیقات از گوگل نشان می دهد که پیچیدگی تصویری بالا - حضور بسیاری از عناصر - می تواند بر روی جذابیت بازدیدکنندگان سایت تاثیر بگذارد. سایت هایی که پیچیدگی بصری کم داشتند بیشتر جذاب بودند، حتی اگر افراد فقط در این سایت ها به مدت 17 میلی ثانیه برخوردار بودند. به عبارت دیگر، اولین تصور از صفحه اصلی وب سایت شما، این تصور باید به همان اندازه ساده باشد. در موارد زیر موارد توصیه های بالا را در ذهن داشته باشید: عناصر غیر ضروری یا بی اثر را جایگزین کنید تا چیزهای جدیدی برای جبران آن ها اضافه کنید.


یک صفحه وب سایت که در کسب و کار به ارمغان می آورد

شما فقط در مورد ایده های طراحی صفحه وب سایت یاد گرفته اید. ما برخی نمونه های صفحه اصلی وب را بررسی کرده ایم. حالا شما باید ایده هایی در مورد نحوه ایجاد صفحه اصلی وب سایت خود داشته باشید.


به یاد داشته باشید، صفحه اصلی وب سایت شما هرگز نباید بخشی از تزئینی استراتژی بازاریابی شما باشد. در عوض، باید نقش فعال در فروش و تکرار پیام تبلیغاتی خود را به مشتریان بالقوه ایفا کند.


اگر به نظر می رسد که صفحه اصلی وب سایت شما به این وعده تحویل داده نمی شود، در برخی از تغییرات توصیه شده در بالا کار کنید. شما می توانید با آنهایی که ساده ترین راه برای پیاده سازی آن هستند شروع کنید. با ایجاد این تغییرات ساده، صفحه اصلی وبسایت شما ممکن است حتی یکی از مهمترین کانال های کسب و کار شما باشد.


نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی