آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کدام زبان برای برنامه نویسی پایگاه داده بهتر است؟

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

تقریبا هر صنعت بستگی دارد به افرادی که می دانند چگونه کد را بنویسند. و وابستگی روز افزون دنیا به فناوری، توسعه دهندگان را بیش از هر زمان دیگری حیاتی تر می کند. تا سال 2020، 10 میلیون توسعه دهندگان فقط برای تأمین اینترنت از همه چیز مورد نیاز خواهند بود.


آیا شما فقط به برنامه نویسی می روید یا می خواهید مهارت پیشرفته تر یاد بگیرید، تعدادی از زبان های برنامه نویسی خارج از آن می توانند غلبه کنند. چگونه زبان مناسب خود را برای تکمیل اهداف شغلی خود انتخاب کنید؟


در این وبلاگ ما به 10 بهترین زبان برنامه نویسی برای توسعه دهندگان در هر سطح مهارت شیرجه رفتن، از جمله:


JavaScript

SQL

سریع

پایتون

جاوا

C / C ++

C #

زنگ

روبی

پی اچ پی

چگونه بهترین زبان برنامه نویسی برای حرفه ای خود را انتخاب کنید

چند سوال مهمی که باید قبل از انتخاب یک زبان برنامه نویسی جدید برای یادگیری از خود بپرسید وجود دارد.


چه نوع پروژه های توسعه می خواهید کار کنید؟ اگر انعطاف پذیری حرفه ای یک اولویت باشد، یادگیری پایتون یا C ++ به شما اجازه می دهد تا در انواع مختلف برنامه نویسی کار کنید. اگر اشتیاق شما توسعه وب باشد، یادگیری جاوا اسکریپت یا پی اچ پی یک انتخاب هوشمندانه است.

چقدر تجربه دارید؟ اگر شما تجربه برنامه نویسی قبلی نداشته اید، نمی خواهید به یک زبان برنامه نویسی پیشرفته مثل Rust بروید. اگر شما یک مبتدی هستید، با یک زبان که بالاترین سطح و بصری است شروع کنید.

اهداف شغلی تان چیست؟ آیا میخواهید آزادانه کار کنید، در یک شرکت ثابت کار کنید یا با راه اندازی کار کنید؟ آیا می خواهید در نقش فعلیتان بهتر عمل کنید؟ اگر قصد دارید برای یک کار در یک شرکت تکنولوژیکی بزرگ درخواست دهید، تحقیق در مورد زبان های برنامه نویسی که آنها استفاده می کنید. به عنوان مثال، ناسا، گوگل و فیس بوک از پایتون استفاده می کنند.

بسیاری از زبان های برنامه نویسی نحو و کیفیت مشابهی را به اشتراک می گذارند - بنابراین اگر شما یاد بگیرند، یادگیری دیگران آسان تر خواهد بود. زبان های بیشتری که می دانید، چالاک تر می توانند در پروژه های حرفه ای و توسعه ی خود باشند.


10 بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری امروز

1. جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت محبوب ترین زبان در سراسر وب است و یک زبان برنامه نویسی عالی برای یادگیری است. با توجه به بررسی سالانه توسعه دهنده سال 2018 Stack Overflow، تقریبا 70 درصد از توسعه دهندگان از جاوا اسکریپت استفاده می کنند.


جاوا اسکریپت برای توسعه وب فوری ضروری است. این برای ایجاد صفحات وب تعاملی استفاده می شود و به صورت پویا محتوای کاربر را نمایش می دهد. این محبوبیت است زیرا دارای نحو معرفتی و انعطاف پذیر است و در همه مرورگرهای اصلی کار می کند.


مهارت های جاوا اسکریپت همیشه در تقاضای بالا هستند - اکثر وب سایت ها و برنامه های جهان در یک یا چندین جاوا اسکریپت قرار دارند. علاوه بر این، جاوا اسکریپت یک استاد بزرگ برای یادگیری زبان های برنامه نویسی پیچیده تر است.


بهترین استفاده برای: توسعه وب سایت های متقابل و عقب پایان


فن آوری های مرتبط شامل: CSS، HTML، PHP، Node.js، React، AngularJS، TypeScript


سطح تجربه: سطح ورود


مشاهده دوره های آموزشی جاوا در اینجا.


2. SQL

زبان پرسوجوی Structured (SQL) یک زبان خاص دامنه است که برای مدیریت پایگاه داده های ارتباطی و دستکاری اطلاعات ذخیره شده در داخل آنها استفاده می شود. توسعه دهندگان از دستورات SQL برای انجام وظایف در SQL Server، MySQL، Oracle، Access، MariaDB و PostgreSQL و دیگر پایگاه های داده محبوب استفاده می کنند.


تن از سازمانها و برنامه ها بر روی SQL تکیه می کنند و 57 درصد از توسعه دهندگان از SQL در حرفه حرفه ای خود استفاده می کنند.


SQL نیاز به مهارت های برنامه نویسی قبلی ندارد، اما بسیاری از توسعه دهندگان SQL از داشتن تجربه با JavaScript، PHP و C # سود می برند.


بهترین شیوه یادگیری SQL (از متخصصین آموزش IT) را بیابید.


بهترین استفاده برای: مدیریت پایگاه داده رابطه ای


فن آوری های مرتبط شامل: SQL Server، MySQL، HTML، CSS


سطح تجربه: سطح ورود


مشاهده دوره های آموزش SQL در اینجا.


3. سوئیفت

اگر شما علاقه مند به محصولات اپل و توسعه برنامه موبایل هستید، باید با زبان برنامه نویسی اپل، Swift آشنا شوید.


اپل Swift را در سال 2014 منتشر کرد و از آن زمان تاکنون رشد کرده است. این برنامه برای توسعه برنامه های قدرتمند و کارآمد iOS، macOS و لینوکس استفاده می شود. بسیاری از توسعه دهندگان Swift را برای عملکرد، سرعت و ایمنی آن دوست دارند.


با محبوبیت رو به رشد سیستم عامل ها و برنامه های کاربردی اپل، داشتن مهارت های برنامه نویسی Swift تحت کمربند شما یک سرمایه گذاری عاقلانه است. Swift برخی از ویژگی های مشابه با زبان های برنامه نویسی Ruby و Python را به اشتراک می گذارد.


بهترین استفاده برای: توسعه موبایل


فن آوری های مرتبط شامل: XCode، Objective-C، macOS، watchOS، tvOS


سطح تجربه: متوسط


نمایش دوره های آموزشی اپل توسعه دهندگان اینجا.


4. پایتون

پایتون یک زبان عمومی عمومی است که در برنامه های وب، برنامه های دسکتاپ، سرورهای شبکه، یادگیری ماشین، ابزار رسانه ای و غیره یافت می شود.


Python به عنوان یکی از زبانهای برنامه نویسی رایج ترین زبان، دارای نحو روشن، بصری و سطح بالا است، و آن را انتخاب محبوب برای مبتدیان می کند.


انواع برنامه های پیتون آن را یک زبان قدرتمند و همه کاره برای موارد استفاده مختلف است. چارچوب های توسعه وب مبتنی بر پایتون مانند جنگو و فلاسک محبوبیت زیادی به دست می آورند. همچنین با ابزارهای یادگیری ماشین آلات و ابزارهای تجزیه و تحلیل داده مانند Scikit-learn و Pandas مجهز است.


تبدیل شدن به متخصص در پایتونیک تصمیم شغلی شغلی است پایتون یکی از پرطرفدارترین زبان برنامه نویسی است که درآمد سالانه آن بیش از 100،000 دلار است.


بهترین استفاده برای: توسعه وب سایت، برنامه های کاربردی دسک تاپ، تجزیه و تحلیل داده ها


فن آوری های مرتبط شامل: جنگو، PyCharm، Bash / Shell، Linux، Vim، IPython / Jupyter


سطح تجربه: سطح ورود


مشاهده دوره های آموزش پایتون اینجا.


5. جاوا

جاوا یک زبان عمومی است که بیش از 20 سال در برنامه نویسی کامپیوتری بوده است. بسیاری از شرکت های Fortune 500 از Java برای ساخت برنامه های کاربردی و سیستم های Back-end استفاده می کنند. این همچنین پایه بسیاری از برنامه های آندروید است.


اگر میخواهید حرفه خود را در IoT یا داده های بزرگ بسازید، جاوا مسلما بهترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری است. جاوا سازگاری متقابل پلتفرم دارد و قابلیت حمل و تقاضا برای تقریبا هر نوع دستگاه را ارائه می دهد و این کار را برای برنامه های IoT ایده آل می کند. سیستم پردازش داده های بزرگ آپاچی Hadoop نیز در جاوا نوشته شده است.


بهترین استفاده برای: وب سایت توسعه یافته، توسعه تلفن همراه، برنامه های کاربردی دسکتاپ


فن آوری های مرتبط شامل IntelliJ IDEA، بهار، Eclipse، Android، Android Studio است


سطح تجربه: سطح ورود


مشاهده دوره های آموزشی جاوا اینجا.


6. C / C ++

C یک برنامه انعطاف پذیر و کارآمد قدیمی مدرسه ای است که برای دهه ها در اطرافش بوده است. C ++ یک جانشین مستقیم C است که ویژگی های شی گرا را ارائه می دهد و آن را برای توسعه برنامه های سطح بالا بهتر می کند.


C ++ یک انتخاب محبوب برای ساخت برنامه های کاربردی با کارایی بالا است. این همچنین پایه و اساس سیستم عامل لینوکس است. حرفه ای با C ++ معمولا شامل توسعه برنامه های کاربردی دسک تاپ، گرافیک کامپیوتری، بازی های ویدئویی و یا واقعیت مجازی است.


ده ها زبان از C به دست آمده یا به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است، از جمله جاوا و C #.


بهترین استفاده برای: توسعه بازی، برنامه های کاربردی دسکتاپ، برنامه نویسی سیستم


فن آوری های مرتبط شامل: مجمع


سطح تجربه: متوسط


مشاهده دوره های C ++ اینجا.


7. C #

C # Sharp یکی دیگر از زبانهای شی گرا است که بر مبنای C ساخته شده است. این زبان به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای ساخت برنامه های کاربردی بومی برای سیستم عامل های مایکروسافت به حساب می آید.


اگر برنامه توسعه تلفن همراه یا واقعیت مجازی چیز شماست، یادگیری C # را در نظر بگیرید. بسیاری از توسعه دهندگان موبایل از C # برای ساخت برنامه های متقابل پلتفرم در پلت فرم Xamarin استفاده می کنند. همچنین انتخاب محبوب برای ساخت بازی های ویدئویی 3D و 2D با استفاده از موتور بازی Unity است.


اگر چه این زبان برنامه نویسی زبان برنامه نویسی مطلوب نیست، C # آسان است اگر شما در حال حاضر زبان دیگری در خانواده C، مانند C + + را می دانید.


بهترین استفاده برای: توسعه موبایل و بازی


فن آوری های مرتبط شامل: Azure، Visual Studio، SQL Server، .NET Core، VB.NET


سطح تجربه: متوسط


دوره های آموزشی C # را اینجا ببینید


8. زنگ

زنگ زبان نسبتا جدیدی است که توسط موزیلا توسعه یافته است. این برنامه برای سیستم های سطح پایین طراحی شده است. این امر بر نوشتن "کد امن" با جلوگیری از دسترسی برنامه ها به قسمت هایی از حافظه که نباید آنها را انجام می دهد تاکید می کند، که می تواند رفتار غیرمنتظره و سقوط سیستم را ایجاد کند.


بررسی Survey Stack نشان داد که Rust دوست داشتنی ترین زبان برنامه نویسی در میان توسعه دهندگان است و 78 درصد گفته اند که می خواهند کار خود را ادامه دهند.


زنگ یک زبان نسبتا پیشرفته است، بنابراین شما می خواهید یک زبان دیگر یا دو زبان دیگر را قبل از یادگیری زنگ، مطالعه کنید. اما شما متوجه خواهید شد که یادگیری Rust به شکلی عالی انجام می شود. متوسط ​​حقوق و دستمزد یک توسعه دهنده زنگ در ایالات متحده 105،000 دلار در سال است.


بهترین استفاده برای: برنامه نویسی سیستم


فن آوری های مرتبط شامل: C / C ++


سطح تجربه: پیشرفته


9. روبی

Ruby یکی دیگر از زبان های سطح بالا است که برای مبتدیان علاقه مند به توسعه وب مناسب است. آسان است انتخاب کنید و شناخته شده برای داشتن یکی از دوستانه ترین و مفید ترین جوامع کاربر.


کسب و کارهای بزرگ فناوری مانند Airbnb و Shopify وب سایت های خود را با استفاده از روبی ساخته اند. این یکی از بالاترین حقوق زبان های برنامه نویسی برتر است و در ایالات متحده به طور متوسط ​​100000 دلار در سال به طور متوسط ​​پرداخت می کند.


بهترین استفاده برای: وب سایت توسعه یافته


فن آوری های مرتبط شامل: CoffeeScript، RubyMine


سطح تجربه: سطح ورود


10. پی اچ پی

اگر میخواهید یک توسعهدهنده وب مستقل بشوید یا با سایتهای وردپرس کار کنید، تسلط بر PHP ضروری است.


پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی محبوب در سمت سرور است که وبسایتها را از جمله فیس بوک و ویکیپدیا قدرت می دهد. این برای WordPress محبوب است و می تواند در سیستم های قالب وب جاسازی شده و یا استفاده می شود برای ایجاد صفحات وب HTML بیشتر کاربردی است.


بیش از 75 میلیون وب سایت وردپرس در حال اجرا هستند، بنابراین همیشه نیاز به توسعه دهندگان PHP وجود خواهد داشت.


بهترین استفاده برای: وب سایت توسعه یافته


فن آوری های مرتبط عبارتند از: وردپرس، PhpStorm، MariaDB، MySQL، CSS، HTML

  • فاطمه علیزاده

JavaScript

SQL

جاوا

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی