آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کدام سرور برای PHP بهتر است؟

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

بهترین سرورهای Open Source PHP برای برنامه بعدی وب سایت شما

به عنوان یک توسعه دهنده، زمانی که تصمیم به توسعه یک برنامه وب دارید، ابتدا باید وب سرور را برای میزبانی یک برنامه انتخاب کنید. این پایگاه را برای برنامه تنظیم می کند، برخی از منابع داخلی مانند پایگاه های داده، ابزار ذخیره سازی و ابزارهای دیگر برای بهینه سازی وب سایت را فراهم می کند


امروزه بسیاری از سرورهای open source PHP موجود در بازار دارای قابلیت های تقریبا مشابه هستند. بسیاری از آنها از Apache به عنوان سرور پایه برای میزبانی برنامه های PHP MySQL استفاده می کنند، در حالی که برخی از Nginx تازه کار برای این کار را انتخاب کرده اند.


بهترین وب سایت های Open Source PHP Web Servers

XAMPP

WAMP

LEMP

MAMP

AMPPS

WPN-XM

EasyPHP

کلمات نهایی

Nginx یک جایگزین جدید سریع برای سرورهای آپاچی است، با بهینه سازی مکانیزم داخلی برای میزبانی برنامه های PHP. به همین دلیل است که سیستم عامل از جمله LEMP، Winginx و دیگران از Nginx به جای آپاچی استفاده می کنند.


در این مقاله، ما برخی از پربازدیدترین وب سرورهای منبع باز پی اچ پی را که به طور مساوی قادر به انجام تمام عملیات در نظر گرفته شده خود هستند، ذکر می کنیم، اما براساس منابع ساخته شده و جزئی بودن سیستم عامل متفاوت است.


شما همچنین ممکن است مانند: نصب پی اچ پی در AWS EC2


XAMPP

XAMPP یکی از رایج ترین پروتکل های منبع باز PHP برای میزبانی برنامه های کاربردی در سطح محلی است. این اجازه می دهد تا توسعه دهندگان وب به راحتی برنامه های کاربردی را آزمایش کنند، همانطور که با ابزارهای وب از پیش نصب شده مانند MySQL، PHP، PERL، FileZilla و دیگران می آید. این نیز اولین بار از این پلتفرم است، به همین دلیل است که بسیاری از توسعه دهندگان XAMPP را توصیه می کنند.


XAMPP بسیار آسان است برای نصب سرور پی اچ پی که هیچ دانش فنی فنی اضافی برای پیکربندی برنامه های وب نیاز ندارد. علاوه بر این، این پلتفرم رابط کاربری آسان برای درک، از جایی که شما به راحتی می توانید خدمات وب مورد نیاز از جمله آپاچی، MySQL، FileZilla و غیره را فعال کنید. علاوه بر لینوکس، این پلت فرم برای سیستم های ویندوز و مک نیز در دسترس است.


WAMP

WAMP یکی دیگر از سرورهای مجازی PHP است که برای میزبانی برنامه های وب به صورت محلی و شاید بهترین جایگزین برای XAMPP است. برای کسانی که توسعه دهندگان وب هستند که به دنبال یک پلتفرم با سرور آپاچی جامد هستند، WAMP اولین انتخاب برای آنهاست. این رابط کاربری بسیار آسان برای استفاده از پلت فرم است، ارائه دسترسی آسان به تنظیمات Apache، پیکربندی PHP، WWW دایرکتوری و غیره


گزینه شروع / توقف سریع کاربران را قادر می سازد به سرعت شروع و توقف خدمات وب بدون تاثیر بر عملیات دستی. ورود PhpMyAdmin در پلت فرم اجازه می دهد تا به راحتی مدیریت پایگاه داده های MySQL متصل به سرور آپاچی. این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به راحتی سیستم عامل های نرم افزاری دیگری مانند Magento، WordPress، Joomla و غیره نصب کنند.


پیاده سازی برنامه های PHP بدون نیاز به سرورها

میزبانی سرور مدیریت ما برای برنامه های PHP، مراقبت از همه ی حوادث مربوط به میزبانی را بررسی می کند


لامپ

به ویژه برای سیستم عامل های لینوکس، LAMP یک انتخاب برتر برای توسعه دهندگان است که می خواهند منابع پشته قدرتمند را در یک پلت فرم واحد تجربه کنند. اصطلاح LAMP مخفف "لینوکس"، "Apache"، "MySQL" و "PHP" است.


این پلتفرم به طور خاص برای کمک به توسعه برنامه های PHP در سیستم عامل لینوکس دارای وب سرور آپاچی طراحی شده است. با توجه به بنیاد لینوکس، این وب سرور پی اچ پی امنیت جامع را ارائه می دهد. شما می توانید آن را بر روی هر سخت افزاری نصب کنید. برای توسعه دهندگان تازه تاسیس، نصب LAMP کمی پیچیده است و نیاز به برخی از دانش فنی دارد.


اما Cloudways در اینجا برای ایجاد این کار برای توسعه دهندگان آسان است. همانطور که این پلت فرم نه تنها LAMP را در سرورهای خود پشتیبانی می کند، بلکه آن را با یک کلیک نصب می کند. شما می توانید به راحتی پشته LAMP را در سرور خود در ارتباط با ارائه دهندگان ارائه دهنده خدمات ابر (DigitalOcean، Vultr، Amazon Web Services و غیره) از طریق پلتفرم ادغام کنید. علاوه بر سهولت استفاده از پلت فرم، شما می توانید بدون نیاز به مدیریت منابع مختلف پشته مانند آپاچی، Memcache، Redis و دیگران در حال حرکت است.


Cloudways همچنین افزونه های مختلف پشته LAMP را در نصب با یک کلیک نصب می کند، برای برنامه نویسان آسان است تا افزونه ها مانند تکه های امنیتی و دیگران را فقط در چند کلیک پیکربندی کنید.


LEMP

پشته LEMP یک جایگزین محبوب برای کاربران LAMP است و تقریبا مشابه ویژگی های آن از همتای خود است. تنها تفاوت آن در استفاده از سرور میزبان وب متفاوت است یعنی Nginx به جای آپاچی. این پلت فرم به بهترین وجه با صفحات وب پویا و برنامه های ساخته شده با سیستم عامل های لینوکس کار می کند.


در مقابل LAMP پشته که از MySQL برای مدیریت عملیات پایگاه داده استفاده می کند، پشته LEMP از MariaDB استفاده می کند. همچنین به عنوان یک پایگاه داده ارتباطی درست مانند MySQL کار می کند، اما ویژگی های دیگری نیز اضافه می کند. به همین دلیل است که LEMP یکی از پیشرفته ترین وب سرورهای PHP در مقایسه با LAMP است، زیرا پشته آن برخی از فناوری های وب بهینه سازی شده را ارائه می دهد.


MAMP

MAMP - به عنوان نام نشان می دهد - یک سرور خاص PHP محلی برای سیستم عامل MAC توسعه یافته است. مخفف آن مخفف MAC، Apache، MySQL و PHP است. این به کاربران MAC یک پلت فرم محلی عالی برای تست و میزبانی برنامه های خود را در. بر خلاف XAMPP یا WAMP، MAMP در ایجاد  کمک زیادی نمی کند

تنها از سرور آپاچی پشتیبانی می کند، بلکه راحتی را برای استفاده از Nginx نیز فراهم می کند.


این پلت فرم همچنین یک نسخه بتا به نام MAMP PRO ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا میزبان جداگانه ای برای هر یک از پروژه های خود ایجاد کنید. نسخه بتا پلت فرم بومی و آسان برای استفاده کاربران MAC است.


AMPPS

AMPPS یک سرور منحصر به فرد و پیشرفته PHP است که به صورت ترکیبی از WAMP، LAMP و MAMP ساخته شده است. این پلت فرم خدمات وب مختلفی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد تا با آن ها مورد نظر کار کنند. این شامل خدمات وب مانند آپاچی، پی اچ پی، PERL، MySQL، MongoDB، RockMongo و دیگران برای تامین نیازهای برنامه های متنوع است.


این پلتفرم از دو سیستم عامل مک و ویندوز پشتیبانی می کند. برای سرور FTP، Pure-FTPd را برای سیستم های MAC و FileZilla برای سیستم عامل های ویندوز به ارمغان می آورد. مهمترین بخش سرور وب AMPPS PHP این است که باعث می شود تا بیشتر در مورد برنامه های وب بیشتر تمرکز کنید و از نگهداری آنها ناراحت نشوید.


WPN-XM

WPN-XM یکی دیگر از سرورهای پی اچ پی محلی است که خدمات مختلف را برای توسعه دهندگان ارائه می دهد. این تنها از سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می کند و رابط کاربری آسان برای مدیریت مدیریت سرور را فراهم می کند. اختصار WPN-XM برای Windows، PHP، Nginx، XDebug و MariaDB مخفف می شود. سرور پشته پایه متشکل از PHP، Nginx و MariaDB است، با این وجود شما می توانید بسته های نرم افزاری دیگر مانند Composer، PostgreSQL، Node.JS، MongoDB و غیره را با استفاده از نصب دستی نصب کنید.


این پلت فرم همچنین یک پشته منحصر به فرد را به نام "نرم افزار قطعات رجیستری" ارائه می دهد که اساسا یک پایگاه داده آنلاین با اجزای نرم افزاری مختلف است. رابط WPN-XM کاملا ساده است و یک کلیک را برای شروع / توقف خدمات مورد نظر فراهم می کند.


EasyPHP

EasyPHP ابزار وب سرور عالی برای میزبانی پروژه های خود را به روش سریع، بدون هیچ گونه تنظیمات اضافی. EasyPHP کامپیوتر ویندوز شما را به یک سرور وب پی اچ پی تبدیل می کند که در آن شما می توانید تمام پروژه های وب خود را به صورت محلی در اختیار داشته باشید تا ببینید که چطور آنها واقعا در اینترنت بوجود می آورند. این پلت فرم به طور کامل قابل تنظیم است، به شما این امکان را می دهد که به راحتی خدمات وب را در نوک انگشتان خود مدیریت کنید.


این پیکربندی پیش از پیکربندی با Apache، PHP، MySQL و PhpMyAdmin است، و کاربران را آسان می کند به سرعت فعال / غیر فعال کردن این خدمات با یک کلیک. اگر چه در مقایسه با میزبانی حرفه ای، لایه امن را فراهم نمی کند، اما هنوز هم یک ابزار عالی برای میزبانی برنامه های خود در سطح محلی است.


کلمات نهایی

در این مقاله، ما در مورد بعضی از وب سرورهای رایج ترین پی اچ پی برای توسعه برنامه های محلی توصیه شده توسط توسعه دهندگان PHP را ذکر کرده ایم. به عنوان یک تازه وارد، شما مجبورید که برنامه را به صورت محلی شروع کنید و برای آزمایش این برنامه، شما نیاز به سرور پی اچ پی برای تجزیه و تحلیل چاله ها و سقوط آن دارید.


سیستم عامل های ذکر شده در این مقاله مناسب برای آزمایش برنامه های کاربردی به صورت محلی هستند، زیرا آنها تمام ابزار لازم برای میزبانی برنامه های خود را ارائه می دهند. این که آیا شما با استفاده از یک سیستم MAC یا توسعه برنامه در ویندوز کار می کنید، این سرورهای پی اچ پی محلی شما را در انجام پروژه های خود به صورت موثر کمک خواهد کرد. اگر می خواهید بیشتر در این موضوع شرکت کنید، لطفا نظرات خود را در زیر بنویسید. امیدوارم برگردم پیشت.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی