آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

تفاوت بین IIS و آپاچی

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

Apache یک نرم افزار نرم افزاری است که توسعه و ارائه نرم افزار منبع باز است که برای اجرای سرورهای وب طراحی شده است. محصولات اصلی آنها HTTP سرور خود است که محبوب ترین HTTP سرور در استفاده امروز. IIS یا خدمات اطلاعات اینترنتی بسته ی نرم افزاری است که توسط مایکروسافت ایجاد شده است تا سیستم عامل ویندوز خود توانایی میزبانی سرویس های اینترنتی را فراهم کند. IIS دوم تنها به HTTP به عنوان بیشترین استفاده از HTTP سرور در جهان است.


سرور آپاچی بسیار محبوب است به دلیل این واقعیت است که رایگان است. این بسیار مفید است برای کسانی که فقط تلاش برای انتشار وب سایت هستند و هنوز در مورد آن مطمئن نیستند. آپاچی است که اغلب در یک وب سرور راه حل کاملا رایگان به نام LAMP شامل (لینوکس / آپاچی / MySQL / PHP) است که مجموعه ای از نرم افزار منبع باز است که رویهمرفته مسئولیت رسیدگی به تمام نیازهای انتشار وب خود را از سیستم عامل به زبان برنامه نویسی. علاوه بر آزاد بودن، جامعه منبع باز نیز منبع خوبی برای پشتیبانی از کاربران است که زمان و صبر و شکیبایی برای درخواست پاسخ را دارند.


IIS از مایکروسافت است و بنابراین تنها در سیستم عامل مایکروسافت ویندوز اجرا می شود. اگرچه ممکن است به نظر می رسد آزاد است، این واقعیت است که شما نیاز به خرید ویندوز برای استفاده از آن shatters که رویای. مزیت واضح با استفاده از IIS این واقعیت است که اکثر مردم در حال حاضر با سیستم عامل ویندوز آشنا هستند و IIS برای کاربردهای ویندوز بسیار ساده تر می شود. IIS همچنین با پشتیبانی از چارچوب .NET که توسط مایکروسافت منتشر شده است؛ در واقع، اسکریپتهای ASPX منحصر به IIS هستند. پشتیبانی از IIS توسط مایکروسافت ارائه شده است که اطمینان دارد که شما به طور مستقیم از خود سازندگان به مشکلات خود پاسخ خواهید داد.


IIS "combo combo هم برای کاربران سودمند است. واقعیت آن است که آنها توسط همان شرکت ساخته شده اند و به شما اطمینان می دهند که با بهترین ظرفیت با یکدیگر کار می کنند. تنها مشکل با سیستم عامل ویندوز بسیار محبوب است و بسیاری از بدافزارها، ویروس ها و تروجان ها در سیستم عامل ویندوز وجود دارد. هر روز بیشتر ایجاد می شود و ممکن است در آینده تهدیدی ایجاد کند.


خلاصه:

1. آپاچی رایگان است در حالی که IIS با ویندوز بسته بندی شده است.

2. IIS فقط در ویندوز اجرا می شود در حالی که آپاچی می تواند در تقریبا هر سیستم عامل از جمله یونیکس، OS X اپل و بیشتر توزیع های لینوکس اجرا شود.

ASPX فقط در IIS اجرا می شود.

4. IIS دارای یک کارمند اختصاصی برای پاسخ به بسیاری از مشکلات است، در حالی که پشتیبانی از آپاچی از جامعه خود است.

5. IIS برای ویندوز بهینه شده است زیرا آنها از همان شرکت هستند.

6. سیستم عامل ویندوز مستعد خطرات امنیتی است.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی