آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کدام بهتر است XAMPP یا WAM؟

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

Wamp و Xampp هر دو سرور وب رایگان هستند. با این حال، تفاوت اصلی این واقعیت است که شما می توانید WAMP را فقط در ویندوز اجرا کنید در حالی که XAMPP سیستم عامل های بیشتری را پشتیبانی می کند.


WAMP [ویندوز، آپاچی، mysql، php]


XAMPP [X-os، Apache، Mysql، Php، Perl] (که در آن X-os به معنای آن می تواند در هر سیستم عامل مورد استفاده قرار گیرد)


هر دو را می توان به راحتی اجرا و تست وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب به صورت محلی.

تفاوت اصلی بین WAMP و XAMPP به غیر از پشتیبانی سیستم عامل، امنیت است.

اگر شما در یک پروژه محلی سرگرم کننده کار می کنید، از XAMPP استفاده کنید اما اگر شما در حال کار بر روی یک پروژه برای محیط تولید هستید و یک رایانه با سیستم عامل ویندوز دارید، باید از WAMP بطور قطع استفاده کنید زیرا با امنیت در نظر گرفته شده است.

XAMPP می تواند برای میزبانی وب سایت های زنده استفاده شود، اما برای ارتقاء پروژه های محلی (توسعه) نیاز به امنیت بیشتری دارد.

XAMPP مخفف Cross-Platform (X)، Apache (A)، MySQL (M)، PHP (P) و Perl (P) است. این یک توزیع ساده و سبک Apache است که باعث می شود توسعه دهندگان برای ایجاد وب سرور محلی برای اهداف تست بسیار آسان باشند. همه چیزهایی که شما نیاز دارید برای تنظیم یک وب سرور - برنامه سرور (Apache)، پایگاه داده (MySQL) و زبان اسکریپت (PHP) - در یک فایل قابل استخراج ساده قرار گرفته است. XAMPP همچنین متقابل پلتفرم است که بدین معنی است که در لینوکس، مک و ویندوز به همان اندازه کار می کند. از آنجایی که اکثر راه اندازی های واقعی وب سرور از اجزای مشابهی مانند XAMPP استفاده می کنند، انتقال از سرور تست محلی به یک سرور زنده نیز بسیار آسان است. توسعه وب با استفاده از XAMPP مخصوصا مبتدی دوستانه است.


بنابراین من پیشنهاد می کنم Xampp بهتر است.

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی