آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کدام برنامه برای برنامه نویسی PHP بهتر است؟

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

بهترین نرم افزار برای کدگذاری پی اچ پی

 با Bob Kruse آموزش طراحی وب، ابزار طراحی وب

پی اچ پی یکی از گسترده ترین زبان های برنامه نویسی در صنعت طراحی وب است، بنابراین شما ممکن است خود را صرف زمان زیادی انجام برنامه نویسی پی اچ پی. با توجه به محبوبیت برنامه نویسی پی اچ پی، برای شما بسیار مهم است که پی اچ پی IDE (محیط توسعه مجتمع) را پیدا کنید تا بتوانید موفق شوید. بسیاری از IDE های پرداخت شده و رایگان PHP در سراسر اینترنت وجود دارد، بنابراین انتخاب بهترین می تواند ثابت کند که یک کار دشوار است.


یک IDE پی اچ پی می تواند به شما در ایجاد یک وب سایت بسیار کارآمد کمک کند زیرا بسیاری از کارهای دستی که بعدها با نوشتن پی اچ پی مرتبط بود را حذف می کند. هنگام انتخاب یک IDE پی اچ پی، شما نیاز به پیدا کردن نرم افزار PHP است که فراتر از ویرایش ساده متن است، و انتخاب یک ابزار همه جانبه با قابلیت های متعدد برای کمک به ایجاد وب سایت های مبتنی بر PHP است.


این مقاله پنج بهترین از IDE های PHP را در بازار می یابد.


متن عالی

متن Sublime یکی از قدرتمندترین پی اچ پی IDE ها در بازار است و در OS X، ویندوز و لینوکس در دسترس است. چندین ویژگی وجود دارد که متن Sublime Text را یک انتخاب برتر برای بسیاری از طراحان وب می کند.


برای شروع، شما می توانید از قابلیت Sublime Text Goto Anything برای باز کردن فایل خود و استفاده از میانبرهای ساده به نمادها استفاده کنید. متن Sublime نیز برای ویرایش آسان با عملکرد پشتیبانی از ویرایش تقسیم آن فراهم می کند. با استفاده از این تابع به شما امکان می دهد تا از چند مانیتور استفاده کنید و از چندین تقسیم در هر پنجره استفاده کنید.


یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده Sublime Text توانایی سفارشی کردن اساسا هر چیزی و همه چیز از طریق فایل های JSON است. متن Sublime در وب سایت خود توصیه می کند که بتوانید کلیدهای میانبر، منوها، ماکروها، قطعه ها، تکمیل ها و خیلی موارد دیگر را سفارشی کنید.


با Sublime Text شما همچنین می توانید چندین بار تغییر دهید. تا 10 بار در یک بار دقیق می شود. قابلیت انتخاب چندگانه Sublime می تواند به شما کمک کند که چندین بار را در یک زمان تغییر دهید، فایل ها را با سرعت بسیار زیاد تغییر دهید و به راحتی متغیرهای چندگانه را تغییر دهید.


شاید یکی از ویژگی های منحصر به فرد Sublime Text حالت غافلگیری آن است. در حالت رایگان حواس پرتی تمام صفحه شما با متن شما پر خواهد شد، به طور قابل توجهی از بین بردن توانایی شما برای انجام سایر وظایف مرتبط با وسوسه کامپیوتر. Sublime Text دارای یک API بسیار قدرتمند با یک کنسول داخلی Python است که به شما امکان می دهد آزمایشات را در زمان واقعی انجام دهید.


شما می توانید Sublime Text را به صورت رایگان با بازدید از وب سایت خود امتحان کنید، اما بعد از اتمام دوره آزمایشی شما لازم است که یک مجوز برای استفاده بیشتر خریداری کنید. مجوزها از 70 دلار شروع می شوند اما براساس یک کاربر به حساب می آیند. این به این معنی است که شما می توانید Sublime Text را در بسیاری از دستگاه های مختلف استفاده کنید.


NetBeans

NetBeans توسط بسیاری از افراد در صنعت توسعه وب بعنوان IDE اولیه PHP رایگان شناخته شده است. NetBeans در سال 2000 ساخته شد و دو ابزار رایگان، NetBeans IDE و NetBeans Platform را فراهم می کند. علاوه بر ارائه ابزارهای رایگان، NetBeans همچنین دارای یک انجمن باز است که طراحان و برنامهنویسان می توانند سؤال و مشاوره ارائه دهند.


بر طبق وب سایت شرکت، NetBeans دارای بیش از 18 میلیون بارگیری است و IDE پی اچ پی برای 800،000 توسعه دهنده در سراسر جهان است. IDE NetBeans برای برنامه نویسان پی اچ پی، برنامه نویس ها را همانند ابزارهای مورد نیاز خود برای برنامه نویسی PHP فراهم می کند.


NetBeans دارای ویژگی های مفیدی در داخل IDE است. برخی از ویژگی های مفید دیگر عبارتند از تکمیل خودکار کد، ناوبری کد آسان، refactoring، نکات برای کمک به تجزیه و تحلیل کد شما و قالب کد.


شاید یکی از قوی ترین ویژگی های NetBeans عمل "Fix Uses" است. این ویژگی کد شما را تجزیه و تحلیل می کند تا کاربردهای کلاس ها و رابط هایی را پیدا کند که دارای اظهارات مربوط به استفاده نیستند. این به شما کمک می کند تا سریعا مشکلات را شناسایی کنید تا بتوانید آنها را به سرعت حل کنید.


NetBeans به طور خاص برای توسعه جاوا شناخته شده است، اما اکنون می تواند به توسعه دهندگان با HTML، CSS و PHP کمک کند. شما می توانید NetBeans را به صورت رایگان دانلود کنید، که باعث می شود آن را یک ابزار استارت بزرگی برای هر طراح وب. به وب سایت NetBean برای ادعای اشتراک رایگان خود سر بزنید.


PhpStorm

PhpStorm می تواند شما را در سرعت رعد و برق پی اچ پی ایجاد کند. PhpStorm ممکن است IDE های پیشرفته تر و پیشرفته تر را در دسترس داشته باشد. PhpStorm از PHP 5.3، 5.4، 5.5، 5.6، 7.0، و 7.1 پشتیبانی می کند. این شرکت در بهترین حالت خودکار تکمیل، بازسازی، پیکربندی، اشکالزدایی و پیشگیری از خطا است. (این چیزی است که وب در اینجا در 2440 رسانه استفاده می شود!)


PhpStorm دارای ابزارهای مختلفی برای کمک به برنامه نویسی، اشکال زدایی و تست، و HTML، CSS، و ویرایش جاوا است. PhpStorm دارای یک ویرایشگر کد پی اچ پی هوشمند است که شما را در کنترل خطا در پرواز فراهم می کند. این همچنین شما را با ناوبری کد ساده فراهم می کند، بنابراین شما می توانید در تنها با یک کلیک پرش.


ویژگی های اشکال زدایی قدرتمند PhpStorm با Xdebug و Zend Debugger کار می کنند و به شما در ایجاد کد موثر و مفید کمک می کنند. علاوه بر این، PhpStorm یک UI یکپارچه برای کمک به اطمینان از تجربه کاربری سازگار در سراسر SVN، Perforce، Mercurial،توابع مختلف rm برای کار با پایگاه های داده و SQL.


شما می توانید نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه PhpEditor را برای MacOS، ویندوز و لینوکس دانلود کنید. پس از دوره آزمایشی 30 روزه، شما باید یک اشتراک را به صورت ماهانه یا سالانه خریداری کنید. به عنوان یک کاربر فرد، شما می توانید PhpStorm را فقط برای 8.90 دلار در هر ماه خریداری کنید یا برای بسته «همه محصولات» به $ 24.90 در هر ماه ارتقا دهید.


اگر بخشی از یک کسب و کار یا سازمان هستید، می توانید PhpStorm را برای 19.90 دلار در هر ماه برای هر کاربر خریداری کنید. اگر شرکت شما مایل به ارتقاء به بسته "همه محصولات"، آن را به $ 64.90 در هر ماه برای هر کاربر. در مقایسه با سایر IDE های PHP، قیمت ممکن است کمی شیب داشته باشد، اما PhpStorm ارزش سرمایه گذاری است.


VIM

VIM یک متن متن باز متن کامل PHP IDE است. VIM یکی از پرطرفدار ترین پی اچ پی IDE ها در زمینه طراحی وب و صنایع توسعه است و برای دلیل بسیار خوبی است. این ویژگی برخی از پیشرفته ترین ویژگی های هر PHP IDE را در بازار فراهم می کند.


هنگامی که به وب سایت VIM هدایت می شوید، ممکن است با ظاهر کلیدی وب سایت خاموش شود. اگرچه سایت به نظر می رسد کلاهبرداری می شود، فریب خورده است، VIM یکی از IDE ترین مورد اعتماد در بازار است. این IDE ترجیح داده شده از شرکت های فن آوری بسیار موفق مانند فیس بوک است.


VIM ابزار بسیار سبک است که باعث ایجاد و تغییر هر نوع متن بسیار آسان است. برخی از ویژگی های محبوب تر VIMS عبارتند از: یک درخت انهدام چند سطحی، یک سیستم پلاگین بزرگ، سازگاری برای زبان های برنامه نویسی چندگانه، جستجو و جایگزینی کارآمد و ادغام با بسیاری از ابزارهای مفید.


VIM یک ابزار ایده آل برای طراح وب سایت تازه کار یا توسعه دهنده نیست. VIM به وضوح در وب سایت خود اعلام می کند که این یک پردازشگر کلمه نیست، اگرچه می تواند متن برجسته شده و فرمت شده را نمایش دهد. همانطور که گفته شد، VIM کاملا رایگان است با این حال، شرکت می پرسد که اگر دوست دارید ابزارهایی را که اهدا می کنید برای کمک به کودکان در اوگاندا از طریق پروژه های ICCF کودکان کمک بگیرید.


VIM در سال 2001، 2002، 2003، 2004، 2006، 2008، 2009 جایزه بسیاری از جوایز را از جمله مجله انتخاب خوانندگان مجله لینوکس دریافت کرده است. بنابراین، این ابزار بسیار مفید برای افرادی است که به طور خاص برای لینوکس پی اچ پی IDE مورد استفاده قرار می گیرند. ویژگی های VIM بسیار شبیه به Sublime Text هستند و به شما یک جایگزین عالی برای Sublime Text می دهد.


اگر شما به دنبال یک ابزار رایگان با بسیاری از ویژگی های قدرتمند به عنوان IDE های پرداخت شده پی اچ پی هستید، VIM یک ابزار است که باید قبل از صرف هزینه ی PHP اریکسون پرداخت کنید. سرانجام به سایت VIM مراجعه کنید تا حساب رایگان خود را تنظیم کنید و امروز برنامه ریزی کنید!


گرفتگی

Eclipse یکی دیگر از ابزار قدرتمند PHP است که به صورت رایگان در دسترس است. Eclipse برای Mac OS X، ویندوز و لینوکس در دسترس است. این Eclipse بر مبنای منبع باز ساخته شده است و دارای یک جامعه بزرگ از توسعه دهندگان است که در پشت صحنه کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که برنامه بدون هیچ مشکلی کار می کند.


Eclipse شما را با بسیاری از ویژگی های عالی مانند برجسته سازی نحو، کمک به کد، قالب بندی کد، refactoring، قالب های کد، ناوبری کد، اشکال زدایی PHP و اعتبار سنجی نحوه فراهم می کند. اساسا، تمام ویژگی های دیگر برنامه های پرداخت شده، Eclipse ارائه می دهد به صورت رایگان.


شما ممکن است از دیگر توسعه دهندگان و طراحان وب بشنوید که Eclipse کمی کندتر از سایر IDE های پی اچ پی است. در حالی که این می تواند در بعضی موارد درست باشد، بیشتر این موارد برای کسانی است که تنظیمات سیستم ضعیف دارند. بیشتر تنظیمات لپ تاپ امروز به اندازه کافی قوی هستند تا Eclipse را بدون مسائل عمده اجرا کنند.


Eclipse یک ابزار عالی برای سعی کنید قبل از اینکه پول خود را به یک IDE PHP اختصاص دهید. اگر شما می توانید برخی از پول خود را صرفه جویی کنید و همانند بسیاری از IDE های پرداخت می کنید، به همین دلیل شما حداقل آن را امتحان کنید؟ در ابتدا با دانلود رایگان خود، به وب سایت Eclipse بروید.


 


چرا SOFTWARE PHP مهم است

پی اچ پی زبان های برنامه نویسی رایج ترین در جهان است. صرف نظر از نوع وبسایتهایی که در حال ساخت هستند، به احتمال زیاد کد نویسی PHP را خواهید نوشت. به گفته وی، استفاده از ابزارهایی که می تواند به شما برای کارآیی بیشتر در کارهایتان کمک کند، بسیار مهم است، بنابراین می توانید وب سایت های با کیفیت را سریعتر تولید کنید.


مسابقه در صنعت طراحی وب و توسعه بسیار شدید است، اما تقاضا بالا است. اگرچه تقاضا برای زمینه کاری شما بالا است، هنوز نیاز به مهارت های لازم برای ایجاد وب سایت های سطح سازمانی دارید.


به عنوان فعالیت های بیشتر و بیشتر در اینترنت آنلاین، شرکت ها می خواهند بهترین بهترین ها را استخدام کنند. برای اینکه بهترین باشید، باید زمان، تلاش و گاهی اوقات پول را به ابزارهایی برای کمک به شما در سطح بالا کار بکشید. به طور متوسط ​​به سادگی انجام نمی شود


ما شما را با پنج PHP IDE ارائه می دهیم که می تواند به شما در دستیابی به موفقیت درازمدت در صنعت طراحی وب کمک کند. ما به شدت توصیه می کنیم آزمایشی و دانلود رایگان خود را شروع کنید تا بتوانید از ابزارهای مفید برای نیازهای فردی خود استفاده کنید. شما با چه مقدار زمان صرفه جویی در استفاده از یک IDE PHP را شگفت زده خواهید کرد.

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی