آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

آیا PHP سخت است برای یادگیری؟

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی برای بسیاری از برنامه ها و وب سایت ها است. در این مقاله، ما خواهیم دید که آیا پی اچ پی دشوار است و چگونه می توانید در آن مهارت داشته باشید.

پی اچ پی چیست و برای استفاده دشوار است؟

پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی محبوب منبع باز برای توسعه وب است. بسیاری از وبسایتها از PHP، از جمله فیس بوک، به دلیل ماهیت آسان آن استفاده میکنند، از جمله کدگذاری جاسازی شده برای HTML. به طور کلی، پی اچ پی به عنوان یک زبان برنامه نویسی آسان برای کارشناسی ارشد برای افرادی که فقط شروع به یادگیری به برنامه در نظر گرفته. همانند هر زبان برنامه نویسی، PHP دارای قوانین برنامه نویسی، اختصارات و لگاریتم ها است. یادگیری پی اچ پی آسان و یا به چالش کشیدن بستگی دارد که چگونه شما به یادگیری زبان خود. به طور طبیعی، اگر شما یک پس زمینه در برنامه نویسی داشته باشید، احتمالا در این فرآیند شروع به کار خواهید کرد. با این حال، بسیاری از منابع در دسترس هستند اگر شما به طور کامل به برنامه نویسی جدید است.


راه های یادگیری پی اچ پی

فراوانی مواد آنلاین وجود دارد که می تواند شما را در PHP پیاده کند. برای شروع، شما می توانید آموزش های رایگان را به عنوان یک کتاب آنلاین پی اچ پی برای کمک به یادگیری این زبان برنامه نویسی بررسی کنید. شما همچنین می توانید دوره های مفصل در مورد PHP ارائه شده از طریق برنامه های دانشگاه پیدا کنید. علاوه بر آموزش های ساده، بسیاری از بینش مفید در PHP را می توان در انجمن های آنلاین پیدا کرد. جامعه برنامه نویسی تمایل دارد تا بسیار فعال باشد، بنابراین احتمال دارد که اگر سوالی دارید، افراد آنلاین می توانند پاسخ های خود را ارائه دهند. اگر شما تصمیم به استفاده از یک فروم آنلاین برای کمک دارید، این کار درستی خواهد بود تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعاتی که دریافت می کنید درست است. در نهایت، چندین کتاب چاپی وجود دارد که میتوانید برای کمک به یادگیری پی اچ پی و نحوه استفاده از آن، خریداری کنید. متون موجود نیز وجود دارند که بر روی برنامه های خاص PHP مانند طراحی وب و امنیت تمرکز می کنند. در اینجا چند عنوان برای شروع شما وجود دارد:


پی اچ پی برای مبتدیان مطلق توسط جیسون لنگستورف و توماس بلوم هانسن

راه حل های پی اچ پی: طراحی وب پویا آسان توسط دیوید پاور ساخته شده است

کتاب آشپزی PHP: راه حل ها و نمونه هایی برای برنامه نویسان PHP توسط آدام تراچنبرگ و دیوید اسکر

Essential PHP Security توسط کریس شیفلت

چه می توانم با PHP انجام دهم؟

سوال بعدی بعد اینکه آیا پی اچ پی سخت است یاد بگیرد، چه کاری با PHP انجام می شود؟ پاسخ سریع عملا چیزی است. پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی کاملا کاربردی است که کاربران می توانند برای ایجاد وب سایت و حفظ اسکریپت ها اعمال کنند. علاوه بر اسکریپت سرور، PHP می تواند کارهای دیگری مانند اسکریپت خط فرمان، عملیات دسک تاپ را انجام دهد، قالب ها و گرافیک ها را ایجاد کند و خیلی بیشتر. در حالی که پی اچ پی نسبتا ساده برای درک است، در واقع می تواند در بسیاری از فرآیندهای پیچیده استفاده می شود. کاربران همچنین از انعطاف پذیری استفاده از هر سیستم عامل اصلی لذت می برند، زیرا پی اچ پی برای همه آنها قابل اجرا است. این بدان معنی است که با استفاده از پی اچ پی شما می توانید با برنامه نویسی شی گرا یا برنامه نویسی رویه ای یا حتی ترکیبی از این دو کار کنید. اساسا، پی اچ پی یک زبان رایانه ای همه کاره است که به شما طیف گسترده ای از قابلیت های برنامه نویسی را می دهد.


منابع اضافی

همانطور که بیشتر به PHP می روید، ممکن است بخواهید بیشتر در مورد زبان های کامپیوتر به طور کلی بیشتر بدانید. منبع ما چیست زبان برنامه نویسی چیست؟ - انواع و نمونه ها به شما اصولی می دهد که چگونه زبان های کامپیوتری همراه با توابع مختلف آنها کار می کنند. از آنجا که PHP می تواند برای هر دو برنامه نویسی شی گرا و برنامه نویسی رویه ای استفاده شود، ایده خوبی برای یادگیری هر دو این سبک های برنامه نویسی است. شما می توانید این درس ویدیویی را در مورد برنامه ریزی شی گرا در مقابل برنامه ریزی رویه ای برای یادگیری تفاوت ها بین دو تماشا کنید. شما همچنین می توانید از این درس در برنامه ریزی شی گرا استفاده کنید تا بیشتر در مورد این نوع برنامه نویسی و نحوه استفاده از آن بیشتر بدانید. این منابع همچنین ممکن است بعضی از مفاهیم را به شما کمک کنند تا بتوانید به خود پی دی اف تبدیل شوید!

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی