آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

طراحی حرفه ای سایت وب سازان شمال در بابل با پشتیبانی 24 ساعته و سئو بالا با متد gtmetrix

آموزش طراحی سایت فروشگاهی شخصی تجاری در بابل

بدون شک، برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که امروزه نه تنها برای فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته مهندسی کامپیوتر، بلکه برای سایر رشته‌ها و زمینه‌ها کاربرد مهمی دارد .

کدام بهتر PHP یا جاوا است؟

دوشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ق.ظ

افرادی که قبلا دانش PHP و HTML دارند، موافق هستند که مهم نیست که چند زبان جدید و پیشرفته یاد بگیریم؛ هنگامی که به توسعه وب می آید، دو زبان مورد نیاز خود را در PHP و HTML قرار دهید. من اطمینان دارم که کسانی که فقط به دریای عمیق توسعه وب مراجعه می کنند، هدر می دهند، اما یادگیری پی اچ پی در واقع بسیار ساده است. همه ی شما نیاز به ویرایشگر متن خود، انگیزه برای ایجاد صفحات وب و توانایی یادگیری از اشتباهات خود است. به عنوان یک دانش آموز، شما باید از دو الزام اولیه برای یادگیری پی اچ پی مراقبت کنید، اما برای کمک به شما در فرآیند یادگیری ما بهترین دوره های آنلاین، آموزش ها و پست های وبلاگ را در اطراف آموزش PHP یافتیم. بنابراین، بدون اتلاف وقت بیشتر، نگاهی به 16 وب سایت برتر برای یادگیری برنامه نویسی PHP می دهیم.


1. دوره ابتدایی

قبلا و معروف بیشتر به عنوان آکادمی PHP شناخته شده است، البته کد فراتر از پی اچ پی رفته و شامل توسعه وب و ابزار در زن سبک و جلف خود را، که ممکن است به این دلیل که تغییر در نام را برانگیخت. با این حال؛ بدون در نظر گرفتن نام، آموزش ویدئویی PHP توسط Codecourse بسیار توصیفی است و شامل جزئیات در مورد هر جنبه ای از زبان است. اگر شما فقط با پی اچ پی شروع می کنید، این ممکن است مناسب برای شما باشد. ویدیوهای آنها در وب سایت رسمی و کانال یوتیوب آنها موجود است.


2. رودخانه الکترونیک آموزش الکترونیک

گرچه Stone River eLearning یک وب سایت خاص PHP نیست، اما دوره های آنلاین آنها تقریبا در هر قسمت از زبان تقریبا هر بخش از زبان را پوشش می دهد. بهترین بخش در مورد Stone River eLearning دسترسی مادام العمر به دوره هایی است که شما خریداری می کنید و همچنین 30 روز هیچ سؤالی از تضمین بازگشت پول ندارند. پلت فرم تحویل آنها به شدت به سخنرانی های مبتنی بر ویدئو متکی است و آنها پشتیبانی مستقیم ایمیل و انجمن را برای همه دوره های خود فراهم می کنند.


3. کتابچه راهنمای PHP

مسلما، بهترین آنها همه، کتابچه راهنمای PHP دارای همه چیزهایی است که شما در تلاش خود برای دستیابی به شکوه در PHP نیاز دارید. بهترین چیز در مورد PHP کتاب بخش در هر صفحه است که اجازه می دهد تا کاربران را به ارسال نظرات و تجربه خود را با عملکرد، و بر خلاف نظرات تصادفی است که شما معمولا در زیر فیلم ها پیدا، این نظرات بسیار مفید در کاربردهای عملی PHP است.


4. قاتل PHP

بیانیه "مبتدی PHP برای Non Nerds" به صورت جسور و سرمایه در صفحه اصلی این وب سایت نوشته شده است و آنها مطمئنا بر اساس کلمات آنهاست. اگر چه قاتل در مورد Killer PHP وجود ندارد اما ممکن است فقط دستیار مناسب شما برای شروع با PHP باشد. وبلاگ ها به خوبی نوشته شده اند و مفاهیم را به روش بسیار اساسی توضیح می دهند که باعث می شود دانش آموزان از زمینه های غیر فنی برای درک و یادگیری استفاده کنند. کلام راهنمایی، به PHP Killer بروید با انتظارات آن که شما را به یک guru پی اچ پی تبدیل خواهد کرد.


5. پی اچ پی 101

پی اچ پی 101 یک وب سایت دیگر است که وعده داده و محتوای عالی و یادگیری را با خرج کردن سرگرمی برای مبتدیان مطلوب ارائه می دهد. اگر شما فقط با شروع پی اچ پی شروع می کنید، پی اچ 101 ممکن است شروع بد نباشد؛ شما باید به وب سایت هایی که محتوای مفصلی را از قبل از سطح مبتدی دریافت می کنید حرکت کنید.


6. نکات آموزشی

آموزش نکته این است یک وب سایت خاص PHP اما تمام بخش اختصاص داده شده به زبان و در نتیجه به اندازه کافی به این لیست از بالا 20 وب سایت برای پی اچ پی یادگیری. روش آموزش آنها و زبانه های کوتاه برای مفهوم های مختلف باعث می شود که شما اعتقاد داشته باشید که این نسخه فقط یک نسخه دیگر از W3Schools است، در حالی که در واقع نسخه ارتقا یافته با محتوای بیشتر و مهمتر از همه، محتوای مناسب است.


7. Tizag

قبل از اینکه من در مورد Tizag بنویسید و سپس خوانندگان برای من این کار را انجام می دهند، من قبل از این که از Tizag سخن می گویم، انتخاب من برای آموزش یا راهنمای گام به گام نیست؛ اگر شما به دنبال مرجع در PHP هستید، این یک گزینه بد نیست. Tizag همانند W3Schools در طراحی و نمایش آن است، زیرا محتوای آن دقیق تر است و در واقع مفید است.


8. SitePoint

اگر شما یکی از کسانی هستید که خواندن و یادگیری را به جای تماشای آموزش های ویدئویی ترجیح می دهید، ممکن است در واقع از نقطه نظر سایت برای استفاده از PHP استفاده کنید. با این حال؛ من توصیه نمی کنم سفر خود را در پی اچ پی با نکات سایت شروع کنید زیرا بیشتر محتویات فراتر از درک شماست و بنابراین یافتن محتوای مناسب ممکن است کمی ناامید کننده باشد.


9. هک با پی اچ پی

با وجود اینکه نام نشان می دهد که آن را به شما درس در انجام تزریق های SQL و از طریق سوراخ حلقه در PHP می دهد، اما در واقع هک کردن با PHP یک وب سایت بسیار مناسب برای یادگیری PHP است و محتوای آن به نقطه و خاص است.


10. Codeigniter

اگر شما به دنبال کیت ابزار برای کمک به شما با برنامه وب خود هستید، کدنویژیتور می تواند همان چیزی باشد که شما دنبال آن هستید. در اصل آموزش php یا lear نیست

  • فاطمه علیزاده

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی